רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 3 באוקטובר 2013

מה המניע והחשבון האישי של ארבעת רודפי הרב אליעזר ברלנד?

מאת ברסלבר

1. הלל איתיאל - לאחר שזכה בירושה גדולה תרם הרבה כספים לשובו בנים. ועזר כספית לנחמן ברלנד במטרה שזה יקדם אותו ויתן לו תפקיד ניהולי בשובו בנים - דבר שלמעשה לא קרה. לאחר זמן  הוא השקיע את כספו במניות של הפועל תל אביב, והפסיד את כל כספו. כתוצאה מכך מצבו הנפשי התדרדר ומשפחתו התפרקה.
כשעלה לכותרות סיפור העלילה של נחמן שלום, היאחב"ל קפץ על ההזדמנות לתפור תיק לרב אליעזר ברלנד והחל לחקור נשים בנסיון לגייס מתלוננות נגדו. הלל איתיאל אמר אז לתלמידי הרב ברלנד: או שאתם מחזירים לי את כל הכסף שתרמתי אי פעם לשובו בנים, או שאני דואג שהבת שלי (פייגא איתיאל) תתלונן על הרב אליעזר ברלנד במשטרה. (ההקלטה של הסחיטה נמצאת במשטרה).

2. צחי הורביץ (צחי חיות לשעבר, חברו הטוב של הלל איתיאל) - לאחר ההפיכה בשובו בנים מונתה וועדה זמנית, והוא היה לאחד מחברי ההנהלה שם. לאחר זמן קצר הוציאו אותו מהתפקיד והכניסו תחתיו אנשים צעירים ממנו, הדבר פגע בכבודו מאוד והוא אמר: "איך יכולים להוציא אותי מהתפקיד כאשר אני אחד מהאברכים הוותיקים בישיבה? הכי מוכשר... הכי מלומד... הכי מנוסה... הכי חכם... והכי והכי... ומכניסים במקומי צעירים חסרי ניסיון???"...  וכבר בשעתו כשסולק מתפקידו, התפרץ כנגד הרב ברלנד באחד השיעורים והתחצף נגדו.

3. נחמן שלום - הגבאים העיפו אותו מבית הרב אליעזר ברלנד, משום שהיה עושה שם מעשים מכוערים וכל מיני מעשי שיגעון ומתנהג בבית הרב כבשלו. הוא היה גם מנצל את טוב ליבו של הרב ולוקח ממנו המון כספים, ומאז שהגבאים העיפו אותו הוא הפסיק לקבל סכומי כסף גדולים שהיה רגיל לקבל וגם הפסיק לקבל את כל תשומת הלב שהייתה מופנת אליו עד אז.

4. רפאל הורביץ (רפאל אספור לשעבר, חברו הטוב ביותר של נחמן איתי שלום ושותף מלא איתו בפעילות ההסתה) - הוא רצה להיכנס לחבורה של ליל שישי (מדובר בקבוצה של בחורים משובו בנים שהתאספו יחד פעם בשבוע להתחזק בדברי תורה ושירים). הוא היה בעל תשובה טרי, ולא קיבלו אותו בגלל שחששו שהוא יקלקל שם את הבחורים ויפגע ברמתם הרוחנית.

12 תגובות:

  1. קבוצת הפייסבוק: חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד3 באוקטובר 2013 בשעה 6:28

    (מתוך הקבוצה: "חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד").

    תשובה לשמועות הנבובות שפורחות מזה כמה חודשים על הרב אליעזר ברלנד ונאמניו:

    כן, נכון, יש מי שמפריח את הבלונים האלה לאוויר, והם:

    1. הלל איתיאל (אח של יואב איתיאל הכתב בעיתון "מגזין המושבות") הסית את בתו החוזרת בשאלה פייגא איתיאל, להעליל על הרב ברלנד. ועל רקע עלילה זו ניסה לסחוט מתלמידי הרב 300000$. פייגא איתיאל היא זאת שדיברה בערפול קול ב"גלי צה"ל".
    יואב איתיאל אחיו, תפר הרבה כתבות על הרב אליעזר ברלנד וקהילתו, והיה האחראי להניע בעצם את כל תהליך ההסתה התקשורתי ע"י מערכת קשרים עם "הדס שטייף" (כתבת הפלילים של "גלי צה"ל"). להם מיוחסים עוד דברים שכבר חשפנו ונחשוף בהמשך. אגב, הוא פעיל עיקרי בפייסבוק בקבוצת "נפגעי שובו" תחת השם "מצחיקים אותי" ובתגובות לאתרים השונים.

