רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 6 באוקטובר 2013

המרוקאים הזמינו את הרב ברלנד כאורח ראשי בהילולת רבי דוד ומשה

מאת ברסלבר

אמש יום חמישי נערכה ההילולא המסורתית בקיברו של רבי דוד ומשה בוורזזאת שבמרוקו לרגל יום ההילולא, כידוע מידי שנה עולים אלפים מכל רחבי העולם לקיברו ביום ההילולא החל בר"ח חשוון, בין הבאים מגיעים גם עשירים ונגידים גדולים מצרפת ומרוקו המגיעים למקום במסוקים ומטוסים פרטיים, השנה הוזמן למקום הגאה"צ ר' לייזר ברלנד שנהפך כבר לתושב קבע במרוקו ונחשב לרב צדיק וחשוב למקומיים

9 תגובות:

  1. צפו וראו, רוב הרמאים שנתפסים על ידי כלבוטק מדברים עם תנועות ידיים רחבות נמרצות ומוגזמות ביותר. אחת הדרכים לרמות אנשים, לשכנע אותם בהבלים ואף לכשף אותם, היא בנפנוף ידיים נמרץ שכזה. כמובן שעם הזמן בא הנסיון.

    בזוהר מספר רבי שמעון לבנו שמשכן הנשמה הוא בלב. וכשאדם מדבר ומנענע איברים תוך כדי דיבור, זה בגלל שהנשמה נתגרשה מהלב אל אותם איברים בגלל חטאיו עם אותם איברים. אבל אם יראה צדיק שמנענע איברים תוך כדי דיבור, זה אולי בגלל ששורש הנשמה של אותו צדיק הוא באותו איבר.

    תנועות הידיים של הרב לייזר הם מוגזמות עד גרוטסקיות. הוא ממש מכשף עם הידיים. ועם צורת הניפנוף שלו החלק שזז הכי הרבה בידיו הם הציפורניים. אז אולי שורש הנשמה שלו הם הציפורניים. ממש כמו תחנת רוח. על פי הקבלה, בכלל אסור להרים את הידיים מעל הראש, גם לא בתפילה. בפרט לא בתפילה.

    הרב לייזר הוא קריקטורה עצובה ומגוחכת של רבני מרוקו, קדושי עליון, פרושים צנועים וענווים.

    מה לזבוב האשכנזי הלבנבן מנפנף הציפורניים הזה אצל נשרים שבשמיים.

    השבמחק
    תשובות
    1. קבוצת הפייסבוק: חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד6 באוקטובר 2013 בשעה 15:56

      מה המניע והחשבון האישי של רודפי הרב אליעזר ברלנד?

      1. הלל איתיאל - לאחר שזכה בירושה גדולה תרם הרבה כספים לשובו בנים. ועזר כספית לנחמן ברלנד במטרה שזה יקדם אותו ויתן לו תפקיד ניהולי בשובו בנים - דבר שלמעשה לא קרה. לאחר זמן הוא השקיע את כספו במניות של הפועל תל אביב, והפסיד את כל כספו. כתוצאה מכך מצבו הנפשי התדרדר ומשפחתו התפרקה.
      כשעלה לכותרות סיפור העלילה של נחמן שלום, היאחב"ל קפץ על ההזדמנות לתפור תיק לרב אליעזר ברלנד והחל לחקור נשים בנסיון לגייס מתלוננות נגדו. הלל איתיאל אמר אז לתלמידי הרב ברלנד: או שאתם מחזירים לי את כל הכסף שתרמתי אי פעם לשובו בנים, או שאני דואג שהבת שלי (פייגא איתיאל) תתלונן על הרב אליעזר ברלנד במשטרה. (ההקלטה של הסחיטה נמצאת במשטרה).

      2. צחי הורביץ (צחי חיות לשעבר, חברו הטוב של הלל איתיאל) - לאחר ההפיכה בשובו בנים מונתה וועדה זמנית, והוא היה לאחד מחברי ההנהלה שם. לאחר זמן קצר הוציאו אותו מהתפקיד והכניסו תחתיו אנשים צעירים ממנו, הדבר פגע בכבודו מאוד והוא אמר: "איך יכולים להוציא אותי מהתפקיד כאשר אני אחד מהאברכים הוותיקים בישיבה? הכי מוכשר... הכי מלומד... הכי מנוסה... הכי חכם... והכי והכי... ומכניסים במקומי צעירים חסרי ניסיון???"... וכבר בשעתו כשסולק מתפקידו, התפרץ כנגד הרב ברלנד באחד השיעורים והתחצף נגדו.

