רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 10 באוקטובר 2013

'דידן נצח' רקדו היום בצאנז שניצחו במשפט על הגיס הרב ווייס מירושלים - בית המשפט דחה את תביעותיו ואישר את הבוררות

מאת צאנזער

ביהמ"ש חיזק את פסק הבוררות בראשות הגרימ"ל לנדא שמשפ' וייס ניסו לבטלו!
ביהמ"ש מחק את כל תביעות משפ' וייס שתבעו בערכאות נגד צאנז ובין היתר הכנסת ישיבתם לבניין המוסדות, שימוש בביהמ"ד הגדול של צאנז, מינוי גבאים מטעמם, הריסת תוספות הבניה שבבניין החדש ועוד.
.
ביהמ"ש הותיר בידי צאנז את זכות העתירה בכל עת נגד וייס, באם הם ימשיכו לפעול בניגוד פסק הבוררות.
ובהרחבה קמעה:
לפני מעל עשור מרדה משפ' וייס בחסידות צאנז וניסתה לספח את המוסדות בירושלים ואת 2 הבניינים בקרית צאנז לרכושה הפרטי.
למרות שמדובר במשפחה בודדת מול אלפי חסידים, בחרו בצאנז להביא את הסכסוך בפני דין תורה כראוי וכיאות.
מושב בוררות מיוחד בראשות הגרי"ל לנדא שליט"א דן בתיק זמן רב, והכריע ברורות כדלהלן
>ההכרעה הראשית של פסק הבוררות היא: יש רק חסידות אחת בארץ ישראל, ודין המוסדות והבניינים בירושלים כדין כל המוסדות בארץ ישראל כולה – הכל שייך לצאנז ורק לצאנז!
פסק הבוררות אפשר לוייס זכות שימוש בדירה ובקומת המרתף של הבניין הישן, בתנאי שיקבל על עצמו מרות כראוי וכנדרש מרב המכהן בקרית צאנז מטעם חסידות צאנז.
וייס כפרו בפסק הבוררות  ולא קיימהו מהרגע הראשון.
וייס אף ניסו בערכאות לבטל את פסק הבוררות(עליו חתם גם הדיין מטעמם)! אך ללא הצלחה! פסק הבוררות אושר גם בערכאות!
וייס המשיכו בהפרת פסק הבוררות תוך עריכת שינויים ושיפוצים בקומת מרתף הבניין ללא תיאום ורשות מחסידות צאנז בעלי הבניין.
באישור הגרימ"ל לנדא ביקשה צאנז לקבל צו מניעה נגד וייס, שלא ייערכו שיפוצים ללא תיאום והסכמה. וייס כמובן התנגדו, אך גם כאן ביהמ"ש קיבל את עמדת צאנז!
וייס המשיכו במריים ותבעו בערכאות נגד צאנז, ודרשו הכנסת ישיבתם לבניין המוסדות, שימוש בביהמ"ד הגדול של צאנז, מינוי גבאים מטעמם, הריסת תוספות הבניה שבבניין החדש ועוד.
צאנז בטקטיקה מוכרת העבירו את הכדור למגרשם ודרשו סילוק ידם מהדירה, כיון שאינם מקיימים את פסק הבוררות.
במקביל, צאנז פנו לרבנים ואדמורי"ם גדולים שיפעלו אצל וייס לצאת מערכאות האסורה, ולהתנהל כדינה של תורה, אך וייס התעקשו להמשיך בערכאות כי סברו ששם יהיה להם סיכוי לקבל את תביעותיהם הלא הגיונות.
בסיכומו של הליך המתנהל כבר מס' שנים הבהיר ביהמ"ש לוייס כי אין סיכוי לתביעותיהם נגד צאנז, והציע להם למחוק את תביעותיהם מול דחייה של תביעת צאנז לסילוק יד מהדירה.
וייס הפנימו שגם כאן אבדו סיכוייהם ונתנו הסכמתם.
ביהמ"ש נתן פסק דין בהתאם להסכמת הצדדים, לפיה נדחית תביעת צאנז לסילוק ידי וייס מהדירה, מול מחיקת כל תביעות הנגד של וייס נגד צאנז.  
לסיכום:
צאנז שנגררה באונס לבית המשפט הגישה תביעה קיקיונית, כדי ליצור משקל מול תביעות וייס. כל התביעות של וייס נדחו. דידן ניצח!