    2. צחי הורביץ, (צחי חיות לשעבר), חבר נעורים של הלל איתיאל , הוא גם פעיל עיקרי בפייסבוק ובאתרים השונים לצד חברו הלל איתיאל. מגיב תגובות ארוכות מלאות שקרים נוראים והשמצות בזויות על הרב ברלנד ועל תלמידיו, בפרט באתר "בעולמם של חרדים". ומגיב בפייסבוק בקבוצת "נפגעי שובו" תחת השם "שירה גל". כמו כן הוא הולך יחד עם נחמן שלום לרבנים שונים ומנסה להסית אותם ולהלעיט אותם בשקרים נגד הרב ברלנד, בנסיון להחתים אותם על פשקווילים נגד הרב.

    3. איתי נחמן שלום (המכונה "העד המרכזי") שממנו התחילה פרשת העלילות על הרב ברלנד, הוא גם מתאמץ לחזק את השקרים שלו, ומשתדל לשכנע עוד ועוד אנשים להאמין לו.
    קורא לעצמו בפייסבוק, "חסיד מטוגן" ולפני כן קרא לעצמו "אלון בלון", וכן יש לו כמה וכמה חשבונות בפייסבוק בשמות בדויים, בהם הוא כותב ומגיב לעצמו..
    מגיב בטוקבקים באתרים השונים, (מתחזה פעמים רבות בשמות של תלמידי הרב ברלנד)..
    פעיל בהסתה נגד הרב ברלנד ברחוב החרדי. לאחרונה הוא עבר לגור בצפת, ושם מתחבר בעיקר עם ננחים ומסית כנגד הרב ברלנד.

    4. רפאל הורוביץ (לשעבר אספור) חברו הטוב של נחמן שלום, מגבה אותו ולוקח חלק בפרסומים בפייסבוק ובטוקבקים באתרים השונים. ניתן לראות אותו בכתבה בערוץ 2 מלווה את נחמן שלום. את אשתו של רפאל הורוביץ ניתן לראות כשהיא לובשת שאל ונכנסת איתם לאולם הדיונים.

    הם אלה שיצרו את כל התלונות ביאחב"ל, הם אלו היחידים שמגיבים לכל הכתבות בשמות בדויים. והם אלו שנמצאים בפייסבוק בקבוצת "נפגעי" ומעלילים עלילות ומפיצים שקרים. "הם" זה כל הפרשה בעצם בהיבט הפרסומי שלה בתקשורת ובאינטרנט, והם הפעילים להניע את מערכת ההסתה המשומנת הזו (גם ברחוב החרדי).

    ראיתם תגובה כנגד הרב אליעזר ברלנד? זה יכול להיות אך ורק אחד מארבעת האנשים האלה. יש כמה בודדים שהכירו בעבר את "שובו בנים" ומלכלכים, וכן עוד כמה שהושפעו מהם והצטרפו אליהם (בעיקר ננחים). אך הם לא פעילים כל כך כמוהם בתגובות באתרים, הם סתם רק תומכים בארבעת המסיתים מסיבות אידאולוגיות או במקרה שלהם יותר פילוסופיות - או אם נקרא לזה בשם האמיתי - "שעמום" וצורך להרגיש "חכם", לא מעבר לזה.

    אבל הם לפחות לא מעלים שקרים, בדיות וכזבים כמו אותה חבורה. לו היו יודעים קצת יותר שמות ופרטים אז היה להם הרבה יותר חומר ליצור עלילה, אך הם חסרים את הפרטים האלה כדי לבשל ולרקום עוד אחת.

    בקיצור:

    אין "הרבה שמועות", מדובר סך הכל בקבוצת אנשים שעשו קנוניה ויד אחת נגד הרב ברלנד, חלקם מסיבות נקמה או/ו סחיטה או מאיזה סיבה שהיא, והם, הם אלה שמפיצים את מגוון השמועות, והם עצמם אלה שמגיבים ברשת בכל האתרים.