      3. נחמן שלום - הגבאים העיפו אותו מבית הרב אליעזר ברלנד, משום שהיה עושה שם מעשים מכוערים וכל מיני מעשי שיגעון ומתנהג בבית הרב כבשלו. הוא היה גם מנצל את טוב ליבו של הרב ולוקח ממנו המון כספים, ומאז שהגבאים העיפו אותו הוא הפסיק לקבל סכומי כסף גדולים שהיה רגיל לקבל וגם הפסיק לקבל את כל תשומת הלב שהייתה מופנת אליו עד אז.

      4. רפאל הורביץ (רפאל אספור לשעבר, חברו הטוב ביותר של נחמן איתי שלום ושותף מלא איתו בפעילות ההסתה) - הוא רצה להיכנס לחבורה של ליל שישי (מדובר בקבוצה של בחורים משובו בנים שהתאספו יחד פעם בשבוע להתחזק בדברי תורה ושירים). הוא היה בעל תשובה טרי, ולא קיבלו אותו בגלל שחששו שהוא יקלקל שם את הבחורים ויפגע ברמתם הרוחנית.

      מחק
    2. קבוצת הפייסבוק: חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד6 באוקטובר 2013 בשעה 15:58

      תשובה לשמועות הנבובות שפורחות מזה כמה חודשים על הרב אליעזר ברלנד ונאמניו:

      כן, נכון, יש מי שמפריח את הבלונים האלה לאוויר, והם:

      1. הלל איתיאל (אח של יואב איתיאל הכתב בעיתון "מגזין המושבות") הסית את בתו החוזרת בשאלה פייגא איתיאל, להעליל על הרב ברלנד. ועל רקע עלילה זו ניסה לסחוט מתלמידי הרב 300000$. פייגא איתיאל היא זאת שדיברה בערפול קול ב"גלי צה"ל".
      יואב איתיאל אחיו, תפר הרבה כתבות על הרב אליעזר ברלנד וקהילתו, והיה האחראי להניע בעצם את כל תהליך ההסתה התקשורתי ע"י מערכת קשרים עם "הדס שטייף" (כתבת הפלילים של "גלי צה"ל"). להם מיוחסים עוד דברים שכבר חשפנו ונחשוף בהמשך. אגב, הוא פעיל עיקרי בפייסבוק בקבוצת "נפגעי שובו" תחת השם "מצחיקים אותי" ובתגובות לאתרים השונים.

      2. צחי הורביץ, (צחי חיות לשעבר), חבר נעורים של הלל איתיאל , הוא גם פעיל עיקרי בפייסבוק ובאתרים השונים לצד חברו הלל איתיאל. מגיב תגובות ארוכות מלאות שקרים נוראים והשמצות בזויות על הרב ברלנד ועל תלמידיו, בפרט באתר "בעולמם של חרדים". ומגיב בפייסבוק בקבוצת "נפגעי שובו" תחת השם "שירה גל". כמו כן הוא הולך יחד עם נחמן שלום לרבנים שונים ומנסה להסית אותם ולהלעיט אותם בשקרים נגד הרב ברלנד, בנסיון להחתים אותם על פשקווילים נגד הרב.

      3. איתי נחמן שלום (המכונה "העד המרכזי") שממנו התחילה פרשת העלילות על הרב ברלנד, הוא גם מתאמץ לחזק את השקרים שלו, ומשתדל לשכנע עוד ועוד אנשים להאמין לו.
      קורא לעצמו בפייסבוק, "חסיד מטוגן" ולפני כן קרא לעצמו "אלון בלון", וכן יש לו כמה וכמה חשבונות בפייסבוק בשמות בדויים, בהם הוא כותב ומגיב לעצמו..
      מגיב בטוקבקים באתרים השונים, (מתחזה פעמים רבות בשמות של תלמידי הרב ברלנד)..
      פעיל בהסתה נגד הרב ברלנד ברחוב החרדי. לאחרונה הוא עבר לגור בצפת, ושם מתחבר בעיקר עם ננחים ומסית כנגד הרב ברלנד.

