רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 29 באוקטובר 2013

דרעי תחזור לעסקי הבגדים ותציל את ש"ס

מאת ש"סניק

מכתב אישי ממצביע שס: תבינו, הפנימו; אריה דרעי זה נטל אדיר שאין לכתפיה הצרות של ש"ס הכח והיכולת לשאת אותו. רק מרן הרב עובדיה היה יכול להיות סוג של תרופה לדבר הזה שנקרא אריה דרעי. מרן איננו, והשטח הופקר לנמר מנייר, יהיר וגס רוח, שהציבור בישראל לא יכול לסבול אותו! אני לא מאויביו ולא מאוהביו, אני תשדורת של מציאות ישראלית, פשוטה וברורה מאוד. אני לא קשור לאף פוליטיקאי כזה או אחר - וידי נקיות מפלגנות כזו או אחרת, ויתירה מכך - הפעמים היחידות בהם הצבעתי שס בארבעים ושניים שנות חיי היו שתי מערכות הבחירות האחרונות - מאז התחזקתי והתקרבתי מעט לחיק בורא עולם, אבל בעבודתי, אני פוגש מדי יום עשרות אנשים ממגוון הציבורים בישראל, ונפעם מעוצמת הכעס על הנהגתו של דרעי וטענות קשות על אישיותו המתנשאת והמנותקת, ומאידך זירי פרחים שנשלחים מפיהם ללא הרף - למי שדרעי החליף אותו - אלי ישי.
חשוב לי שתדעו, אין ספק, כי מבחינת כושר מנהיגות, בהחלט אריה דרעי בולט יותר. אבל מי אמר שזה טוב לנו? "לא כל הנוצץ - זהב", הייתה סבתא שלי נובחת ללא הרף. אלי ישי זה נכס לאומי. האישיות שלו כובשת את כל חלקי העם והחברה וכבשה גם אותי כאדם דעתן ופלספן. שס שפויה, חייבת את אלי ישי כמנהיגה. חייבת! זו הערבות היחידה לכך שדרכו של מרן תישמר. כי אלי ישי הוא נאמנו האמיתי של מרן. מרן זצ"ל העיד עליו אין ספור פעמים - בכל ביתי נאמן הוא! חד וחלק! ואני ב"ה שמונה שנים התמדתי לשמוע את שיעוריו של מרן במוצאי שבת ( איייי, כמה שזה חסר לי - אין לי מילים לתאר) ושמעתי את המשפט הזה ממרן זצ"ל כמספר השערות שבראשי. ואת המשפט הזה, הוא מעולם, אבל מעולם לא אמר על אדון דרעי. מרן היה כמו ראשונים (כך העידו עליו גדולי הדור בניהם רק לאחרונה הרב מוצפי), כל מילותיו היו מדודות ושקולות במשורה. אין תג ואות מיותרים בדבריו. ואם הוא אמר את זה על אלי ישי גם באותו מוצאי שבת שבו הוא דיבר על שובו של דרעי כיו"ר שס, וכשהוא טורח להזכיר שוב את מילות המחץ - אות עדות לאהבת נשמתו "בכל ביתי נאמן הוא" - באותו משפט ובאותה נשימה אינו אומר דימוי דומה או קרוב או כמעט על אריה דרעי. מה צריך יותר מזה כדי להבין מה מרן באמת חשב ועל מי?! ושלא יספרו לנו סיפורים. אין לנו אלא מה שעינינו רואות! והם רואות 6/6!אני מציע שדרעי יעוף הבייתה (סליחה על הבוטות - אולי זה השפה שדרעי מבין) באופן בהול ביותר, ויאפשר לאלי ישי להחזיר הנהגה שקטה שרצויה על כל הפלגים והחלקים בעם ישראל. יש לי חברים רבים מאוד, שאינם דתיים או שהינם דת"ל, והם אומרים לי שזאת הפעם האחרונה שהם הצביעו שס לכנסת ואם אלי ישי יקים מפלגה הם מתכוונים להצביע לו!שאף אחד לא ינסה לטייח - הציבור שונא את דרעי. לא נעים להגיד, אבל כן, הוא ש ו נ א  א ו ת ו ! הציבור מתגעגע להנהגה המתונה, השקולה, הצנועה והחכמה של אלי ישי. בלי גלים. בלי צונאמי. בלי פרשיות. בלי מעשיות. בלי חרמות. בלי כישופים. בלי נידויים. בלי רעשים. בלי פיצוצים. בלי תאונות. בלי כעסים. בלי משברים. בלי עצבים. בלי מלחמות עולם. בלי חיילים. בלי בסיסים. בלי תנזים. בלי מחנאות. בלי הפסדים(!). וגם, בלי להזכיר לנו בלי הפסקה שאנחנו ספרדים נחותים, ובעצם להיות זה שמייצר את הנחיתות שלנו - כמו דרעי. פשוט נמאס לנו כבר. נמאס.

תאמינו לי בתחילה שתקתי, כי חיכיתי כמו רבים לראות אולי באמת דרעי הזה השתנה. אולי הוא מביא איתו איזה בשורה של הנהגה מתוחכמת שתיקנה את חטא היוהרה. אבל לא רק שההנהגה הזאת לא מתוחכמת בעליל (בלשון המעטה) וממיטה עלינו כשלונות אחרי כשלונות, היא פשוט החריפה את הקלקול בחטא היוהרה. הכפילה, שילשה וריבעה אותו. כל בר דעת מבחין שיש כאן בלגן ועליהום שלא היה בתקופתו השקטה למופת והמוצלחת של אלי ישי. אין לו את ברכת ה' שהייתה לאלי ישי, לא שנאו אותנו בתקופתו של אלי ישי כמו ששונאים אותנו היום בתקופתו של דרעי.

תסלחו לי, אבל איך הילדים ברחוב אומרים "פרצוף דורש כאפה"? משהו כזה יש לדרעי בעיני החילוניים, וההיפך הגמור אצל אלי ישי. את הניצחון של לפיד שהביא 19 מנדטים, חייב לפיד לדרעי! השנאה לדרעי גררה אלפי חילוניים לקלפיות להצביע לפיד. אני אומר את זה מידיעה. לא מהשערה. אז חלאס דיבורים. חדל קשקשת! פנה את מקומך הרב אריה וחזור לעסקי הביגוד. קצת סבלנות, אבל שם תצליח יותר. אולי גם עם ישראל יהנה ממך משם יותר, מי יודע

תגובה 1:

  1. דבר אחר !!!
    הריני מוסיף אות ה על שמך,
    לא יקרא שמך עוד שאולזון,
    כי אם שאולזונה,
    מדחציף כולי האי ש״מ ממזר הוא...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.