רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 10 באוקטובר 2013

קריאה לגבירים של גור: תעצרו את יונתן בורנשטיין, הוא מאמלל את מייסד "היכלי השן" באשדוד לאחר שגזל את פת לחמו

מאת גערער

בעקבות פרסום המכתב קורע הלב בענין השתלטות יונתן בורנשטיין על "היכלי השן" סניף אשדוד, וזריקת בעליו ומייסדיו לרחוב, מן הראוי לשפוך מעט אור על הפרשה העלומה שמעטים יודעים את היקפה והשתלשלותה.
אבל תחילה, נפתח בתחינה לגבירים שהולכים לפגוש את יונתן בורנשטיין יו"ר "איחוד מוסדות גור" בדינר ביוון, אנא ואנא פנו ליונתן בורנשטיין בבקשה שישיב את הגזילה אשר גזל ואת העושק אשר עשק. אתם היחידים שיכולים לעצור אותו, כי רק כסף מדבר אליו, ורק סנקציות מבעלי הון יעמידו אותו על מקומו.

הרצחת וגם ירשת?!
עתה נגלול בקצרה את פרטי הפרשה המזעזעת, כדי לעמוד ולזעוק שדם יהודי אינו הפקר!
ותחילה, מעט היסטוריה: מרפאת "היכלי השן" הוקמה לפני כמה שנים בבית שמש ע"י 2 בני דודים בעלי שם זהה, נתן דריימן (בנו של השאהיד ר' מוטל דריימן) ונתי דריימן.
בהמשך המרפאה התרחבה לאשדוד ולירושלים וההסכם היה שנתן דריימן ינהל את הסניף בבית שמש, ונתי דריימן ינהל את הסניף החדש באשדוד.
עד כאן הכל נסע על מי מנוחות.
הבלגן התחיל כשנתי דריימן גייס תורם גדול למען מרפאת השיניים הקהילתית, והיה זקוק לתת לו קבלות, בנקודה זו הוא ביקש את עזרת האיחוד ויונתן בורנשטיין, כאשר הסיכום היה שתמורת הקבלות שהאיחוד ינפיק, יקבל יונתן 30% מהתרומה.
אבל, לא איש כיונתן בורנשטיין יתן למכרה זהב לעבור לידו בשתיקה. וכך בקשה זו פתחה פתח עבור יונתן להשתלט על המרפאה ונכסיה והמוניטין הטוב שלה.

נסתרות דרכי הנוכל
כידוע, מעשיו של יונתן בורנשטיין הם במחשכים ובמסווה של חסידות, כביכול בשם הרבי מגור שליט"א. נסתרים דרכי הנוכל, ופושעים יכשלו בם.
השלב הבא בהשתלטות המתוכננת היה החלפת רואה החשבון של המרפאה, ומינויו של רו"ח של האיחוד על המרפאה. כך הרוויח יונתן בורנשטיין 2 ציפורים במכה אחת: מחד לו אישית תהיה גישה לכל הדוחו"ת והחשבונות של העמותה (ויוכל לעשות שם את כל השטיקלעך שיעלו על דעתו), ומאידך נתי דריימן שהוא למעשה מייסד המרפאה שהשקיע בה את כל הונו, מרצו ויוזמתו – יורחק מקבלת כל אינפורמציה הקשורה להנהלת החשבונות, וכך ינוטרל מהיכולת להניע משהו בלי אישור של יונתן בורנשטיין.
בינתים נתי דריימן שהקים את המרפאה בעשר אצבעותיו חרק שיניים וקיווה לימים טובים יותר.
באחד הימים התגלגל דו"ח של המרפאה לידי דריימן, בו גילה לתדהמתו שהעמותה מורווחת ב300 אלף ₪, וכן עוד אלו פרטים שראשי האיחוד היו רוצים לחסוך מידיעתו.

נמצא חוטא נשכר
כך ניצל יונתן בורנשטיין טובה קטנה שביקשו ממנו כחלון הזדמנויות להשתלטות על העמותה ורווחיה, דחיקת בעליה החוצה, וכן משיכת משכורות עתק לבניו ולמקורביו.
בהתחלה סוכם שהבן של יונתן יקבל 1,500 ₪ על שליחויות ועבודות טכניות, בפועל התברר לאחר כמה שנים שהוא מקבל מדי חודש 12,000 ₪, על לא לעשות כלום. ולא זו בלבד אלא שמשכורתו של הבן של יונתן כמעט כפולה ממשכורתו של דריימן!

הפיצוץ
בשלב הזה של חשיפת הדוחו"ת והשחיתות, קיבל דריימן מכתב פיטורין מיונתן שהפך בינתים למנהל העמותה ובא כוחה, ולאחר כמה ישיבות הוחלט למשוך את הפיטורין בינתים.
בדין ודברים שהיה ביניהם, עמד יונתן בורנשטיין וצעק עליו: איתי אתה מתחיל?! עלי אתה בא בתביעות?! אני לא מפחד מאף אחד, לא מבית דין ולא מבית משפט, ולא משום בן אדם, וגם מהרבי שליט"א איני מפחד!
כאילו לו די לו ליונתן בורנשטיין במליונים שקיבל/לקח/סחב מהאיחוד (ואשר אותם הוא מחביא בשתי כספות גדולות, שרכש לפני כמה שנים, והתקינם בסודיות מוחלטת בקירות ביתו), עוד הוא צריך לגזול את כבשת הרש ולהפשיט את עורו.
יונתן בורנשטיין איים עליו שיירד לו לחייו ויעיפו אותו ואת אשתו וילדיו מהחסידות ומהמוסדות, וירדפו אותו עד חורמה עד יומו האחרון, ועוד איומים כיוצא בזה.

להציל עשוק מיד עושקו
כרגע זה עומד בבית דין של הגר"נ קרליץ (כאשר בתחילה ניסה יונתן להעביר את הדיון לבית דין "הישר והטוב", המקורב לחסידות גור, וממומן ע"י משפחת קליין, וגם מכהן בו הדיין הגוראי הרב בלסבלג). מעניין יהיה לעקוב איך יתפתחו הדברים.

4 תגובות:

  1. הקריאה לא צריכה להיות רק לגבירים של גור לעצור אותו, הקריאה צריכה להיות למשטרת ישראל לעצור אותו ומיד, גנב בסדר גודל מפלצתי, גובה דמי חסות, מבריח יהלומים ועוד כמה מטעמים, מלבין כספים, עושק את כל מי שמפחד מהממסד של גור ומשתמש בשיטות העולם התחתון, כשהוא עצמו נשאר עם צווארון לבן.

    סוף גנב לתליה!!

    השבמחק
  2. ברכות מאליפות לרב יונתן בורנשטיין שליט"א. יפה עשית שסילקת את הדריימנים המושחתים והרי אתה מנהל לתפארת את המרפאות הנותנות מזור לבני ישראל שיחיו. הקהילה מודה לך, ילדים עניים מודים לך, אלמנות מרודות מודות לך. איש חסד, איש תורה ומצוות, עלה והצלח ואת הדריימנים המושחתים שר"י תדכא ותרוצץ. אמן.

    השבמחק
  3. יאללה שטול איפה מעשיי הזימה שלך ?
    עוד 2 תגובות כאלה כמו סיפוריי הזימה שלך
    הרבי יחליף את זילברברג וימנה אותך לתפקיד הנכסף
    שומר הברית של חסידות גור
    ויורה לך להחליף את הכובע. בכובע סמט

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.