רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 24 באוקטובר 2013

אליך הספרדי הכואב על ההפסד באלעד - הפוליטיקה אכזרית והגלגל מסתובב

מאת ספרדי כואב

אין ספק כי מה שעשה פורוש זה המשך שיטתו מביתר עלית. כל מקום שרואה את כוחו לעשות מהפך ולשלוט הוא עושה זאת ואם הרבנים? הוא ידע איך להסתדר כל יום רב אחר.
מה עשה בביתר ? ראה פורוש זה כי פינדרוס הנחשב כראש עיר מוצלח אך יש סיכוי טוב לעשות מהפך בעזרת הספרדים מיד הלך לבית הרב עובדיה וסידר את העניין עד שנהיה מהפך וששון ושמחה לחסידים וספרדים. על אף הבגידה במרן הרב אלישיב זצ"ל
עתה הגלגל חוזר ראה פורוש כי ניתן לעשות מהפך ולהשים את בנו כראש עיר מייד התחבר לגזע האשכנזי והחל להשלים את החסר ע"י זיוף תעודות כידוע והרבה כסף והצליח! על אף הבגידה ברב עובדיה!
הינו ידוע כמי שבגד בהרבה רבנים - כל מקום שצריך רב אחר ניתן לעשות זאת!
אח"כ הוא קושר עצמו לאזיקים כי אכפת לו מדאגת בני התורה שיכלאו!! אוי צדיק בסדום!
כולם יודעים שחיפשת כותרות וטוב עשה ליצמן שלא כתב זאת בהמודיע בלי קשר לשינאתו אליו.
פורוש היום אתה ניצחת מחכים לך בסיבוב הבא - בירושלים עם כל הבובה היפה שעשית על עצמך משל היה פורים, הרי שהפוליטיקה אכזרית מאד!
מכות כבר הספקת לשראות על אביך ובינך...
לכן ספרדים יקרים אל תהיו מאוכזבים כלל וכלל מה שאתם עשיתם לליטאים ולפינרוס בביתר עלית עם אותם כותרות ושאגות שמחה עד הרקיע עכשיו הפוליטיקה הפוכה זה דרכה וכך היה וכך יהיה!
אלא שאת הלקח אתם לא תבינו לעולם! מתי שצריכים אותכם אתם נגררים אחר הכבוד המדומה שנותנים אלו אנשי פורוש ומתי שאתם לא רלוונתים אתם חוזרים להיות הכושי של השכונה.
טוב אמר דרעי היום בקול ברמה על ההפסד "מה אתה רוצה שנכופף את עצמנו בגלל שהם התעקשו למעומד אשכנזי" כלומר דרעי הודה כי ידע מראש שהסיכוי של פורוש הינו חזק אך העדיף ללמד אותם שהספרדים של היום זה לא מה שהיה פעם על אף ההפסד הצורב הרי שהמנוע הספרדי נדלק וחומם לבחירות הבאות שם תהיה הנקמה הספרדית.
מה שכן, אלו הספרדים שלא הצביעו עבור קריספל, בוכים על זה ומגלים כי פורוש עשה אותם הכושי!
כך שמבחינתי אין כאן צער לספרדי כי זה דרכה של הפוליטיקה ומה שעשו לפינרוס מהרוגי ביתר כך עכשיו וגלגל חוזר.

תגובה 1:

  1. ריבונו של עולם
    תסבירו לי בבקשה, מה הספרדים באלעד רוצים ?
    3 ראשי עיר ספרדים היו פה עד שפרוש הגיע וראינו לאיזה מצב העיר הגיעה די להתבכינויות כל פעם שאין לכם מה להגיד אתם מנופפים בשד העדתי סוף סוף הגיע בן אדם עם ראש על הכתפיים שינסה לעשות סדר
    הקנאה אוכלת אתכם מבפנים
    דיייייייייייייי נמאס מהשד העדתי מסכנים שלי.
    (אגב, תשאלו את דרעי באילו מוסדות הוא למד).

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.