רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 28 באוקטובר 2013

איזק, האם לא עבדת שנים בשביל ליצמן והאם באמת החרדים אינם עדר או שמא אתה צעיר ולא רוצה לדעת את האמת?

אני מליץ יושר שיש לזה קשר עם הגיל, מפני שאם היית קצת יותר מבוגר והיית משמיע מילים כאלו, הייתי מתבטא כאן בביטוי חמור מאוד, ולכן קודם אלמד אותך היסטוריה

בשנות הלמד"ים - עוד לפני שנולדת - פתחתי עיתון משלי שמטרתה היתה להלחם ביחידים המשתלטים על הציבור, בעיית היהדות החרדית היתה שיחיד החליט והוא בכוחו ניווט וסחב את כולם אחריו נאלצו לומר אמן, הייתי הראשון להעלות את הנושא שוב ושוב וזה לא היה קל לחמו בי בכל הכח ניסו לסתום לי את הפה וב"ה לא הצליחו. השנים עשו את שלהם ולאט לאט נפרצו פרצים פה ושם, בעלזא העיזה ופרשה מ'העדה החרדית' וגם בתוך אגודת ישראל הוביל המצב הזה לסדקים והרב שך פרש ממנה, ומדוע, מפני שמדובר היה בעדר שאז הבוס של הבוס שלך הרבי ה'לב שמחה' הוביל את העדר הזה, הרב שך רצה להוביל עדר משלו וככה נוצרו שתי עדרים, אבל עדיין לא התפטרנו מהמושג של עדרים, מפני שגם אחר כך לכל עדר היה אחד שמשך וניהל אותו

עד לרבי הנוכחי מגור אגודת ישראל היתה עדר, הרבי הנוכחי איבד את הנהגת הציבור הרבה בגלל הבוס שלך שניסה להשתלט ולא ידע איך להוביל נכון את העדר, ולאט לאט העסק הלך והתפורר והיום ב"ה יש הרבה קבוצות המעיזות לומר את אשר הן חושבות ולא מפחדות עוד שזה יתנקם בהם

היהדות החרדית היתה עדר במשך עשרות שנים, וזה מה שלמדו החילונים, כי עם החרדים עושים עסק ויש את כולם בכיס, מי שהחדיר להם את זה לראש היה לא אחר מאשר הבוס שלך שלא אחת ישב וניהל מו"מ והבטיח להביא את כולם. רק כשזה לא יותר הוא, פתאום אין עוד עדר, אלא עדרים עדרים

איזק תלמד היסטוריה ותמצא, שאם ליצמן היה מנהל את המו"מ הזה עם ליאון היינו כולנו 'עדר' ולא הייתי רואה אותך יוצא וצועק כי החרדים אינם עדר

מבטיח לך בעתיד שליצמן ינסה לשלוט ולהשתלט להזכיר לך אם אנחנו עדיין עדר

תגובה 1:

  1. דבר אחר !!!
    הריני מוסיף אות ה על שמך,
    לא יקרא שמך עוד שאולזון,
    כי אם שאולזונה,
    מדחציף כולי האי ש״מ ממזר הוא...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.