    כותבים שקרים גלויים על התלמידים הוותיקים של הרב ברלנד - כאילו הם מודים בכל העלילות ומתרצים אותם - בעוד שאותם תלמידים טוענים שהכל שקר גמור ואסור להאמין לכלום על פי ההלכה הפשוטה!!!
    < יש כאלה שמפריחים הרבה עשן, ואחר כך טוענים "אין עשן בלי אש"... הם יוצרים ומלבים את האש ומתפלאים למה יש עשן >.
    האופי שלהם ידוע, חבורת מאפיונרים-ביריונים אלימים שיורים באקדח על בית, סוחטים כספים ומאיימים ברצח,ומשלמים שוחד לנשים להעיד עדויות שקר נגד הרב ברלנד. זה שהמשטרה הפכה אותם לגיבורים במקום לשים אותם בכלא, זה רק מראה את השחיתות של הממסד שמשתפים פעולה עם עבריינים נגד הרב ונגד הציבור החרדי.
    סתם שאלת תם, איזה בית דין התיר להם ללכת לערכאות, למשטרה ולתקשורת?
    ההלכה נותנת להם הגדרה ברורה: מוסרים ומרימים יד בתורת משה!!!... פשוט כך.

    השבמחק
  2. תראו את מי מצאנו פה - פאדיחה רצינית של ערוץ 2 ! .... :)

    כשראיינו בערוץ 2 את "המתלוננת המרכזית" נגד הרב אליעזר ברלנד, טשטשו את פניה וערפלו את קולה. אבל תראו את מי מצאנו בתמונת המסך של ערוץ 2 לצידו של עורך הדין חצרוני? גברת "אודל שלום" אשתו של מי שמכונה "העד המרכזי" איתי נחמן שלום, ששכחו כמה שניות לטשטש אותה...

    היא עצמה "המתלוננת המרכזית"...!
    הנה לכם קנוניה של תפירת תיק במיטבה בשיתוף פעולה בין המשטרה לתקשורת!

    איתי נחמן שלום סיפר בהתחלה את סיפורו על אשה אחרת, וכשחקרו אותה ביאחב"ל, היא הכחישה את הסיפור ואמרה שנחמן שלום משקר ומעליל עליה עלילות שווא!. לכן הייתה חסרה להם אשה לסיפור, ולצורך כך נידב את אשתו אודל שתספר שקרים, ובתמורה יקבל חסינות של עד מדינה, ויפתרו אותו מעונש המאסר שהיה צריך לקבל על הירי באקדח לתוך בית במאה שערים.

    העיתוי לפרסום הכתבה היה שלא במקרה - ימים ספורים לאחר שנחמן שלום נעצר שוב עם כמה מחבריו המסיתים כנגד הרב ברלנד, על סחיטה ואיומים ברצח נגד אחד מאנשי הרב. ועל כך התקשורת שבהתחלה פרסמה בקול רעש גדול את סיפורו של נחמן שלום, שתקה כעת ולא פרסמה כלום!!! במקום זה כדי לטשטש את התקרית, הביאו כביכול עוד מתלוננת אחרת שכאילו לא קשורה לעניין, והעלימו במכוון שזאת לא אחרת מאשר אשתו של העד המרכזי נחמן שלום, שבאה לעזור לו בתפירת העלילה על הרב ברלנד על מנת לשחררו בעסקת טעון של "עד מדינה"...!

    מסתבר שהתקשורת עובדת בשיתוף פעולה עם המשטרה כשמסמנים מישהו שהחליטו לתפור לו תיק.

    השבמחק
    תשובות
    1. תשובה לכל השואלים, למה הרב ברלנד כביכול - "ברח", למה הוא לא בא לחקירה ומוכיח את צדקתו? תשובה לדבר: אם המשטרה הייתה אובייקטיבית והייתה מחפשת לברר את האמת, היה מקום לבא ולהוכיח להם. מה שאין כן כאשר רואים בבירור שהמשטרה עצמה היא זאת שתפרה תיק לרב אליעזר ברלנד, וגייסה עדי מדינה שקרנים להעיד נגדו, שאין לו מה לבא ולהוכיח, ולבא ולהחקר אצלם פירושו - ליפול לידי האויבים שלך.

