רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 25 באוקטובר 2013

בשל חשש כי שמואל אויערבך שר"י ישלח שליח נוסף לרצוח את מרן בנו יציאה אחורית בביתו




מחבלים פשוטו כמשמעו, לא בחינם הם מתגאים בשם הזה, מפני שזה דרכם להרוג לרצוח להכות להזיק, זה כל הראש שלהם, שימו לב כמה זמן עבר מהתקיפה וראש המחבלים שמואל אויערבך לא אמר מילה הוא יושן בשקט לא כל כך שמח הוא הצטער צער רב שאותו רוצח לא רצח את הרב שטיינמן, ולא נופתע אם הוא ישלח מטורף נוסף שיתנפל עליו לרוצחו ממש

לכן אין מנוס ובנו יציאה אחורית משם יוציאו את הרב שטיינמן לא עוד מהכניסה הראשית מחשש ששמואל אויערבך ישלח מי לרוצחו ממש

יצויין כי בבית שמואל אויערבך מתכננים את הרציחה הרבה זמן, שם כל יום כשקמים הדבר הראשון שהם מבררים האם הרב שטיינמן עדיין חי

6 תגובות:

  1. רבם דקרו-מידה כנגד מידה...

    אבל דרכו של אהרן הכהן, מנהיג הדור, אוהב שלום ורודף שלום... בקש שלו'ם ורדפהו, ורק אז.. עיני ד' אל צדיקים וגו' רק אחרי שיש שלום בעולם.

    זה הרבה שנים שלצערינו הרב, חינכו דור שלם של בני תיירה לשנוא לבזות ולהכות ולדבר לשון הרע על כל איש אמת, וחז"ל מלמדים אותנו איך אפשר לנו לידע אם האדם תלמיד חכם? "תלמידי חכמים מרבים שלו'ם בעולם" דהיינו כל מי שהוא תלמיד חכם צריך להרבות שלו'ם ולא מחלוקת ח"ו וזה כולל גם כל חבדניק שמזדמן על הדרך... ועתה נראה שנתקיים "כאשר עשה כן ייעשה לו" אוי לנו מיום הדין שכך בא עלינו להרים יד על מרן הצדיק השרף גדול דורינו, יחי אדונינו מורינו ורבינו צדיק דורינו.

    למשל את כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש ז"ל הם סיסו בשמות גנאי , הם מכנים אותו כופר, אפיקורס, פשרן, ומזרחניק ועוד כל מיני כינויים בכל השמות הק' כאלו שרפו את תמונותיו . למרות שכל זה היה פרי הסתה של יחיד ( שהרי גם שאר הרבנים שלא הסכימו עם דרך חב"ד היה זה בבחינת מחלוקת לשם שמיים אבל לא התפרקות ושינאה תהומית חינם.. ובוודאי שלא התבטאו חיצונית נגד) כל אותם רבנים שירשו את "מקומו" שתקו בטח לא מחו. העולם הליטאי מתפלג, ולא רוצים שום קשר יותר עם המחבלים תבינו!

    היהדות החרדית עברה ועוברת טרגדיה / שואה רוחנית, ירחם השם. יש אנשים חכמים, מכובדים ויראי ד' מעדיפים לא להימנות על חברתם, זו היא הבעיה הגדולה של כולנו.

    ברור כחמה שכבודו של אותו צדיק נר ישראל שבזכותו עדיין יש עוד קצת יידישקייט בעולם היהודי כולו היה למירמס ולמשיסה. אני זוכר במו עיניי את המכות ששכיניי החבדניקים היו חוטפים אך ורק מפני שהם חבדניקים, היו רואים את תמונת רבם נשרפת מולם מידי יום ....אני בכלל לא קשור לחב"ד.

    לשנוא, לקלל, לרדוף, לבזות, וליתן מכות רצח, הרי זה החינוך שאתם הבני תיירה נתתם לדור שלם של בני תיירה ... עכשיו פתאום כולם "מגנים ומוחים"... אם המנהיגים והעסקנים נתנו דוגמא אישית כזאת (לשנוא, לקלל, לרדוף, לבזות, ליתן מכות רצח, מוציא שם רע, ולעשות מעשים מזעזעים,) מה יעשה הבן ולא יחטא?????????

