רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 באוקטובר 2013

זעקת אברכי ותושבי קרית יערים טלז סטון:

בזמן שתושבי הקריה ואברכים סופרים  כל בוקר שקלים אחדים לקניית לחם וחלב-סועד לו כל בוקר ראש המועצה אברהם רוזנטל סעודה בסך 400 שקל על חשבון המועצה. 

בזמן שבערב שבת אברכים סופרים שקל לשקל לקניית עוד מנת עוף לילדיהם הרכים-מקבל ראש המועצה אברהם רוזנטל מהמכולת השכונתית עגלות שלימות מלאות בכל טוב חינם. סך הכולל של העגלות מצטבר ומגיע ל600 אלף ש״ח בשנה. תושבי המקום מעוניינים לפתוח עוד מכולת אך מי שינסה לפתוח יקבל איומים ולא יינתן לו אישור לפתוח. 
ראש המועצה מקבל תקציבי עתק לשיפור פני היישוב-אך במציאות אין כל שינוי או שיפור.  
ראש המועצה תומך בפרוייקט הבאת כביש מס׳ 1 למרחק של 12 מטר מבתי התושבים.-אלפי מכוניות שיעברו כל יום ממש מתחת לאפם של תושבי הקריה.
 בית המדרש ״נחלי דעת״ מתוקצב בסך של מיליון ש״ח, אך כל שאר הבתי כנסיות מקבלים יחד סכום של 56 אלף ש״ח.
קהילה חסידית מחכה לבנין בית כנסת במשך 20 שנה ועדיין לא קיבלו שום שטח או תקציב.
בשכונה החדשה ״אחוזת יערים״ אוכלסו כל הדירות ועדיין אין לתושבים בית כנסת סדיר-הבטחות מצד ראש המועצה לא קוימו עד היום הזה. תושבי השכונה החדשה צריכים לצעוד מרחק של כ15 דקות  למכולת רק בשביל לחם וחלב. 
               
                  עד כאן!!! לכולנו נמאס!!! הגיעו מים עד נפש!!! 

13 תגובות:

  1. אילולי ראינו כולנו בעינינו כמה בקשט משקר את תושבי הקריה ומאכיל אותם בנתונים שקריים, אולי יכולנו להאמין למשהו. אך לאחר שהוכח כי אינו מסוגל לקרוא תקציב בסיסי ולהבין אותו, ולאחר שכל הקריה נחשפה לכשלון ולקריסה הכלכלית של תקוה לישראל שהיתה תחת ניהולו (כפי שהוא עצמו הצהיר על ניהולה) . עייפנו! אגב, אחד העובדים הבכירים מהמכולת /סיפר לכולם על הקניות המנופחות של משפ' בקשט. אולי זה מהכסף של תקוה ישראל??????

    השבמחק
    תשובות
    1. אילולי ראינו כולנו בעינינו כמה איברהים רוזנטל משקר את תושבי הקריה ומאכיל אותם בנתונים שקריים, אולי יכולנו להאמין למשהו. אך לאחר שכל הקריה נחשפה לכשלון ולקריסה של אברהם רוזנטל. עייפנו! אגב, הרב דב בקשט מנהל כספים של ארגון תקווה ישראל גם ברוסיה ואמריקה ושם הוא מנהל הכל תקין! ואגב: אחד העובדים הבכירים מהמכולת /סיפר לכולם על הקניות המנופחות של משפ' רוזנטל, אולי זה מהכסף של המועצה??? בעצם רוזנטל מקבל עגלות חינם מהמכולת!!!

      מחק
    2. מאוד מעניין, כשהרב הגאון בקשט שאין לו מנהל תקין זה כמה שנים בארץ - מרחיק עדותו לאיזה מפעל של אחיו שהוא סרח עודף ומיותר שם, ושם ברוסיה ובארמניה בהרי טורא בורא ובמחילות התת קרקעיות של עזה - הכל תקין, זה גאוה, ואילו מנהל תקין של משרד הפנים לקרית יערים כמה שנים - זה בלוף?
      (גם הקהילה של אחיו ברוסיה נמצאת במצב כספי קשה!!!
      אגב, אולי חיי הראוה של בקשט ממומנים גם הם מהעמותה של אחיו על חשבון משכורותיהם של עובדי הקהילה? אז מה אם אין עובד מכולת שמעיד על כך?
      מנתונים שלי 'תקוה לישראל' חסרת כל תקוה ברוסיה... שאלו את מי שיודע

      מחק
  2. ממקור בכיר במכולת ידוע לי שתקציב ארוחת הבוקר של רוזנטל הוא 405 ש"ח
    ולא כפי שנכתב בהודעה המקורית

    השבמחק
    תשובות
    1. תגובתך ממש ילדותית. דווקא בדקתי עם המקור הבכיר ונודע לי שרוזנטל אוכל ארוחת בוקר בשווי של 407 שקלים ולא כפי שציינת.

      מחק
  3. כמו כן הודלף סוף סוף התקציב של משפחת בן זכרי. ארוחת הבוקר שלו 800 ש"ח על חשבון המועצה הדתית ואברכי מאור חכמי המערב הרעבים.

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחתי לשמוע שיש גבר שמדבר עלינו בשם אנונימי אם אתה באמת גבר תכתוב עם שם ובוא נשב פנים מול פנים ספר מה יש לך

      מחק
    2. כמו כן הודלף סוף סוף התקציב של משפחת רוזנטל. ארוחת הבוקר שלו 400 ש״ח על חשבון המועצה המקומית ואברכי הקריה המורעבים.

      מחק
    3. אני גר בקריה 4 שנים, יום אחד עליתי למשרדי המועצה המקומית לסדר כמה עניינים. ראיתי את ראש המועצה אברהם רוזנטל יושב על כסא ובשולחן שלידו יש מגשים עמוסים בחביתות, ירקות, דגים מעושנים וכל סוגי הגבינות. להערכתי ארוחת הבוקר שלו עולה כפול ממה שנכתב בכתבה. פשוט נגעלתי לראות את ראש המועצה שלנו אוכל בכזאת ראוותנות. לעומת זאת נכנסתי יום אחד לסדר עניין קטן במעוצה הדתית, דבר ראשון לא היה שם לא אוכל ולא מגשים אז אין בכלל מה לדבר על ראש המועצה הדתית.

      מחק
    4. בנתיים מי שחילק את סלי המזון למשפחות נזקקות הראשון בקריה זה היה הרב משה בן זכרי,
      מי שהחזיק ועדיין מחזיק אברכים בלי הבדלי דת וגזע זה בן זכרי,
      תמשיכו לאכול את הלב שלכם כי הרב משה בן זכרי עושה את עבודתו באמונה ואת זה כולם ב"ה יודעים ורואים,
      אז אם באמת יש כמה בקריה שהקנאה אוכלת אותם תבואו פנים מול פנים ותגידו מה שיש לכם.
      משפחת בן זכרי

      מחק
  4. בן זכרי, אני לא חושב שיש עוד גברים בקרייה מלבדכם. העם אוהב אותכם ושיצא לכולם העיניים כולל וולקן, סילבר, מנדלסון, שולמן, רוזנטל, רענן. הוכחתם שעם טיפת מאמץ שלכם עשיתם דבר שלא קרה בקרייה 17 שנה!! תודה רבה לכם!

    השבמחק
  5. גם אני מצטרף ומביע את הערכתי ותודתי לכם על המאמץ לשינוי בקריה!!!

    השבמחק
  6. באמת שאין עליהם!!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.