רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 27 באוקטובר 2013

הוא מאשים? השקרן איבד את שפיותו

מאת ש"סניק

הדבר הבודד שדרעי קנה לעצמו ביושר, זה שם של מושחת שמה שעומד בראש מעיניו אינו אלא תככנות וג'ובים למעגל השחיתות שלו ובאותה הזדמנות הדביק את זה לכלל הציבור החרדי. ואת הכל זורק על מרן מאור עינינו זצוק"ל.
 אך דא עקא שהוא הולך וקובר את הציבור החרדי ומיוחד הספרדי מסמר אחר מסמר.
 נשים מעט דברים על השולחן בלי להתיפיף, צריך לומר קצת אמת בפנים לפני שהוא תוקע את המסמר האחרון: זוכרים את היום בו הוחזר להנהגת ש"ס, כמובן ע"י קומבינה שקרים וסקרים ששיקר למרן זצ"ל, תוך איומים מפורשים שהוא עומד להקים מפלגה נגד מרן זצ"ל, עוד בחיי חיותו!!!. ביום שבו חזר מיהר ושרף את כל הגשרים עם מפלגת הבית היהודי והסית את מרן זצ"ל לקלל אותם, וגם סירב להצעת ברית מפורשת עם בנט, ואף לא טרח להשיב להם, ובכך לא הותיר להם שום ברירה, רק לכרות ברית עם לפיד בכדי שביבי יזדקק להם להקמת קואליציה, בקיצור ולעניין, דרעי חתום גם על כל הגזירות הכלכליות על הציבור החרדי, על הרדיפה, ומעל הכל על גזירת הגיוס הנוראה שאף ציערה בלי סוף את מרן זצוק"ל, ועוד היד נטויה.אבל דרעי לא נרגע עדיין, כיום הוא שוב הימר נגד כל הסיכויים נגד ניר ברקת בירושלים תוך הצהרת בגידה מפורשת בו ובכוונתו להפיל את נתניהו מראשות הממשלה, ממש 'גאונות' לשמה, אך שוב הוא הימר על הסוס הלא נכון, ליברמן הלא הוא חברו לקומבינות יחד עם חיים רמון ועוד רשימה מכובדת שהמחנה המשותף שלה זה משום מה הסתבכויות כבדות עם החוק עד לשערי הכלא.ומי אוכל אותה מכל המהלכים הגסים הללו, אנו בוחרי ש"ס. שמולכים שולל אחרי לא אחר ממי שאומר בשם מרן דברים ובדיות מליבו.
ואת מי דרעי מאשים, את החסידים שהולכים אחרי רבותיהם שאינם דרעי במקרה, ואת אלי ישי שבזכותו התנועה קיימת ומתפתחת ושמו הטוב הולך לפניו, וזכור כמי שהרים את קרן מרן בפני העם כולו. הלא נשכיל לקחת את הדברים ונסיק את המסקנות החד משמעיות נגד האסיר ממעשיהו שהשפיל את כבודו ואמונו של הציבור החרדי עד עפר. ומעל כולם כבודו של מרן. 
אחרי ה'אני מאשים' הזה, אנו בטוחים שה'אני מאשים' הקודם הוא שקר זול ולא יותר.  

בכירים בש"ס: צר לנו מאד על דבריו של אריה דרעי. הן על סגנונם והן על תכנם. מאז פטירתו מרן זצוק"ל ולאחר המכה הקשה שספגנו בבחירות, מנענו מאיתנו  ביקורת על עמיתנו דרעי למרות האחריות הישירה שלו לתוצאות העגומות. חשבנו שמן הראוי לדחות את הביקורת למועד אחר ולהתרכז כעת בשיקום התנועה ובהפקת לקחים. חשבנו שאריה יתרכז בחשבון נפש. צר לנו שבמקום לבדוק את השגיאות שעשה ובמקום לאחות את הקרעים הוא בוחר להשתלח בלשון גסה ולגולל את הכישלון לפתחם של אחרים. בשלב זה, אנו  דבקים בהחלטה שלנו להימנע מעימותים פנימיים. אבל איננו יכולים שלא להביע פליאה על הטיעון שהכישלון באלעד נגרם מאי הגעה של חברי כנסת 24 שעות לפני הבחירות, לנאום בעצרת כזו או אחרת . האם לכישלון לא אחראי לפני הכל מי שבחר את המועמד ומי שקבע את מתכונת מסע הבחירות? אנו מצפים מדרעי שיתכנס לחשבון נפש.
אריה דרעי בפגוש את העיתונות מאשים את ח"כ אלי ישי, שעל אף שהוזמן לעצרת באלעד, הוא לא הגיע. דרעי צודק,  חכי"ם רבים שאיתם הוא לא מתייעץ, לא הגיעו ומהסיבה הפשוטה, הם לא עובדים זרים. חברי הכנסת בשס לא צריכים לתקן את הטעויות והפשלות הבלתי נגמרות של דרעי. בדקת ראיון אחד מחק דרעי 15 שנות עשייה והיישגים. מה שהרס דרעי ב-5 חודשים יהיה קשה לתקן ב-5 שנים. יש שיאמרו שדרעי מתנהל כדיקטטור, פעל לבד באלעד כמו בכל מקום, (ובכל מקום שפעל לבד- נכשל) . עוד קצת עובדות: דרעי "נזכר" שיש עוד חברי כנסת לש"ס 24 שעות בלבד לפני הבחירות, כשריח הכישלון האישי שלו, כבר נישא באוויר ורצה לחלוק בכישלון. 
העם ובוחרי ש"ס לא עיוורים להתנהלות הקולקלת של דרעי שבכל פעם שוברת שיאים חדשים. אז מר דרעי, בטרם תשפיל את עצמך  באמירות נוספות, בדוק עצמך ובדוק ציציותך, "כל הפוסל- במומו פוסל".

