רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 11 באוקטובר 2013

בקצרה - מפה ומשם

עוד פרטים על ביזוי הרב עמאר. קו החשיפות: מאבטחים הוצמדו אליו מטעם אנשי דרעי במהלך ההלויה. חסמו את דרכו אחר אמירת התהילים ובודדו אותו באמצעות ספסל.
הפושע הזה לא נרגע

חשיפה ! שערוריית ענק ! ליצמן הורה לזייברט להעביר מיד רבע מיליון ₪ מהתקציב של הבחירות בבני ברק למטה ג' בבית שמש שם חסר כסף !

אמנון יצחק בהרצאה אתמול אין מצב שהיו בהלויה 800 אלף, כשמשמנים את התקשורת החילונית כל כמה דקות הם מוסיפים מאה אלף.

ארה"ב: נעצרו מספר עסקנים  בפלטבוש שחשודים בסחיטה ואיומים נגד סרבני גט.. הנ"ל חשודים שהיו גובים תשלום של חמישים אלף דולר ממסורבות גט ובתמורה חוטפים ומכים את הגברים ומוציאים ממנו גט.. אנשי הFBI שלחו סוכנת שהתזתה למסורבת גט וכך עלו עליהם..

'יום ליום' אזל מהדוכנים, בשבוע הבא יודפס מהדורה שנייה לחוברת הכרומו הענקית "מאור העולם", בו פרקי חייו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל, אלבום תמונות וראיונות עם בניו.

הבוקר הסתיימה שמחת בית אמשינוב שארכה כ18 שעות. האדמו"ר נשאר לבדו באולם לברך ברכת המזון - כשעתיים. ~~|~~ 

 אטינגר בהארץ: המצב בש"ס התהפך. אריה דרעי צריך לשים את ישי והרב עמאר בכלוב מזהב. התפרצות הבנים על נתניהו מעידה על בחירתם בחרדיות וחוסר הבנה של החיבוק הלאומי. ~~|~~ 

דרמה! נחשוני חשף אמש בשידור בפאנל ב'קול חי': סקר 'מאגר מוחות' למפלגת 'טוב' באלעד והתוצאה הגיע היום והיא דרמטית: פרוש - 42%. קריספל - 26%. מתלבטים - 31%.

ח"כ אריה דרעי הגיע לבית הגראי"ל להזמינו לעצרת סיום השבעה בירושלים

הרב אמנון יצחק בהרצאה מיום שלישי האחרון: סביר להניח שרוב מאותם מליון אנשים שהגיעו להלוויה של מרן הרב עובדיה, הם אותם מליון איש שהחזרתי בתשובה.

הלילה בבית שמש! הסקופים: המשטרה פשטה על ביתו של שמואל סרולאש, אחד ממפקחי "אתרא קדישא" ועצרה אותו

תלמידו ומקורבו של הגרי"ש אלישיב זצ"ל במתקפה חסרת תקדים. קו החשיפות בהקלטה בלעדית מדברי הגר"מ קארפ: "לא נותנים לי להכנס לר' שמואל, בעבר אמר לי: שאני אצא נגד הגראי"ל שטיינמן? שועלים קטנים מחבלים בכרמים".

הרב אברהם יוסף בקול חי: "לאחרונה אבא נפגע ממי שהוא רומם וגידל. הוא קיבל כפיות טובה. רעה תחת טובה. יש אנשים שנכנס להם שגעון גדלות. יש שחושבים שהם המבינים הגדולים ביותר"

בחשיפות: שאולזון חוזר בתשובה? חיים שאולזון סוגר את האתר שלו בעולמם של חרדים קיבל מיליון דולר בתמורה לסגירת האתר על ידי נדיב שימנע מחלוקת  לעילוי נשמת הגר"ע יוסף - תגובת שאולזון מיליון זה שמעק טאקבאק, על פחות מעשר מיליון אין מה לדבר

דרעי לידיעות:קצינים בכירים הגיעו אלי כשהרב היה מורדם ומונשם וביקשו לתאם את סדר הלויה,התפרצתי עליהם ובכיתי וצעקתי.סירבתי לדבר ע"ז.קיוינו לנס.נחום ברנע:קצינים שנכחו לא זוכרים שום התפרצות,לא בכי ולא צעקות

הרב בוטבול בקול ברמה: איסור מוחלט לקחת עפר מקיברו של חמי חברה קדישא אמרו לנו שכבר פעמיים היו צריכים למלאות את הבור זה בזיון הנפטר זה צרכי המת

למי שייכת החלקה הצמודה למרן זצ"ל?
אחד מגדולי ישראל ביקש שיבררו בשבילו אם אפשר לקנות את החלקה בסמוך למרן זצ"ל בעד כל סכום שבעולם.
עוזרו של הרב בירר למי שיכת החלקה ונודע לו שאריה דרעי קנה לפני שנים רבות את חלקת הקבר הצמודה לרבנית מרגלית ולמרן זצ"ל.
שמעתי שאריה מסכים לתת את הקבר לאלי ישי בתנאי שקוברים אותו שם כבר היום.

הבוקר הייתי בברית של מישתכנז אחד והוא קרא לבנו חיים עובדיה יוסף שלום...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.