    מקווה ששלומו של מרן הגראי"ל שליט"א בטוב, אבל מי יודע אם זה המקרה האחרון שיקרה לצערי הרב ח"ו... ויפה שעה אחת קודם... ממש חילול השם, חילול שם שמים ברבים. לדעתי היהדות החרדית כולה ללא יוצא מהכלל צרכים להתאחד אפ' הבני תיירה, ואח"כ נוכל לנשום קצת ולא להרגיש מטווח תמידית על ידי הסיקריקים הבני תיירה.

    השבמחק
  2. היהדות החרדית במיטבה ! כל דרכייייה שלום !!!!

    השבמחק
  3. חיים לא שמואל אוירבך שר״י , רק שמוליק אוירבוך הברקתניק

    השבמחק
  4. מי שקילל, חירף וגידף מידי יום ביומו את הרב אויערבך ותלמידיו היה הרב קנייבסקי. הוא זה שאמר עליהם שצריך לתלות אותם על עץ. הרב שטיינמן החרה החזיק אחריו.

    מצד הרב אויערבך לא הייתה שום הסתה כנגד גדולי התורה. הם פשוט מאד לא רצו לקבל את מרותו של מרן ראש הישיבה הגרי"ל שליט"א. הא ותו לא.

    האיש שתקף את הרב שטיינמן, הוא אליבא דכולי עלמא חולה נפש. איש לא שלח אותו חלילה, לתקוף את הגרי"ל. הוא נשלח לאישפוז בביה"ח אברבנאל.

    חבל שהמסיתים לא עוצרים את ההסתה וממשיכים בה תוך אמירת שקרים כאילו התוקף נשלח לתקוף את הגרי"ל. בכך הם מוסיפים חטא על פשע.

    השבמחק
  5. מה יעזור יציאה אחורית שאולזון דגנרט. יכולים לחכות גם שם. במיוחד לאחר הפרסום שלך. אתה כותב כל כך הרבה שטויות, שאי אפשר לדעת למה להתייחס קודם.

    אם ר' שמואל היה רוצה להרוג את הזקן, יש לו מספיק חוזרים בתשובה מומחים לחומרי נפץ, ירי צלפים וירי רקטות. חוץ מזה, גבר חזק יכול להרוג אדם זקן כל כך בסטירה אחת. אז למה שישלח אחד שבעצמו נראה חצי מת. בנוסף, ובלי לתת לאף אחד רעיונות, יש מגוון של דרכים להרוג בן אדם ח"ו אצלו בבית בלי להיכנס לבית כלל.

    מקובל להגדיר כשפת שוק, סגנון דיבור נמוך. הרמה שלך יורדת כל כך נמוך, שלא ניתן למצוא שוק אחד בארץ שמדברים שם כל כך עילג ונמוך כמוך.

    וכמו שכותב אחד המגיבים למעלה, העולם נוהג מידה כנגד מידה. וקרוב לוודאי שמידת הדין הייתה מתוחה על בריוני הליטאים באשר הם, מזה שנים. ועכשיו הם רק הגדישו את הסאה. הגם שקרוב לוודאי שהרבי מלמד עליהם זכות מהשמיים ללא הרף.

    ועד עצם היום הזה, רוב העולם, בעיקר הליטאי, כל כך מרוכז בעצמו, עד שלא נראה להם הגיוני ומתקבל על הדעת, שישב יהודי זקן בניו יורק, מוקף באהבה ובהערצה של מיליונים, ושכל מה שעניין אותו באמת זה שילדה קטנה בסידני אוסטרליה תדליק נרות שבת, ושילד בר מצווה באוקרינה יניח תפילין.

    והליטאים רק אוכלים מה שבישלו.

    השבמחק
  6. אדם שקופת שרצים תלויה על גבו אינו ראוי לכבוד שהוא זוכה בתור תושב אבן שפרוט הרחוב בו שוכנים הוא והישיבה יש לציין שישנו מידע מיהמן שהוא נוטל כדורים פסיכיאטים לדיכוי היצר מאחר ויש לו נטיות פדופיליות הוא אישית אדם אלים גס רוח צעקן ששולח אנשים להכות ולאיים כמו במאפייה אז בבקשה נא לא לשקר לגביו כל זה הינו טיפה מהים לא תורה .לא מידות טובות. מגולמניה הינה מחלה של אנשים קטנים וכידוע לשמוליק יש שמוליק קטן ולכן אין לא ילדים הוא עקר. זה לא רב זה בן מגולמן של רב גדול הרב שלמה זלמן אוירבעך אדם דגול אוהב ישראל.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.