      מחק
  3. קבוצת הפייסבוק: חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד3 באוקטובר 2013 בשעה 6:45

    מי התחיל את כתבות הדיבה על הרב ברלנד?
    יואב איתיאל, והדס שטייף מגלי צה"ל.

    * מי זה יואב איתיאל, והאם הוא סתם עיתונאי אובייקטיבי ונטרלי,
    או שיש לו קשר אישי לפרשה?
    ומי זאת הדס שטייף, ומה הצד שלה בפרסום הכתבות השקריות על הרב אליעזר ברלנד?

    הכל התחיל בעצם מהסיפור של איתי נחמן שלום. על רמת האמינות שלו והחלק שלו בפרשייה, כבר שמענו. אבל בעקבות הסיפור שלו, עוד כמה שיש להם אינטרס לנקום בשובו בנים בגלל סיכסוכים אישיים, או במטרה לסחוט כסף מהרב ברלנד וקהילתו, הצטרפו לעניין והמציאו גם כן סיפורי עלילות.

    הלל איתיאל הוא אדם ממורמר שירד מנכסיו והמשפחה שלו מפורקת. כיום הוא מעורער בנפשו ולוקח סמים. לאחר שהסתבך בעיסקאות כושלות, והפסיד את כספו, ניסה מספר פעמים לסחוט את שובו בנים.

    כעת תשמעו איך עובדת קנוניה משפחתית.
    הרב ברלנד השתדל רבות לעזור למשפחתו של איתיאל, וביקש מהאחיינית שלו לאה ברלנד לאמץ את בנותיו. הרב חיתן את אחת הבנות של איתיאל, והאחות שלה פייגא (חוזרת בשאלה) קינאה בה ורצתה את אותו בחור. היא התחילה למרר לאחותה את החיים, וניסתה להרוס לה את החתונה. כאשר בתוך החתונה של אחותה, בכתה וצעקה והשתוללה, עד שהביאו לה משטרה שהוציאה אותה בכח. (רבים ראו את זה). מאז היא התחילה לשנוא את הרב ברלנד שחיתן את אחותה.

    הלל איתיאל מצא הזדמנות לסחוט כסף, והסית את בתו להמציא סיפורי עלילות על הרב ברלנד ולהתלונן עליו במשטרה, ודרש משובו בנים 300000$ כדי למשוך את התלונה של בתו. כמו כן ברוב נבלותו העליל במשטרה גם על בתו הנשואה, כאילו היה גם איתה סיפור עם הרב... ואותה בת העידה במשטרה שזה שקר גמור, ושגם התלונה של אחותה פייגא היא שקר עלילה וסחיטה!
    כאשר רואים אדם שמעליל על הבת שלו ומנסה לסחוט כסף, האם משטרת ישראל אמורה להאמין לכאלה עדויות, או לשלוח את המתלוננים ישירות למאסר על עדות שקר וסחיטה?!

    אבל את המשטרה לא מעניינות העובדות, הם מחפשים לתפור תיק לרב ברלנד.
    כאמור שיטה זאת של סחיטת הרב ברלנד ותלמידיו על ידי סיפורי עלילות, נכנסה לתוקף, לאחר שהמשטרה קיבלה את הסיפור השקרי של נחמן שלום, זה נתן תאבון לכל מי שרוצה לסחוט כסף או אפילו סתם להתנקם ברב ברלנד, להמציא עליו עלילות ושקרים, שהמשטרה תקבל אותם בשקיקה..!

    להלל איתיאל יש אח בשם יואב איתיאל שהוא כתב בעיתון "מגזין המושבות" וברדיו חיפה. הלל הביא את סיפור העלילה של בתו לאחיו הכתב, והוא עשה את הכתבות הראשונות נגד הרב ברלנד. אל התחקיר שלו הצטרפה הכתבת "הדס שטייף", הידועה כפמיניסטית העוסקת בתפירת תיקים בנושאי הטרדה ואונס, בעיקר לאישי ציבור בכירים.
    חודש לפני שעשתה את הכתבה על הרב ברלנד, היא פירסמה סיפור שקרי על "אונס של ילדה בבית כנסת במודיעין עילית", ובמשך תקופה דיברו בכל כלי התקשורת על "התחקיר" שלה, ואמרו ש"החרדים אנסים".
    אבל לאחר זמן אותה אשה שהעידה על סיפור האונס, הודתה שבדתה את הסיפור!! כדי להרתיע את החרדים למנוע דברים כאלה בעתיד...!
    כעת כולם תקפו את הדס שטייף, איך היא פירסמה כזאת כתבה, כאשר היא יודעת שאין אונס ואין נאנסת כי הסיפור מהתחלה היה בדוי!!!

