רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 27 באוקטובר 2013

הדיקטטור שוב תוקף את ישי והפעם בגלוי

מאת ש"סניק

בכירים בש"ס: צר לנו מאד על דבריו של אריה דרעי. הן על סגנונם והן על תכנם. מאז פטירתו מרן זצוק"ל ולאחר המכה הקשה שספגנו בבחירות, מנענו מאיתנו  ביקורת על עמיתנו דרעי למרות האחריות הישירה שלו לתוצאות העגומות. חשבנו שמן הראוי לדחות את הביקורת למועד אחר ולהתרכז כעת בשיקום התנועה ובהפקת לקחים. חשבנו שאריה יתרכז בחשבון נפש. צר לנו שבמקום לבדוק את השגיאות שעשה ובמקום לאחות את הקרעים הוא בוחר להשתלח בלשון גסה ולגולל את הכישלון לפתחם של אחרים. בשלב זה, אנו  דבקים בהחלטה שלנו להימנע מעימותים פנימיים. אבל איננו יכולים שלא להביע פליאה על הטיעון שהכישלון באלעד נגרם מאי הגעה של חברי כנסת 24 שעות לפני הבחירות, לנאום בעצרת כזו או אחרת . האם לכישלון לא אחראי לפני הכל מי שבחר את המועמד ומי שקבע את מתכונת מסע הבחירות? אנו מצפים מדרעי שיתכנס לחשבון נפש.

הדיקטטור חשף את טלפיו בגלוי. עד היום זה היה בסתר. אבל יש תשובה לכל התקפה ונמשיך לחשוף את השקרים.
אריה דרעי בפגוש את העיתונות מאשים את ח"כ אלי ישי, שעל אף שהוזמן לעצרת באלעד, הוא לא הגיע. דרעי צודק,  חכי"ם רבים שאיתם הוא לא מתייעץ, לא הגיעו ומהסיבה הפשוטה, הם לא עובדים זרים. חברי הכנסת בשס לא צריכים לתקן את הטעויות והפשלות הבלתי נגמרות של דרעי. בדקת ראיון אחד מחק דרעי 15 שנות עשייה והיישגים. מה שהרס דרעי ב-5 חודשים יהיה קשה לתקן ב-5 שנים. יש שיאמרו שדרעי מתנהל כדיקטטור, פעל לבד באלעד כמו בכל מקום, (ובכל מקום שפעל לבד- נכשל) . עוד קצת עובדות: דרעי "נזכר" שיש עוד חברי כנסת לש"ס 24 שעות בלבד לפני הבחירות, כשריח הכישלון האישי שלו, כבר נישא באוויר ורצה לחלוק בכישלון. 
העם ובוחרי ש"ס לא עיוורים להתנהלות הקולקלת של דרעי שבכל פעם שוברת שיאים חדשים. אז מר דרעי, בטרם תשפיל את עצמך  באמירות נוספות, בדוק עצמך ובדוק ציציותך, "כל הפוסל- במומו פוסל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.