רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 7 באוקטובר 2013

אליש ענגלנדר בהתקפה קשה על גור - לא אני מטמא בחורים לא אני ביקשתי שיביאו אותם ליוון איני יכול להכתיב לגור מה לעשות

הוא נקלע למצב קשה והוא לא מוצא את נפשו אין לו מנוחה מן הסיפור הזה ונכדו ביקש להבהיר כי הסבא שובר את הראש ואינו ידוע מה לעשות, הוא אינו יכול להכתיב לגור מה לעשות אבל מאידך הוא יהיה האחרון שירצה שבגללו חלילה יטמאו עיניהם של בחורים בגור שיטוסו ליוון שזה ההיפך מדרכו ושיטתו שבחורים צריכים לחיות במקום צנוע ואל להם להסתובב במקומות פרוצים, ואם היו שואלים אותו הוא לא היה מציע להביא אותם ליוון

לטענת אליש ענגלנדר כל התכנית נעשתה בגור והכתיבו לו אמרו כי הוא מוזמן וכי יהיה האורח וכי בין כה וכה כולם יהיו ביוון לא אמרו לו שמביאים בחורים את זה הוא גילה רק מ'בעולמם של חרדים' שזה תכניתם, והוא מצטער צער רב על שבגללו הולכים לטמאות נשמות ישראל

אם גור תפנה אליו ותשאל את דעתו הוא יאמר להם כי עדיף שהבחורים ישארו בארץ ולא להביא אותם ליוון

7 תגובות:

  1. ומי התיר לו בכלל ליסוע ליון הטמאה

    השבמחק
  2. האיש הוא לא בדיוק חבר שלי אבל משום כבוד הבלוג הזה
    תוסיף למזער את הר' לשמו של הרה"ח ר' אליש ענגלנדר הוא יהודי חסידי זקן גביר ובעל צדקה לא מבוטל

    השבמחק
    תשובות
    1. "ר" אליש עגלענדער , יהודי חסיד זקן גביר ובעל צדקה וכו' וכו'. אפילו הכי מצווה גדולה לתת לו כמה בעיטות טובות בישבן . כמו שעשו חסידי בעלז
      ומי שעושה זאת קונה לו עולם הבא . הוא עסוק רק בלרדוף בעלזא.

      מחק
    2. עסקי ישבנים פיטומם וכיצד בועטים בהם זה הספציאליטה של המר''ש והמטכ''ל שלו. אבל לעיני בשר זכותכם להאלהת הצאפיק שלכם אינה עולה על זכותו של אותו גביר לפקפק בו. גם במקרה והוא גדל כחסידו של דודו.

      מחק
  3. אני לא מבין, עדיין לא נתן כלום.
    רק מלהבטיח 50000 . הגערערס עושים ממנו ג׳וט??

    השבמחק
  4. שמעתי שלקראת הנסיעה ליוון הבחורים קנו Thongs שמאוד פופולריים בין הנוסעים ליוון לצרכים הידועים.

    השבמחק
  5. מישהו אמר לי על המיליארדר החרדי 'דן גרטרלר' שהוריד תרומה ל'איחוד מוסדות גור' ע"ס של כמליון ש"ח, והגבאי של הרבי ביקשו שיצטרף לנסיעה ליוון אך סירב בכל תוקף. מעניין למה?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.