      4. רפאל הורוביץ (לשעבר אספור) חברו הטוב של נחמן שלום, מגבה אותו ולוקח חלק בפרסומים בפייסבוק ובטוקבקים באתרים השונים. ניתן לראות אותו בכתבה בערוץ 2 מלווה את נחמן שלום. את אשתו של רפאל הורוביץ ניתן לראות כשהיא לובשת שאל ונכנסת איתם לאולם הדיונים.

      הם אלה שיצרו את כל התלונות ביאחב"ל, הם אלו היחידים שמגיבים לכל הכתבות בשמות בדויים. והם אלו שנמצאים בפייסבוק בקבוצת "נפגעי" ומעלילים עלילות ומפיצים שקרים. "הם" זה כל הפרשה בעצם בהיבט הפרסומי שלה בתקשורת ובאינטרנט, והם הפעילים להניע את מערכת ההסתה המשומנת הזו (גם ברחוב החרדי).

      ראיתם תגובה כנגד הרב אליעזר ברלנד? זה יכול להיות אך ורק אחד מארבעת האנשים האלה. יש כמה בודדים שהכירו בעבר את "שובו בנים" ומלכלכים, וכן עוד כמה שהושפעו מהם והצטרפו אליהם (בעיקר ננחים). אך הם לא פעילים כל כך כמוהם בתגובות באתרים, הם סתם רק תומכים בארבעת המסיתים מסיבות אידאולוגיות או במקרה שלהם יותר פילוסופיות - או אם נקרא לזה בשם האמיתי - "שעמום" וצורך להרגיש "חכם", לא מעבר לזה.

      אבל הם לפחות לא מעלים שקרים, בדיות וכזבים כמו אותה חבורה. לו היו יודעים קצת יותר שמות ופרטים אז היה להם הרבה יותר חומר ליצור עלילה, אך הם חסרים את הפרטים האלה כדי לבשל ולרקום עוד אחת.

      בקיצור:

      אין "הרבה שמועות", מדובר סך הכל בקבוצת אנשים שעשו קנוניה ויד אחת נגד הרב ברלנד, חלקם מסיבות נקמה או/ו סחיטה או מאיזה סיבה שהיא, והם, הם אלה שמפיצים את מגוון השמועות, והם עצמם אלה שמגיבים ברשת בכל האתרים.

      כותבים שקרים גלויים על התלמידים הוותיקים של הרב ברלנד - כאילו הם מודים בכל העלילות ומתרצים אותם - בעוד שאותם תלמידים טוענים שהכל שקר גמור ואסור להאמין לכלום על פי ההלכה הפשוטה!!!
      < יש כאלה שמפריחים הרבה עשן, ואחר כך טוענים "אין עשן בלי אש"... הם יוצרים ומלבים את האש ומתפלאים למה יש עשן >.
      האופי שלהם ידוע, חבורת מאפיונרים-ביריונים אלימים שיורים באקדח על בית, סוחטים כספים ומאיימים ברצח,ומשלמים שוחד לנשים להעיד עדויות שקר נגד הרב ברלנד. זה שהמשטרה הפכה אותם לגיבורים במקום לשים אותם בכלא, זה רק מראה את השחיתות של הממסד שמשתפים פעולה עם עבריינים נגד הרב ונגד הציבור החרדי.
      סתם שאלת תם, איזה בית דין התיר להם ללכת לערכאות, למשטרה ולתקשורת?
      ההלכה נותנת להם הגדרה ברורה: מוסרים ומרימים יד בתורת משה!!!... פשוט כך.

      מחק
  2. הצנע לכת עם אלוקיך

    מקובל למקד את מושג הצניעות סביב דרישות ההלכה בענייני לבוש ובהתנגדות לחשיפה יתירה של הגוף. למרות זאת, מן העיון במקורות, מתבאר שמשמעות מושג הצניעות רחב הרבה יותר. עניין הביגוד הוא אך אחד הביטויים להתנהגות צנועה.

    המשמעות הכללית והמקיפה של מושג הצניעות מובעת בבהירות על ידי הנביא מיכה, המציב את הצניעות כאחד משלושת מרכיבי היסוד של חובת האדם בעולמו. הוא קובע: "הגיד לך אדם מה טוב, ומה ה´ דורש ממך, כי אם עשות משפט ואהבת חסד, והצנע לכת עם אלוקיך" (מיכה ו, ח). עוד בטרם ירדנו למלוא משמעות הדברים, כבר נוכחים אנו לדעת כי המושג "הצנע לכת" אינו פרט צדדי, אלא כלל גדול המהווה בסיס לשלמותו המוסרית של האדם. זהו "הטוב", וזוהי הדרישה אשר "ה´ דורש ממך".

