רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 24 באוקטובר 2013

"הפרד נא מעלי"

מאת אלי כהן

התעוררנו הבוקר לתוך ערפל של תחושות. מחד, חדרי ליבנו גואים בהתרגשות נוכח עוצמת קידוש השם וכבוד התורה האדיר עת מתברר כי למעלה מ-65,000 "בני תורה"הכריזו קבל עם ועולם: "יש לנו אב זקן!!!". רבבות רבבות של ציבור בני התורה הצהירו בגאון: כן, אנו מתכופפים וכנועים ומסתופפים יחד תחת מנהיגותם של מרנן ורבנן, זקני הדור, עיני העדה בראשות רבן של ישראל מרנא ראש הישיבה שליט"א. ומאידך, רואים אנו ציבור מסוים שנלכדו ברשת המסואבת שטמנו להם קליקת ה"ריקים ופוחזים" בעלי המחלוקת, וחיללו שם שמים ר"ל בנתינת יד לפושעים למרוד בקדוש והיקר ביותר לציבור יראי ה'- הכפיפות למנהיגי הדור.

עלינו להקשיב להגיון ליבנו. אף אחד מציבור "בני התורה" לא הופתע. הרי אנו מכירים את התופעה זה עידן ועידנים, ידענו היטב לכמת ולהגדיר בדיוק מי הם אותם "ממשיכסטים" שנתפסו למשיחיות הנוראה, בהיותם כביכול "ממשיכי דרכו" של מרנא בעל ה"אבי עזרי" זיע"א. ידענו גם ידענו, אך ליבנו סירב להאמין. לא רצינו להאמין, כי לא הערכנו על נכונה את מסוכנות תופעת משיחיות זו. וכעת נודע הדבר בראש כל חוצות. נכון, זה כואב, אפילו כואב מאוד, להיוודע שאחינו ובשרינו הולכים ותועיםבדרך כה מסוכנת, שבחרו במודעלהפקיר את מוחם וליבם לטובת שטיפה מלאת ארס ורווית יצרי תאוות השלטון בדמות חוגי ציור ודרמה בכל בית מזדמן ע"י אותו "נאמן"ידוע.
וכאן המקום להזדעזע!!! אותם משכילים חיים בתוכנו אנו, לומדים בישיבותינו, ומצפים כי עתה, לאחר שכביכול הוכיחו את כוחם בערי התורה ישובו החיים למסלולם. אותם "ממשיכיסטים" שואפים הם להמשיך לצקצק בחלקלקות לשונם ולטפטף את הארס ההרסני של משנתם המשיחית לאוזנינו ולתוך ליבותינו הטהורים. תוך ישיבה משותפת על אותם ספסלי לימוד ובקהילות הקודש המאוחדות. תיכף נשמע את ראשי עסקניהם ולבלריהם השפלים בקול מונוטוני בעל נופת צופים מספרים לנו כי ידיהם פרוסה לשלום וכל המהלך הזה נכפה עליהם ועוד כהנה וכהנה הגיגי צביעות והתחסדות.
אנו זועקים ומצווחים: לא!!! לא!!! לא!!!כי "אין שלום לרשעים אמר ה'". אנו וה"ממשיכיסטים" לא נדור בכפיפה אחת! אנו שאמונים על אמונת חכמים בלא שום סברת השכל, אנו שהצלחנו לחסום את אזנינו וליבנו משמוע דברי ההשכלה הנוראים, ברור לנו כביעתאבכוחתא, כי אם מרן שר התורה שליט"א טרח לכתוב ביד קדשו "וצריך להתרחק מהם פן תספו בכל אשר להם ח"ו, עלינו לנוס מפניהם כמטחווי קשת.