    והרבה תקפו אותה וקיללו אותה בדף הפייסבוק שלה. היא ענתה להם בתגובות כמו "חכו חכו"... אני עוד יוכיח לכם שהחרדים אנסים ומחפים על אנסים.
    ...ואז עשתה את הכתבה על הרב ברלנד שהביא לה הכתב יואב איתיאל, ששיתף פעולה עם אחיו ואחייניתו בתפירת העלילה על הרב.
    "המתלוננת פ' " שהשמיעו בגלי צה"ל בעירפול קול, זאת פייגא איתיאל אחיינית של הכתב יואב איתיאל.

    השבמחק
  4. קבוצת הפייסבוק: חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד3 באוקטובר 2013 בשעה 6:50

    - הגוף שמממן את התלונות ותעמולת ההסתה נגד הרב אליעזר ברלנד -

    ממצא מעניין שעלה בידנו לאחר בדיקה וחקירה:
    ישנה סבירות גבוהה וכמעט מוחלטת שעד כה היה גוף שכל מטרתו היה לממן כספית את המתלוננות ואת התעמולנים שמסיתים כנגד הרב אליעזר ברלנד, ושמותם: הלל איתיאל, צחי הורוביץ (צחי חיות לשעבר), רפאל הורוביץ (רפאל אספור לשעבר), נחמן איתי שלום המכונה "העד המרכזי".
    מטרת העמותה (הגוף המסייע) הייתה:
    1. לעזור כספית למתלוננות לרכוש עורכי דינים בכירים מהשורה הראשונה.
    2. לעזור כספית למתלוננות וליוזמי התעמולה להמשיך ולהסית ברחוב החרדי, בתקשורת ובמשטרה.
    3. לעזור בכלכלה למתלוננות ולמסיתים כדי שיהיו פנויים וחופשיים להתעסק רק עם הפרוצדורות המשפטיות ושיוכלו להמשיך בהסתה והתעמולה מבלי לדאוג יותר מידי לצורך פרנסת הבית וכ"ו.
    4. לעזור להם (כדוגמת איתי נחמן שלום שעבר לצפת לא מזמן) להתנייד ממקום למקום ולהחליף ביתר קלות מגורים.
    הערה: זאת לדעת, שכל המכפישים והמשמיצים (שהזכרנו לעיל) את הרב אליעזר ברלנד הינם אנשים מובטלים וחסרי תעסוקה, והתעמולה שהם עושים יוצרת בשבילם תעסוקה ובידור ע"מ לשעשע את עצמם עם השנאה, הרצח והדם שהם שופכים בכל מקום. מעבר לכך, השימוש במשטרה, בתקשורת ובאמון שחלק מהאנשים נותנים להם, מעניק להם כר נרחב לאפשרויות של סחיטת כספים משובו בנים. אך כאמור אף ניסיון כזה לא הצליח להם, והיאחב"ל אף דואג לנקות אותם ולסייע להם בהליך זיכויים מניסיונות כאלו - כמו שכבר ראינו באחת הכתבות בעבר - וכמו מידע נוסף הנמצא בידנו שטרם ניתן לפרסום.

    השבמחק
  5. מתברר שלשונאי ורודפי הרב אליעזר ברלנד אין שום בסיס משפטי או הגיוני לטענות שלהם, ולכשהדברים יצטרכו להידיין בבית המשפט - לנו יהיה יתרון עצום לגביהם, והמשקל העובדתי והראיתי מבחינה משפטית נוטה בצורה מכרעת לטובתנו.

