רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 24 באוקטובר 2013

מכתב גלוי אל מרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א


בס"ד, יום רביעי לסדר 'המאורות הגדולים', י"ט חשון תשע"ד

מרן שליט"א!

אין דרך הקטן לפנות אל הגדול, ובפרט הקטן באמת אל הגדול באמת, וכ"ש וק"ו לפנות אליו באמירת דברי מוסר וכדומה ומכל מקום הבוקר הזה יום אחרי הבחירות עת הוא לחשבון צדק של כבוד גדול מעלתו שליט"א – לאחר בקשת סליחתו:

תושב בני ברק אנוכי עידן ועידנים

וכעצם היום הזה עדיין מהדהדים במוחי, בליבי ובעצם בכל גופי מחלוקת תשמ"ט. באותה שנה נפל דבר בישראל שלא היה מאז ומקדם ואולי מעצם החורבן:

אלפי יהודים יראים וחרדים הוסתו נגד אדם יחיד בדורו, איש אלוקים נשגב ונעלה שרבים – ממש – היו צריכים לו, איש שהיה ידוע במידותיו התרומיות, בגאונותו המבהילה והמעוררת השתהות, אך בעיקר במסירותו למען הדור כולו, כדי שלא תשתכח יהדות בישראל. הלא הוא מרן קודש הקדשים האדמו"ר מליובאוויטש.

לא אשכח איך כבודו ומהותו של אדם זה נרמס בראש כל חוצות, דמו ודם יראיו נשפכו כמים במזבחות השם, תוך ניעוףץ דברי פיגולים איומים וכל זאת למען מטרה אחת ויחידה ממש: לקבל הכרה כלשהי שיש עוד צד שגם לו יש מה לומר בכל דבר.

רק בשביל דבר זה. בלבד.

ועל הדבר הנורא והמבהיל הזה החריבו בתי מדרשות, סגרו חודשים גמרות, התירו האיסורים הנוראיים ובראש ובראשונה ביזו לא תלמיד חכם אלא ביזוי ענק שבענקים.

כבודו שליט"א היה נוכח באותה תקופה.

רום מעלתו שליט"א ידע את אשר נעשה.

רום מעלתו היה מאותם יחידים שישבו ביתה ורעדו והזדעזעו. עדינותו וזכות אישיותו חשה בטומאת הישות המכה ומשחיתה נפשות.

ובכל זאת שתק.

ומדשתק מר היה נראה לאיזובי הדור ש'ניחא ליה'!!!

'ניחא ליה' למרן הגראי"ל שטיינמן שליט"א השפלת, רמיסת, ביזוי והוצאת שם רע נוראה שבנוראות על קודש הקודשים מליובאוויטש. השפלה ורמיסה שלא היתה מאז ומעולם בשום מחלוקת בין אישי הרוח של הדור!!!  והכל בשביל? ישות וגאווה דמיונית???

'ניחא ליה' להוד מעלתו שליט"א להשפיל את מהותם של ציבור הבני תורה ולהופכם לאנשים גסים ופוחזים וריקנים אך ורק בשביל? לקבל כסאות בכנסת???

'ניחא ליה' למרן שליט"א להשפיל כבוד התורה, לחללה ולהופכה לכידון וכלי זיין לרציחת והוצאת דמים יקרים שבישראל???

מרן שליט"א!

 בלב שפל פונה אני אליו שליט"א:

הגיע זמן לחשבון צדק!
הגיע זמן להודות ברבים  – דברים שחשבתם עלי – טעות היו הם!
הגיע הזמן שכבוד מעלתו יורה לעושי דרכו: חיזרו בתשובה! לא זו העיר ולא זו הדרך!
הגיע הזמן להודות ודווקא בקול רם: זכה דורנו השפל אחרי השואה האיומה ששתל בו הקב"ה צדיק יסוד עולם, גאון בנגלה ובנסתר, גאון במידות טובות וישרות, אדם הענק שבענקים שמסר נפשו על כל יהודי, על כל ילד וילדה שבישראל שלא ישכח שם ה' מישראל! הלא הוא מרן ציס"ע קודש הקדשים מליובאוויטש!

כבוד מעלתו שליט"א כבר פעל ופועל רבות בנידון. יודע אני ויודעים כולם שליבו הזך ושכלו הישר לא יכול לקבל שקר, סטיה וטירוף, אך עדיין הוכיחו הבחירות האחרונות שיש עוד מה לתקן.