6 תגובות:

  1. אתה ניזון מאינטרסנטים,זאנז מקדשת את ביהמ"ש זה לא פעם ראשונה,הרי לזאנזער יש גם מחלוקת גדולות עם אחיו שהוא יורש לא פחות ממנו התדיינות אצל לנדאו היה משגה טוטאלי זה בבחינת להתדיין אצל פוטין אצל לנדאו דין תורה שווה כקליפת השום אסורלשכוח שלנדאו הוא מניפולטיבי והכל נמדד אצל מי הוא ירוויח יותרלקוחות בהכשרשלו,גם הבלוף שהוא לא לוקח כסף אינו עובד יותר היום הכל צף וגלוי,ויודעים מה שקורהשמה בתוך ההכשר עם החתן שלו ועוד.הטעות של וייס היה לא ללכת ישירות לביהמ"ש.הצאנזער רבי כאמור רב עם כל מה שזז,כולם יודעים שהבן אדם הוא מהיר חמה,ואין לו בעולמו יותר מצבירת הון ושמירתו,חוץמזה הכל מסכה,נישט קין תורה און נישט קין סחורה,הוא יושב לו בווילה בקיסריה הבנתםלאיזה דיוטה תחתונה הבן אדם נמצא,הקוויטול געלט שהוא מספר שהוא מעביר את זה לכולל זה גם שקר כי מנהלי הכולל לא מקבלים ממנו גרוש!!בקיצור מאפיה סצינית קטן עליו,הוא עוד חושבשהוא יכול לעבוד על כולם אך זה לא המצב בימינו כאמור הכל עולה.

    השבמחק
  2. לא להאמין איך האדמור מתדיין ללא שמץ של בושה בביהמ"ש גם בתביעה נגד עזבונו של סמי שמעון הרבי פנה באמצעות ויינרוט לביהמ"ש אז שלא יספר סיפורים מי התחיל.שמעתי שוייס לא פנה לביהמ"ש .והרבי פנה כי וייס שיפץ את השירותים ולמעשה רוצים לנשל את הדירה מיורשי וייס לאחר מאה ועשרים.

    השבמחק
  3. אחלה רבי הצאנזער אני מצדיע לו סוף כל סוף מגיע אדמור שעושה לענין הגיס הזה לא מפרגן לו כבר המון שנים הכל בשם התוירא שלו שלא שווה כקליפת השום ומחזיר לו מנה אפים אחת ולתמיד במקום לגרום לסחבת של שנים על גבי שנים כמו בשאר החסידויות

    השבמחק
  4. ה'צאנז'ער' אוהב את עצמר כבר הרבה יותר מדי, הוא רוצה לגרש הגיס מהדירה בירושלים, וכי חסר לו כסף? הרבי הגדול אינו שבע רצון רק רוצה ורוצה ורוצה עוד, הכל במסוה של דין תורה...

    השבמחק
  5. וייס ניצח. הדירה שלו. עכשיו הוא יכול להמשיך לנגוס בנכסי צאנז. זהו ניצחון ענק לוייס.

    השבמחק
  6. הבנים של בערל וויס עובדים שעות נוספות פה באתר, ובאתרים נוספים.
    הפסדתם! מה הבכיינות בדיוק?? אתם בגדתם בחסידות צאנז, קיבלתם בצאנז הכל, האדמו"ר כיבד את משפחתם כמו שלא כיבד אף אחד מעולם. לפתע הכסף עלה לכם למוח וכמה מהילדים ה ממש לא תמימים של בערל החליטו שיש פה אחלה גל לעלות עליו ולהוציא כסף ובעיקר כבוד.. כבר ראיתם את האלפים על הפרנצעס ואת אביכם רוקד בואי בשלום כשמאות משפחות נדחפים לראות את זיו פניו.. וראו זה פלא לא דובים ולא יער אתם נשארתם בקושי משפחה קטנטנה. ועוד קצת אוהדים שמרחמים על חתנו של האדמו"ר זצ"ל ושומרים על קשר. ובצאנז ראו זה פלא! החסידות גודלת ברמות שגם אתם לא הכרתם ולא תכירו בחיים. אז תקבלו את הפסק דין כמו שהוא. ופעם הבאה שתרצו לצאת נגד אדמו"ר כשלצידו אלפי משפחות תחשבו פעמיים האם זה כדאי...
    בהצלחה לכם.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.