רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 10 באוקטובר 2013

דובר המחבלים: נכנענו וחיים רוחמקין ביטל את מועמדותו לעירית בני ברק אין לנו סיכוי לנצח

מאת דובר המחבלים:

רשימת "בני תורה" בבני ברק תמקד את המאמצים והמשאבים בהצלחת הרשימה המתמודדת למועצת  העיר בעקבות הבנות אליהן הגיעו עם ח״כ הרב יעקב ליצמן, ולאחר שאלת פי ראש הישיבה הגאון הגדול רבי שמואל אויערבך שליט"א - הוחלט להסיר את מועמדות נציג רשימת "בני תורה", הרב חיים רוחמקין, לראשות עיריית ב״ב, ולהתמקד בבחירות למועצת העיר.

בהנחיית ראש הישיבה הגאון הגדול רבי שמואל אויערבאך שליט"א הוחלט כי רשימת "בני תורה" בבני ברק, שכבר צוברת אהדה והזדהות המונית, תמקד את המאמצים והמשאבים בהצלחת הרשימה המתמודדת למועצת העיר.

בעקבות הבנות אליהן הגיעו עם ח״כ הרב יעקב ליצמן, ולאחר שאלת פי ראש הישיבה הגאון הגדול רבי שמואל אויערבאך שליט"א - הוחלט להסיר את מועמדות נציג רשימת "בני תורה", הרב חיים רוחמקין, לראשות עיריית ב״ב, ובמקביל למקד את כל הכוחות במערכת הבחירות למועצת העיר.

כאמור, ההחלטה עוסקת רק במועמדות לראשות העיר – בפתק בו נבחר ראש העיר בבחירה אישית – אך בכל הנוגע להתמודדות ברשימת "בני תורה" למועצת העיר בני ברק, הורה ראש הישיבה שליט"א להמשיך ולהגביר פעלים, ביתר שאת וביתר עוז, למען יישמע ברמה קולם של בני התורה בבני ברק, רבנן ותלמידהון, הצועדים לאורם של רבותינו מעתיקי השמועה בדורות האחרונים, כמו גם בערים ירושלים ומודיעין עילית.

כמו"כ בערים ירושלים ומודיעין עילית ייקרא הציבור החרדי בכלל וציבור בני התורה בפרט להצביע גם בפתק השני עבור המועמדים לראשות העיר, הרב חיים אפשטיין והרב אברהם ברגר, במקביל לתמיכה ברשימות "בני תורה" למועצת העיר במקומות אלו.

יצויין כי בשלוש הערים בהן מתמודדת רשימת "בני תורה" ניכרת התלהבות רבה ובמטות הבחירות מציינים כי מיום ליום גוברת ההכרה בצורך החיוני שבהצבעה עבור הנציגות האוטנטית של בני התורה, ורבים מן "המתלבטים" מצטרפים ומביעים את תמיכתם ברשימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.