    נחמן שלום והלל איתיאל, ביססו בעצם את עיקר משקל הטענות שלהם על אחת מתלמידותיו של הרב אליעזר ברלנד, בטענה שהוא (נחמן איתי שלום) ראה מהחלון את שניהם (הרב והיא) ביחד (כפי שהתפרסם בהתחלה בעיקר בתקשורת החרדית ואח"כ גם הכללית).
    ומה שמפליא ומדהים הוא, זה שאותה אישה שנחמן שלום טוען שראה עם הרב טוענת מצידה שנחמן איתי שלום חולה נפש ומעליל עליה עלילות, ומה שמצחיק פה זה שכך ממש פרסמו בערוצים השונים, בלי לבדוק מה היא עצמה אומרת ושהיא בכלל טוענת שהוא חולה נפש שמעליל עליה עלילות ומוציא עליה שם רע בציבור ובתקשורת.

    נחמן שלום והלל איתיאל בנו עליה והוציאו כבר גרסה לתקשורת. אם התקשורת תדע שאותה אישה שהם מספרים עליה - שנחמן איתי שלום ראה עם הרב - טוענת שהוא (נחמן שלום) חולה נפש ומוציא עליה עלילות ושם רע ולא היו דברים מעולם, הם היו מתייבשים וקופאים במקומם מרוב בושה.

    כשנחמן שלום הבין שלא ממש ניתן לסמוך על אותה אישה, אחר שזאת טוענת שהוא משקר וממציא עליה עלילות שלף שפן בדמות "אודל שלום", אשתו כיום, שהרב אליעזר ברלנד בעצמו חיתן אותם.
    להלל איתיאל יש שתי בנות: אחת פייגא והשנייה נקרא לה נ'. (הבת השנייה שלו "נ'" לא משתפת אתו פעולה ולכן ראוי שלא לפרסם את שמה מפאת כבודה. לגבי פייגא, פרסמנו את שמה ובנוסף גם את תמונתה משום שהיא כן משתפת פעולה עם אביה בעלילה על הרב אליעזר ברלנד).
    אז כך היה: הלל איתיאל התלונן במשטרה בשם שתי בנותיו, והבת (נ') לא שיתפה אתו פעולה,
    היא טוענת שאחותה סתם מתלוננת ולא היו דברים מעולם, היא לא מאמינה לאחותה ולא לאביה, אך זה לא מפריע לתקשורת להשתמש בה כמתלוננת וגם לא מפריע ליאחב"ל לקבל את טענות אביה, זאת על אף סירובה לשתף פעולה בתלונה בטענה: שלא היו דברים מעולם, ואביה מעליל עליה עלילות שווא!
    מבינים את האבסורד פה??? מנסים לרתום אותה לעלילה והיא מודה בפה מלא שזו עלילה וגם בעלה מבין כך ואף-על-פי-כן אף אחד מערוצי התקשורת לא התייחס לזה, ולא רק אלא עוד השתמשו בה כעוד מתלוננת והוסיפו עוד מספר פיקטיבי לשתי המתלוננות הקיימות (פייגא איתיאל ואודל שלום).
    דבר נוסף שחשוב מאוד לתת לו תשומת לב, ואודל עצמה מודה בזה בראיון שנתנה לערוץ 2 והוא: שהמשפחה שלה והאבא שלה לא מאמינים לה והם עד היום חסידים של הרב ואוהבים אותו מאוד.
    בקיצור, רואים ומבינים מכאן שכל הפרשה מצטמצמת לשני אנשים:
    1. הלל איתיאל. 2. נחמן איתי שלום. שניהם הסיתו: האחד (הלל איתיאל) את בנותיו - והשני (נחמן איתי שלום) את אשתו. לשניהם חשבונות אישיים ופרטיים עם הקהילה, וזה בעצם היה המניע שעמד מאחורי המעשים שלהם לרתום כל אחד את קרוביו להתלונן ולהעליל בתקשורת ובציבור החרדי על הרב אליעזר ברלנד.
    בכל אופן רואים שאף המשפחות שלהם לא מאמינות להם וגם האישה שהם רצו להניח עליה את כל המשקל המשפטי והתקשורתי בכלל מכחישה כל אפשרות לקשור אותה למה שנחמן שלום (החולה נפש שמעליל עליה לטענתה) אומר.