2 תגובות:

  1. לקחתם (צ"ל שגנבתם) הרבה מהזמן היקר של הזקני הדור, בשביל הבחירות של הציונים ימ"ש, וכולו לשם שמים!!! אבל זה לא לשם שמים של הקב"ה רק לשם שמים של השטן וחביריו.

    תדעו: שהיום יש קיטרוג גדול בשמים על הביטול תורה שגרמתם לגדולי הדור, ובחורי ישיבה, ואברכי הכולל, ובפרט הביטול תורה שהי' בעד הבחירות הטמאות הציונות ר"ל.

    חז"ל אומרים ותלמוד תורה כנגד כולם!!! ולא כתוב בשום מהראשונים או פוסקים "שהבחירות דוחה תלמוד תורה" ולמעשה הקב"ה המנהיג את העולם הראה לכם שלא הצלחתם בירושלם וכו' והרה"ג ר' שמואל שליט"א כן הצליח יפה יחסית.

    תתביישו לכם על הביטול תורה שגרמתם לאלפי בני תיירה
    תתביישו לכם על המחלוקת שגרמתם ביו גדולי ישראל
    תתביישו לכם על השקרים שגרמתם
    תתביישו לכם על הגניבות וכו' ועל דברי חוצפה נגד הגדול הקדוש מירושלם.
    תתביישו לכל על ה"חילול השם" הנורא שגרמתם בארץ ישראל ובכל העולם כולו. אצל החילונים לא ראינו מחלוקת כמו שהי' אצלכם ובאלו שכמותכם הנקראים "חרדים"
    על חילול שם שמים ברבים אין מוחלין לו ר"ל.

    עד לאיפה היגעתם ?אתם באמת חרדים? תזכרו: י-ש דין וי-ש דיייין העולם "אינו" הפקר כמו שאתם חושבים. ליטאים – עברתם כל הגבולות!

    למי שמוחו בקדקודו מבין שכל רגע, שני', ודקה, של הזקני הדור המנהיגים אותנו לקראת ביאת המשיח, חשוב בשמים, ולמה בזבזתם זמנן של הגדולים על שטויות כמו הבחירות? הי' צריך לעשות נגדכם מחאה רבתי! איך העזתם לעשות ככה לגדולי ישראל? ולנו.

    השבוע כבר הי' רעידת אדמה השביעית וכולם ישינים!!! למה? ומה אם כבוד התורה? של הרה"ג ר' שמואל אוירבאך שליט"א ומרן של כל בני הגולה ה"ה ר' חיים קנייבסקי שליט"א עד 120 הספר תורה החי? ומה אם כבוד התורה של מרן ר' חיים ה"ספר תורה החי" שיודע בעל פה כל התורה כולה!!!!

    הקב"ה מרעיד את הארץ כדי שנתעורר בתשובה שלמה מהר. אנחנו צריכים לעורר מאוד מאוד לשפר המעשים שלנו, כפי שכתוב בספרים הק’ – ובחסד הבורא ב”ה הוא לא החביא מאיתנו את הדרך להגיע ולהתקרב אליו.

    למה מבזים תלמידי חכמים ברבים בביטול תורה. לא עת לצחוק ח"ו, המשיח כבר בפתח אבל אנחנו כולנו צריכים לשוב בתשובה, לשם יתברך שמו, ולא לישון. אך ורק – ותשובה ותפלה וצדקה מעבירים את רוע הגזירה. נא לזכור לשפר הצניעות מיד!!!.

    יה"ר שירחמו אליכם מן השמים של השכינה הקדושה, ותזכו לשוב בתשובה שלמה בב"א.

