רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 באוקטובר 2013

הג"ר יואל מקלב ר"מ בישיבת 'בית מדרש עליון': להד"ם. המחבל ר' יונה זלושינסקי משקר

מאת בן תורה

להודיע קושט אמרי אמת
דברי מחאה שהשמיע מורינו הגאון רבי יואל מקלב שליט"א
היום יום ד' י"ב חשוון באסיפת בני הישיבה
ישיבת בית מדרש עליון – בני ברק

לא איש דברים אנוכי וכבר אמרו סייג לחכמה שתיקה, אבל שאלתי ואמרו לי שעלי למחות והפסוק אומר בקהלת "עת לחשות ועת לדבר".
כבר נתפרסם ברבים דברי מו"ר הגאון שר התורה שליט"א שאין כאן מערכה של בחירות כלל, זו מערכה שמתנהלת כבר כמה שנים לא ע"י גדולי ישראל אלא ע"י כמה עשרות אנשים צעירים שמבזים את התורה ושונאים את גדולי ישראל ולא יכולים לסבול שגדולי ישראל ינהיגו את העם ככל הדורות וכל פעם מלבישים את הנהגתם על ת"ח אחר ומסתירים בזה את מזימתם. זוהי ההסתכלות המעמיקה של מורי ורבי שר התורה שליט"א, ובאוזני שמעתי מהסבא מרן הגרמ"י ליפקוביץ זצ"ל כי דבר ד' בפיו.
אחרי שנתפרסמו הדברים הנזכרים נתקיים בנו משיב חכמים אחור, ודברו ברבים ואני מצטט מקצת מן הדברים שנאמרו שם, דברו שם על הסוגיא הכואבת בעקבתא דמשיחא שהאמת נעדרת ואנשי האמת נחבאים מפחד ואימה של אנשי השקר ואשר כל היום שוטפים את הדעת של האנשים, כדוגמא לשטיפת הדעת סיפר שם סיפור שלטענתו בדק אותו בדיקה אחר בדיקה איך שהטעו את מו"ר שר התורה וכמעשה שאול המלך עם דואג האדומי בנוב עיר הכהנים.
בסיפור זה התבסס על כך שאיש צוות מישיבתו הקדו' אמר את האמת על השולחן, בדבר בחור שעבד למפלגת כת הפורשים מדרכי ציבור, והורה מרן שליט"א שצריך לזרקו מן הישיבה, וכששאל הבחור מדוע לא זורקים אותו מן הישיבה, השיבו איש הצוות, כך אמר שם, שהציגו לפני מרן שליט"א נתונים לא נכונים ואמרו שמפלגה זו הוקמה כדי לרמוס את כבודו של מרן ראש הישיבה שליט"א.  וזעק שם איך מותר לנו לתת להם כח לשלוט בעם ישראל ובתלמידי חכמים הרי אנחנו יודעים מה עומד מאחורי הדברים של ר' חיים, והוסיף שנתן דוגמא אחת ממה שארע בישיבתנו ויש עוד הרבה דוגמאות שלא מתאים לחזור עליהם.
איש הצוות שעליו דיבר כבר נודע שכונתו אלי, ואני עומד ומשתומם היכן הם אנשי האמת, כל הסיפור שהוא סיפר והוא טוען שבדק אותו בדיקה אחר בדיקה לא היו דברים מעולם !!!
איך אפשר לדבר על שאול בחיר ד' ולומר שהוא נשאר בחיר השם, ולהסתמך על בוקי וסריקי בדבר שיש בו בזיון ת"ח, וכבר היה מלפנים שאמרו כן על הגאון ר' יצחק אלחנן זצוק"ל שמטעים אותו ולא נותנים לו לשמוע דעות אחרות וכששמע מזה כתב שרוצים לכבד אותי בחיסרון הדעת.
היכן האחריות לעמוד בשער בת רבים ולספר סיפור שכולו שקר מתחילתו ועד סופו, כל הצגת הדברים איך נשאלה השאלה ומה שהשיב להם רבינו הוצגה בצורה לא נכונה ובאופן שיש בו זלזול בכבוד רבינו ולא היו דברים מעולם.
וגם מה שאמר שהטעו את רבינו והציגו בפניו את המפלגה הנזכרת בצורה מסולפת ושאני אישרתי את הדברים והעמדתי את האמת על השולחן, הכל שקר !!!
לא אמרתי רק שאם יהיה הדבר נוגע למעשה יש לשאול שנית איך לנהוג ביחס לבחור, כיון שיש איזה פרטים ביחס לבחור שצריכים להעמיד בשאלה.
אני לא יכול להבין מאחר ומכיר אותי וסומך עלי למה לא ראה צורך להתקשר ולבדוק באמת לפני שמספר כך ברבים על שאול בחיר ד', הרי נתברר הדבר כי לא את רבינו שליט"א הטעו אלא אותו בעצמו ומכאן אתה למד לכל שאר הסיפורים שכאילו ידועים לו, ולמסקנה שלו שכל היום שוטפים את הדעת של האנשים, שבכל זה אין ממש הכל עורבא פרח.
כשנכנסתי אצל מו"ר שר התורה שליט"א לשאול איך עלי לנהוג מאחר ושרבבו את שמי בעניין הקראתי לו תמצית מכל הדברים שנאמרו שם וביטל את הדברים בביטול וזלזול גמור [אני נזהר בלשוני ודי למבין] ומה שאמר שם שיש כאן מחלוקת חכמים הדבר פשוט שאינו שייך לכאן כלל, כמדומה שהדברים שנאמרו שם זוהי הסוגיא הכואבת באמת בעקבתא דמשיחא.

יתן ד' שבמהרה יתקיים בנו ומלאה הארץ דעה את ד' כמים לים מכסים. אכי"ר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.