ולכן!!! אנו מתחננים אליכם ציבור ה"ממשיכיסטים". נכון, הוכחתם לנו ולכם שאתם באמת ציבור ענק! ענק מאוד שמכיל כ-14 % מציבור "בני התורה". הוכחתם לנו שאתם מסוגלים להכניס תחת כנפי ציבור ה"ממשיכסטים" קהל אדירשל חסידי גור, קהל עדת ירושלים, אנשי בתי הוראה שהשתייכו בעבר לציבור "בני התורה", מאות רבות של זקנים החוסים במושבי זקנים בבעלות הרב ו. בב"ב, מאות נושרים בירושלים ובבני ברק השומרים בקנאות על פך השמן הטהור, אנשי קהילות חסידיות בי-ם וב"ב שפגעו בעבר במרן פוסק הדור זיע"א ועוד קהלים הזויים בי-ם שאינם בני ברית שהתגייסו לשמור על האינטרס הקדוש של ממשיכיות ההשקפה הצרופה. ציבור כה ענק ומרשים מוכרח לכל הדעות להיות "שותף בהנהגה".
אבל כאן אנו מבקשים, מודיעים ומתריעים: "היפרד נא מעלי". אנו יש לנו חלק בדוד ונחלה בבן ישי, רוצים אנו להמשיך בדרכנו, לחיות על פי מסורת ישראל ולהישאר כפופים וכנועים לעיני העדה זקני הדור שליט"א. רוצים אנו להמשיך לציית, בלא לנסות להבין. עזבו אותנו לנפשינו. אנו נלחמים על זכות הקיום שלנו!!!. רוצים אנו להמשיך ללמוד בישיבות ובכוללים, בלא להיחשף למסרים הארסניים המטיפים למרידה ודקירת מרנן ורבנן זקני העדה. מעוניינים אנו כי ילדינו יתחנכו בתלמודי-תורה בלא להשתעשע עם ילדים שחונכו לצאת לרחובה של עיר בתאוות רצח ולקרוע בהנאה גלויה את תמונותיהם של מרנן שליט"א. חפצים אנו לחנך את בנותינו היקרות לצניעות וצייתנות בלא להיפגש עם בנות דעה מחוצפות היודעות לדקלם על-פה טורי שפיטה של זקני הדור. מוכרחים אנו לצעוד בדרכנו בשלשלת הנהגת הדורות והיא להמשיך את בניית עולם התורה על פי דרכו של מרנא בעל ה"אבי עזרי" זיע"א שחינך אותנו לציית ללא עוררין. לצערינו, אנו כמהים להמשיך בדרך זו ב-ל-ע-ד-י-כ-ם! ! !.
אדרבה, לאחר שהוכחתם את "כוחכם הענק" בתוך ציבור "בני התורה", ציבור המעוניין לחנך את רבניו ולבקר את מניהיגיו, זו העת שלכם לכונן פדרציה ממוסדת שתאגד את כל קהל ה"ממשיכיסטים", ולייסד מוסדות ממסד ועד טפחות החל בגני ילדים וכלה בבתי קברות (חלק מהמוסדות כבר קיימים בקרבכם כפי שהוכחתם: ארבע יש"ג, מספר בתי הוראה, ומושב זקנים גדול). זו לא בושה, אתם חייבים להילחם על קיומכם, באגו"י יש מקום לכוווווווווווולם. כואב לנו מאוד. בבסיסכם, טרם הורעלתם ב"ממשיכיות" זו, היינו שותפים לדרך תחת אותו דגל. אך כעת, בצער עמוק, דרכינו נפרדות באופן מוחלט. אמנם, כלפי חוץ ליכא סממן מגדיר ומבדיל (אולי בהזדמנות זו תנסו לחשוב על תג זיהוי חיצוני. למשל סממן בדמות מגבעת חדשה המורכבת מחלק קדמי של קנייטשחב"די וחלק אחורי של ספודיק פולני, מגבעת המשקפת את יצירת הכלאיים שיצרתם), אבל לאחר שתמסדו את עצמכם וקהליכם, או אז נהיה בטוחים, כי מאמצינו לשמור ולשמר את פך השמן הטהור שלנו, יישאו פרי.
ומכאן קוראים אנו לעצמינו! בל נשכח ביום אחד את מלחמתם וזעקתם של זקני הדור אשר מפיהם אנו חיים! ונצעד כולנו "אם איימין ואיימינה"! ונזעק את קריאתו של מרן שר התורה שליט"א המהדהדת מסוף העולם ועד סופו:
מי לה' אלי! מי לה' אלי! מי לה' אלי!

תגובה 1:

  1. להוציא השופרות להדליק נרות ולהשים שמואל בן שלמה זלמן בח.. בעולם הזה ובעולם הבא

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.