    שני האנשים הנוספים השותפים אליהם בהסתה הם:
    1. צחי הורוביץ (צחי חיות לשעבר) חבר טוב של הלל איתיאל.
    2. רפאל הורוביץ (רפאל אספור לשעבר) חבר טוב של נחמן איתי שלום.
    ביחד כולם זו קבוצה של ארבע אנשים שעומדת בראש התעמולה והפצת השקרים האלו: באינטרנט, בתקשורת, בפייסבוק ובציבור החרדי.

    השבמחק
    תשובות
    1. - איך עובדת עסקת עד מדינה במדינת סדום -

      תראו איך המשטרה מגייסת עדי מדינה: היא משתמשת אפילו במסוממים רק כדי לסגור עוד תיק ולקבל קידום ולא בוחלת אף להשתמש בבעלי אינטרסים מובהקים לתת להם למסור הודאות פיקטיביות ע"מ לתפור עלילה לאדם חף מפשע. בתמורה להודאתם השקרית והמסולפת המשטרה מעניקה להם פרס להימלט מהעונש המגיע להם עפ"י חוק. גם בפרשת הרב אליעזר ברלנד, איתי נחמן שלום (המכונה "העד המרכזי") שירה באקדח בבית של משפחת ריכטר במאה שערים, הצליח לחמוק מהעונש הצפוי לו ע"י מסירת עדות שקר.

      (קישור):
      משטרה במערומיה - אשמים בפשע שלא בצעו :
      http://www.youtube.com/watch?v=X9-vq3jfreQ


      הנה תשובה לכל השואלים, למה הרב ברלנד כביכול - "ברח", למה הוא לא בא לחקירה ומוכיח את צדקתו? תשובה לדבר: אם המשטרה הייתה אובייקטיבית והייתה מחפשת לברר את האמת, היה מקום לבא ולהוכיח להם. מה שאין כן כאשר רואים בבירור שהמשטרה עצמה היא זאת שתפרה תיק לרב אליעזר ברלנד, וגייסה עדי מדינה שקרנים להעיד נגדו, שאין לו מה לבא ולהוכיח, ולבא ולהחקר אצלם פירושו - ליפול לידי האויבים שלך.

      מחק
  6. או קיי כבר קראנו הרבה פעמים את הקטע של 'כנופיית הארבעה' שגרם לאלוהי הברורבורלנדים לקפל זנב ולברוח עד הרי האטלס.
    אותי שיכנע יותר ההיגיון של שלמה המלך שאמר: אם יחתה אש בחיקו.. היהלך איש על הגחלים..
    אשנה את דעתי רק אם אדע בבירור שלייזר ברלנד נהג ריחוק מן הכיעור והדומה לו כדרך שכל יראי שמים מתרחקים בכל הקשור לשיח ושיג עם נשים ונערות.
    אחרת..

    השבמחק
    תשובות
    1. צחי הורביץ לא תשנה את דעתך לעולם. לרשע כמוך אין זכות לחזור בתשובה.
      כפוי טובה שכמוך! תזכור מאיפה הרב ברלנד הוציא אותך, מאלכוהול סמים אכילת חזיר וכל תועבה, כמה הוא עשה למענך עד שהכניס אותך לתורה ומצוות ועשה ממך יהודי בן תורה, ועכשיו אתה כל היום משמיץ אותו ומפרסם עליו שקרים מטונפים ברחוב ובאינטרנט?!
      תתבייש לך רשע וחצוף!!!!

      מחק
    2. כנ"ל לגבי הלל איתיאל...

      מחק
  7. אידיוטים, כל החקירה בושלה ע"י ה'ציונים' שנמאס להם שהחדירות לשטחי הרשות לביקורי קברים והשיירות אחר רכב הרב ולכן אין כל אמת או חיפוש אחר האמת שכל החקירה הזו הם את שלהם השיגו הרב לא בארץ ושב השקט לשרור מבחינתם זה אמור להמשך עד ביאת גוא"צ או עליית הרב לעולם שכולו טוב

    השבמחק
  8. נראה לי שהאינטרס המשותף לכל רודפי הרב ברלנד הוא, כפיות טובה.
    רואים שדווקא אנשים שהרב הרים אותם מאשפות, גידל אותם ודאג להם, הם אלו שעכשיו רודפים אותו ומעלילים עליו.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.