    הדרישה אינה מצטמצמת לתחום הביגוד, או לאיסור לערטל את הגוף. הדברים גם אינם מופנים לכתובתן של נשים בלבד. זוהי משימה המוטלת על כל אדם באשר הוא, המבקש את הטוב, משום שיש בכוחו להיות טוב. לפיכך, הוא נדרש להוציא אל הפועל את הפוטנציאל הטוב הגנוז בו, על ידי הליכות חיים שניתן לכלול אותן בדרישה של עשות משפט ואהבת חסד. כל זאת באמצעות "הצנע לכת".

    צניעותו של האדם מקבלת ביטוי במישורים שונים: במעשים, בהליכות, בדיבור ובצורת הלבוש. אולם, כל אלו אינם אלא ביטויים חיצוניים לתכונה יסודית שבה ניחן האדם. האדם שסגולת נפשו היא הצניעות, ניכר כלפי חוץ בתכונה מעולה זו, כשם שהאדם השחצן והיהיר, לא יוכל להסתיר מידות אלו, והן תופענה ותתגלינה בכל מעשיו, אורחותיו, דיבוריו והופעתו החיצונית.

    השבמחק
  3. לכל הנואפים החוליגנים שמגיבים ומשמיצים פה השכם והערב את הרב ברלנד, עדיין לא ניגבתם את הבשר חזיר שאכלתם אתמול בקיבוץ ואתם כבר מחווים דעה נגד יהודי שקירב אלפים בתשובה??!! שבו בשקט ותעשו תשובה על עוונות ראשונים לפני שאתה נהיים בעלי דעה נגד צדיקים!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה אומר צדיק וקדוש ואחרים אומרים צבוע איש נאפופים מושחת מנוול וחלאת אדם, ובינתיים הוא נמלט מאימת המשטרה המבקשת אותו על עסקי זימה ותועבה ונראה בקרב כרישי העלם התחתון.

      מחק
    2. מחבר ספר השיאים והנפלאות ואטלס..... מרחוב עידו הנביא בירושלים! חשבנו אתה תלמיד חכם וכעת מתברר שאתה רק יושב מבוקר עד ערב על האינטרנט ומחפש רק היכן אפשר עוד להשמיץ את הרב ברלנד... אל תנסה למכור כאן לוקשן לקוראים התמימים כאן!! מאוד מעניין איך זה שכל בניו ובנותיו של צוקר טסו במיוחד לרב ברלנד במרוקו רק לאחרונה, איך זה מסתדר עם הדמיונות שכתבת?! לצחי פתרונים!! אל תגרום לנו בכוח שנתחיל לפרסם את כל הסיפורי זוועה שיש עליך ועל ידידך צוקר!! אנחנו מתאפקים לא לעשות זאת כי אנחנו מרחמים על בניך (שלא אשמים שאבא שלהם נהפך לחסיד משומד) הלומדים במוסדות של הרב ברלנד ומשחקים עם ילדינו מידי יום,חבל מאוד שאתה לא מצליח לשלוט על יצריך!!! עדיין בניך צעירים ויש לך ב"ה שיירה ארוכה ואתה צריך עוד למצוא להם שידוכים, חבל שהם יסבלו בגללך!! אם זה קשה לך להתאפק כדאי מאוד שתלך לטיפול אצל פסכיאטר שיתן לך כדורי הרגעה... ולכל הנואפים החוליגנים שמגיבים ומשמיצים פה השכם והערב את הרב ברלנד, עדיין לא ניגבתם את הבשר חזיר שאכלתם אתמול בקיבוץ ואתם כבר מחווים דעה נגד יהודי שקירב אלפים בתשובה??!! שבו בשקט ותעשו תשובה על עוונות ראשונים לפני שאתה נהיים בעלי דעה נגד צדיקים!!

      מחק
    3. נראה שמי שמסתיר את עצמו בשם אנונימי ומגן על הרשע ברלנד כנראה שלא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב וכבר שמענו דברים ודי למבין.............

      מחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.