    השבמחק
  2. איני בכלל קשור:
    לא- ל"ג" ולא- ל"זך" ולא- ל"עץ" ולא- ל"טוב" ולא ל"רע",
    אני שונא הטיפשיות שלהם. אני לא מצביע בבחירות שלהם. אני שונא אלימות צביעות וקנאות. הישועה לא תצא מהבני ברקים החזונישיקים ולא מהאשדודים הצבועים ולא מהסיקריקים ולא מהבני תיירה שלכל אחד מהם יש דעת תורה עצמי. יש שם רעידת אדמה שכמוה לא הייתה מעולם, בלי שום אמונה ובטחון בשם ית' שמו לעד. כל אחד עושה מה שליבו חפץ.

    זה הרבה שנים שלצערנו הרב, חינכו דור שלם של בני תיירה ובפרט החינוך הליטאי במקומות כמו בבני ברק, קרית ספר וכו', לשנוא, לבזות, להשמיץ, לרדוף, ולהכות, ולשרוף ספרי צדיקים, ולדבר לשון הרע על כל איש אמת, וחז"ל נותנו לנו סימן לידע אם האדם באמת תלמיד חכם או רק נראה כך מבחוץ: "תלמידי חכמים מרבים שלו'ם בעולם" דהיינו כל מי שהוא תלמיד חכם אמתי מרבה שלו'ם ולא מחזיק במחלוקת ח"ו (ולא מקלל) יודעים שהוא באמת ת"ח, לא משנה באיזה מקום בעולם.

    ועתה לצערנו נראה שנתקיים בנו "כאשר עשה כן ייעשה לו" אוי לנו מיום הדין שכך בא עלינו להרים יד על מרן הצדיק השרף גדול דורנו מירושלם עיה"ק, יחי אדונינו מורינו ורבינו צדיק דורנו בזכות תורתו. מראים לנו מן השמים שאנחנו לא נזלזל על שום צדיק לא משנה אם הוא מירושלם או מבני ברק וכו' ליטאי, חסידי, ספרדי, תימני וכו'

    אני זוכר איך הם היססו בשמות גנאי נגד כ"ק האדמו"רים ז"ל, הם בכינוים כמו כופר, אפיקורס, ספרדי,עם הארץ, חסיד, פשרן, פריינק, ומזרחיניק, חבדניק, ע"ה, וכל מיני כינויים בכל השמות הק' וגם שרפו את תמונותיהם ברבים. למרות שכל זה היה פרי הסתה של יחיד, שהרי גם שאר הרבנים שלא הסכימו עם דרך הרבנים-אדמורי"ם האלו היה זה בבחינת מחלוקת לשם שמיים, אבל לא התפרקות ושנאה תהומית חינם.. ובוודאי שלא התבטאו חיצונית נגד כל אותם רבנים שירשו את "מקומו" שתקו בטח לא מחו. עכשיו העולם הליטאי מתפלג, ולא רוצים שום קשר יותר עם המחבלים תבינו!

    שומו שמים!!!

    עד איפה הגענו עם מושחתים האלה? איזה מהסיקריקים המנובלים העז להצית והשליך בביזיון את הגיליונות וספרים הקדושים של גדולי דורנו האדירים שליט"א? רבם דקרו!!! חילול שם שמים ברבים!!! עת שמד ר"ל? הבני תורה של היום הם 'פירות' החינוך הליטאי של אתמול! על מי יש להתלונן? (רק על המחנכים) הגרמנים גם שרפו ספרי קודש, וכשהנאצים החלו בשריפת ספרי יהודים, אמר מי שאמר "במקום ששורפים ספרים בסוף ישרפו שם אנשים יהודים" מחריד... יש דין ויש דיין, מי יודע איזה צרות ח"ו יבוא עכשיו מן השמים לנקום הביזיון של התורה הקדושה. אני הקטן שבקטנים מוחה בכל תוקף, לקדש שם שמים ואינני לוקח שם צד להצדיק, בשמים כולם אהובים כולם ברורים כולם קדושים כולם גדיילים.

    חייבים לזכור בכל עת וכל רגע שזו לא דרך התורה של הקב"ה. הדרך הנכון רק בחסד ורחמים, כמו אהרן הכהן, "אוהב שלום ורודף שלום"… כדכתיב בקש שלו'ם ורדפהו, ורק אז.. עיני ד' אל צדיקים וגו' אבל זה אך ורק אחרי שיש שלום בעולם. היהדות החרדית עברה ועוברת טרגדיה / שואה רוחנית, ירחם עלינו השם.

    לשנוא, לקלל, לרדוף, לשרוף ספרים קדושים, לבזות, ולתן מכות רצח, זה החינוך שהבני תיירה נתחנכו לדור שלם של היום … עכשיו פתאום כולם "מגנים ומוחים"… אם המנהיגים והעסקנים נתנו דוגמא אישית כזאת (לשנוא, לקלל, לרדוף, לבזות, מכות רצח, מוציא שם רע, ולעשות מעשים מזעזעים,) מה יעשה הבן ולא יחטא?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.