זהו הזמן.

לא בכדי שהבחירות הנוכחות היו בי"ח חשון בדיוק באותו תאריך שהיו הבחירות בתשמ"ט – הלא דבר הוא ולא ריק הוא!

המשתחוה מול הדרת גדולתו ומבקש סליחתו הרמה על דברים שיש בהם שמץ של חוצפה, אך התאפק לא אוכל בראותי עיר האלוקים מושפלת – עדי נזכה כולנו כאשר נזדכך ונפשפש במעשינו לבואו של האור הגדול, אור זך ומצוחצח במידות ובמחשבה, אורו של מלך המשיח שיפציע עלינו במהרה בימינו אמן ואמן!

מנאי הדל שבדלים

4 תגובות:

  1. אין לך משהו רציני יותר לענות בו?
    אני ליובאוויטשע'ר ואין לי שום פניה כלפי הרב שטיינמן וחבל שאיש שכזה מתגלה אחת להמון דורות. אצל ליטאי שכזה הייתי מוכן לשלוח את ילדיי לחינוך. המראה שהתגלה לעיננו הוא שבעולם הליטאי יש מהרסים ומחריבים בדיוק כפי אלו שקיימים אצלנו ועדיין הרוב הולך אחר הרב שטיינמן שליט"א, מה שמספר לנו שניסיונו של אותו אחד מבני ברק להטמיע זרעי שנאה, מחלוקת ופילוג כשלו וכל זרעי השנאה שלו דבקו בקבוצת שוליים שתיעלם עם הזמן כפי שהמטורפים אצלנו ייעלמו בבוא היום

    השבמחק
  2. mistake, the bechiros in 5749 was in the 21 of cheshvan not the 18, in israel elections is alwaus on a tuesday, and then was tuesday 21 of cheshvan, you can look it up

    השבמחק
  3. ביזוי רוח אפינו משיח ה' הגה"ק מליובאוויטש זי"ע בעיר בני ברק הוא קטרוג מבהיל ביותר, ואני בטוח שגדולי ישראל האמיתיים של הציבור הבני תורה שהם הגראי"ל שליט"א, הגר"ד לנדו שליט"א, הגר"ח קנייבסקי שליט"א, הגר"ג אדלשטיין שליט"א הגר"ד פוברסקי שליט"א, יעשו משהו מוכח להוכיח שתם עידן המחלוקת עם ליובאוויטש וחב"ד.

    לא צריכים להיות חסידי חב"ד ולא חייבים לקבל מה שחב"ד אומרת ומותר לחלוק על חב"ד, אבל חייבים להבהיר לציבור הליטאי ובני התורה שחב"ד היא תנועה קדושה וחשובה, כפי שהיה בכל התקופות שחיו בשלום ובשלווה עם חב"ד, ומרן האדמו"ר מליובאוויטש היה צדיק קדוש וגדול אמיתי ענק הדורות, ואין לנו חלק ונחלה עם מחלוקות ונאצות נגד עדה קדושה בישראל.

    בכבוד רב

    יוסל רייכברד

    השבמחק
  4. מעניין שגם בליבי עלתה המחשבה שיש קשר בין מה שקורה היום בתוך מחנינו לבין מה שקרה אז בינינו לבין הלובביצער רבי זצ"ל.

    אני חייב להודות שאז נסחפתי עם הגל ורק שנים אחר כך כשראיתי איך היתד משפיל גדולים שהכרתי מקרוב החלו לצוף בי רגשי אשמה על הימים ההם שכן היינו אמורים להבין ולהרגיש שיש פה רדיפה על לא דבר ושהכל היה פוליטי.

    איני יודע חשבונות שמים אבל גם הגיון אנושי אומר כי משהותרה הרצועה לבזות גדולי ישראל ולפוסלם וזה הופך ללחם חוקם של עיתונאי מחנינו, זו רק שאלה של זמן עד שהמשחית ישתמש באותו נשק שהוא אומן בו גם כלפי מתחרים בתוך המחנה....

    הימים הללו ימים עצובים הם לי, ציבור בני התורה משלמים היום מחיר על הטעות של אז, אחרי 25 שנה נתקיים בנו אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהנה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.