רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 10 באוקטובר 2013

בקצרה - מפה ומשם

מרן האד' מצאנז בניחום אבלים ניחום אצל בני הגר"ע. הגר"ד יוסף: "אבא אהב אותכם יותר מכל האדמורי"ם". הגר"י יוסף הסתודד עם האד' מס' דקות אחרי הניחום.

מכה קשה לרבי מבלז שחשב שהוא הממשיך של הרב

מרן האד' מצאנז יצא כעת מניחום אצל בני הגר"ע. הר"ד יוסף: אבא אהב אותכם יותר מכל האדמורי"ם. הר"י יוסף הסתודד עם האד' מס' דקות אחרי הניחום

בלז שלחו אנשים שהרבי שלהם יגיע הבנים יגידו לו הרב אמר שהוא הבעש״ט בדור הזה

בתחילת כנס הבחירות של הליכוד הערב, בהשתתפות ראש הממשלה ויו״ר הליכוד נתניהו ויו״ר המטה החרדי בליכוד וידר - פרק תהילים ותפילת אשכבה לזכר מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל.

נוסבאום: במשטרה דיברו על 850,000. בני אדם. גורמים שונים וקצינים אומרים הנתון דימיוני. מספר מופרך. על פי הגורמים השתתפו 450 אלף בני אדם.

גלי צה"ל: 3 אנשים נפצעו באורח קל מאבנים כשנסעו דרך שכונת 'בית חנינה' להלווית הגר"ע יוסף.

עיתון הניו יורק פוסט האמריקאי בכתבה שלילית על מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל בו הוא מכונה גזען.

שני חסידי חב"ד היו על מטוס אל-על שיצאה הלילה מבנגקוק לכיוון תל-אביב ונחתה באסמרה, בירת אריתריאה, בשל תקלה במנוע. לא היו נפגעים, בשעות הקרובות ייצא מטוס חלופי.     

 דוברות איחוד הצלה: פועל נפגע באורח בינוני כשנחתך מדיסק במפעל ברחוב המסגר באשדוד, חובשים מתנדבים של 'איחוד הצלה' מסניף 'לכיש' העניקו לו טיפול רפואי ראשוני

פוסטר בגודל A5 שצורף הבוקר לעיתוני קו עיתונות דתית ברחבי הארץ, מוגש ע"י מפלגת ש"ס.

סגן השר בן דהן הותקף מחוץ לאוהל ניחום האבלים, קומץ אנשים קרא לו לעזוב את המקום וקראו לעברו "יש לך כיפה מזויפת". למקום הגיעו גם מבקר המדינה, יוסף שפירא, עמיר פרץ ומירי רגב.

תג מחיר חרדי: הבוקר הושחתו צמיגי הרכב של נאמנם של גדולי ישראל חיים אסחייק וממנהלי מטה ג' בבני ברק. המשטרה פתחה בחקירה.

משה ליאון בראיון ל"בשבע": בסופו של דבר אני עומד בראשות מפלגה חילונית, והקואליציה תצטרך לעשות פעולות שונות. לא תמיד הן יתאמו לאמונתי".

לדעת: פגישה אישית בין שני האישים החשובים מעולם לא התקיימה, אך בין הגר"ע יוסף זצ"ל לבין יבלחט"א האדמו"ר מהר"א מסאטמר שליט"א היה קשר תורני מופלג. ככל מה שנגע בעניין תורני או הלכתי הטיבו לתקשר ביניהם.

כיכר: יום ראשון, ליד הרב עוזרו הנאמן צבי חקק, סמוך לשעה 2:00, פותח הגר"ע זצ"ל את עיניו, ואומר כשהוא נאנק מכאבים: "ריבונו של עולם, כבר אין לי כוח יותר לסבול, אין לי כוח לכאבים, תרחם עלי".

מקור ראשון: נסתם הגולל למהלך שניסה משה ליאון, לקבלת תמיכת רבני 'תקומה', בשל וטו מצד הר' דב ליאור
בני משפחת יוסף יעזבו ככל הנראה את הבית ברחוב הקבלן בירושלים. בן משפחתו של הרב: "המשפחה המורחבת תצטרך להתכנס ולהחליט מה עושים עם הדירה. יש סיכוי טוב שהיא תימכר"

בושה וחרפה: מוטי לביא בראיון עם מאבטח בבית הרב, המאבטח: הרב אהב מאוד מוזיקה ערבית וכל היום קרא ספרים...

עמית סגל בפייסבוק:המצב בשס עגום למדי.דרעי רוצה למנות למועצת החכמים את הרבנים בקשי דורון ואלבז.נגד הרב בקשי דורון עומד בימים אלו כתב אישום והרב אלבז הורשע בעבר בפרשת בניזרי

בניחום: גאב"ד העדה החרדית, הרב יונה מצגר, רבני חב"ד, גדעון סער וישראל כץ.

הרב רצון ערוסי רב קריית אונו, בחשיפות: אני קורא למועמדים למועצת הרה"ר לא להגיע מחר לבחירות בגלל פטירת הגר"ע. מוסיף, הגר"ע לא ביקש ממני להסיר את מועמדותי לרה"ר.

רוט בח"ח; משמשו של הגר"ע, צבי חקק, מחתים את הרבנים המנחמים על קבלת פסקיו של הגר"ע כפוסק הדור.

דרמה באלעד! 'ועד משמרת הצניעות' פותחת במלחמה נגד המועמד ויקטור קירספל. תובעת לאסור עליו להתקרב לבניני העיריה בעיר מפני שהאיש היה חשוד במס' מעשי סדום במזכירות בבניין העיריה בזמן ששימש כראש המועצה.

שלי יחימוביץ לערוץ הכנסת: בצעירותי עישנתי סמים קלים

בניחום אצל בני הגר"ע: האדמו"ר מקרעטשניף, הרבנים מזוז צדקה גלינסקי, שאול מופז ופואד בן אליעזר.

ר"ע בי"ש אבוטבול הודיע שמיד לאחר הבחירות יוביל החלטה להנציח את שמו של הגר"ע באחת מהשכ' המרכזיות בעיר שתיקרא "רמת יוסף"

הר חוצבים: דיונים כעת בהש' דייטש, פינדרוס, קלרמן, טוקר וארנר לאחר הכאת פעילי יהדוה"ת הלילה בי-ם ע"י פעילי "בני תורה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.