רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 13 באוקטובר 2013

דוד שמידל השתולל והפגין במוצאי שבת ליד בתי עסקנים זליג וויינברג האיש שפער פיו נגד הרב אלישיב דיבר נגד הרב שטרנבוך

מאת עדה'ניק

קומץ בטלני אתרא קדישא מפורעי אהל שרה הגיעו להפגין ליד ביתו של הרב שלום שישא הי"ובמוצאי שבת נערכה הפגנה בבית הכנסת של סאטמאר ברחוב יואל בה השתתפו כשולושים איש בלבד, לכבוד הפגנה זו הוציאו נוכלי אתרא קדישא בייאושם את כל כלי הנשק החלודים שלהם, והעמידו את הרב זעליג וינברג לדבר, אותו אחד שעדיין זכור לכל כיצד עמד - באותו מקום - לפני 15 עשרה שנה ופער את פיו נגד מרן הגרי"ש אלישיב זצוק"ל, וכעת עשה זאת בשנית ודיבר עתק ורהב על מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א.

לאחר מכן דיבר יו"ר אתרא קדישא הרב דוד שמידל שהחל במסכת כזביו כדרכו מאז, וזעק שהוא דואג לקברי אבותינו, עוברי אורח שעברו במקום תהו כיצד הינו דואג למקום שלכל היותר נמצאים שם קברי עכו"ם, האם אכן הם אבותיו?
לאור האכזבה הקשה בהשתתפות הדלה בהפגנה זו, החליטו המארגנים לערוך גם הפגנות ליד בתיהם של ראשי עמותת גבעת ירושלים, ראשי אתרא קדישא בירושלים אברהם קויפמן ונחום אטיק החליטו בעצה אחת לשלוח את קומץ הפורעים לעבר ביתו של הרב שלום שישא הי"ו מנכ"ל מוסדות דושינסקיא.

ואכן מיד בסיום הפגנה הופיעו ליד ביתו של הרב שלום שישא שברחוב שמואל הנביא עשרה חולי נפש מבריוני אהל שרה, ובראשם המטורף הידוע אליהו בלאט והפרא אדם המפורסם שלום ברוך רוסט, יחד עם כמה נערים מנוערים הולכי בטל מוכרים, שני בניו של יואליש קרויס ועוד כמה הירש'לאך, שבין פגישה עם אחמדיניג'ד ופגישה עם נסראללה מצאו לעצמם לעשות קצת אקשן ותעסוקה ליד ביתו של הרב שישא, לעומתם התאספו במקום שכניו של הרב שישא ותלמידי המוסדות שבאיזור שהניסו את קומץ הפורעים בחזרה למאורתם.

לפני שהסתלקו מהמקום עוד הספיקו להכריז שלא ינוחו ולא ישקוטו עד שהכסף המלא יינתן לידיו של יו"ר אתרא קדישא, ולאור הוראתו הישירה של רבם ומאורם דוד שמידל הם מתכוננים גם להפגין ליד ביתו של מרן שר התורה הראב"ד שליט"א, בדיוק כמו שעשו אותם נערים מנוערים נגד מרן הגרי"ש אלישיב זצוק"ל.

היהדות החרדית הנאמנה מכריזה בזאת: גורו לכם מיום הדין שועלים קטנים מחבלים קטנים, העלו מסביב משכן קרח דתן ואבירם, יש דין ויש דיין, חידלו ממעשיכם הרעים טרם תפגע בכם חיויא דרבנן דלית ליה אסותא.

תגובה 1:

  1. פתאום "בריוני אהל שרה ובראשם פרא האדם המפורסם שלום ברוך רוסט" , מה השתנה מהם מאז ימי בתי וראשא ? אז הם היו חביבי שאולזון.
    והוא יהיה פרא אדם, זה לא מתחיל ונגמר רק באתרא קדישא, זה מתחיל עוד בהיות מלמד בת"ת גור והואא התנהג בצורה מבחילה ופראית.... אז היו מעשיו מותרים , כי הוא פגע רק בגור, היום הגולם שיצרתם וטיפחתם קם על כולם.
    ואגב, בדקתי היום בהמודיע, במודעה של גבעת ירושלים, אין אף נציג מגור, כנראה שלכן הוא הפך לבריון.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.