רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 באוקטובר 2013

איך עלה הרעיון לחסידי גור בבית שמש, לשווק את עסקיו הפרטיים של ישעיה ארנרייך ב"תאגיד המים" בתור עשייה ותרומה לקהילה...?

מאת איש בית שמש

הקופירייטרים של חסידי גור בבית שמש ישבו וחשבו איך לשווק את איש החסד והשלום, צנוע אשר לא ידע בצורתא דזוזא, הגאון החסיד ר' ישעיה ארנרייך שליט"א, פודל נאמן של שלוחא דציבורא הגאון החסיד ר' יעקב ליצמן שליט"א.

רעיונות עלו וירדו במהירות קוצקאית, ספינים חריפים פינו את מקומם ליחצנו"ת מבריקה מכבשונה של הסיעה הפולנית, כתבו ומחקו, עיצבו ושיפצו עד לקבלת התוצאה המדהימה, כפי שעיניכם תחזינה מישרים.

תחילה זרק מאן דהוא שצריך להדגיש את אחדות השורות השוררת בבית שמש, ואת העובדה שכולם מתחברים לסיעת ג', המקבילה נמצאה במהרה בתוכנת פרויקט השו"ת "גדול השלום" ולאחר מכן "מפני דרכי שלום".
מקצה החדר נשמעה תובנה שראוי לשווק את ראש הרשימה ר' ישעיה ארנרייך כאיש חסד, המסביר את פניו לכל אדם, ועושה ימים ולילות למען הכלל והפרט, לטובת קהילת גור ולבני קהילות אחרות. עם הישמע הבדיחה הסמויה החלו משתתפי הישיבה לגחך בציניות בשקט, ומיד לאחר מכן נדבקו בצחוק מרעיש ומרעיד: "נו, באמת! אתה מאמין שניתן לשווק חרוב כאילו היה מנגו?!" צעק האברך עם השלופראק הדהוי, "בינינו, הרי אפילו למוסדות של גער הוא לא עוזר בלי מעטפה שמנה... אז איך אתה רוצה לשווק ולייצא את הבדותא הזאת החוצה?!" החרה אחריו השמנמן עם משקפי הפלסטיק.
"אולי ניקח את זה שהוא מנהל את הישיבה הזאת בטלזסטון, ונשווק את זה כאיש חינוך", העלה האברך עם הזקן המקורזל, "זה לא יעבוד ואף אחד לא יקנה את הלוקש הזה, בפרט שהם (=נציגי שלומי אמונים) ישתמשו במילים איש חינוך בקונוטציה שלילית לאמר, הרי גער מנסים לחנך את כולם ולהשתלט על הכל..." הסכימו כולם.
בין לבין קם אינגרמאן ציגיקימען הבקי בהלוך יילך של הכלל חסידי בבית שמש והעלה רעיון שצריך ליחצ"ן את סיעת "אגודת ישראל" - ג' בעובדה שהיא איננה מדיחה את ראשיה, תוך ניתנה רמז עבה כקורת בית הבד לסיעת "כח" שזה עתה הדיחה את הנציג האהוב ר' דוד ויינר. את הרעיון הזה הפריך דווקא איש הבקיאות, באומרו "רגע, הזיכרון של הציבור אינו כ"כ קצר! שכחתם שהדיחנו בקדנציה הקודמת את ר' אברהם מרדכי ברגר?!".

זמן שינה מתקרב, ומחוגי השעון מתקרבים במהירות ל"ציינע", ואז הבריק הניצוץ, כשלפתע הקופירייטר האגדי והותיק, החרש והמסגר זרק את פצצת הפצצות של מסע הפרסום לבחירות 2013:

"צריך לזכור שהציבור מכיר את ר' שייע מתאגיד המים "מי שמש", אותו הקים ויסד בעשר אצבעותיו, ואותו הוא מנהל בהצלחה ובסמכותיות, בא נחשוב על רעיון איך ממנפים את הדבר הזה לכדי פירסום טוב"

- "תגיד לי, אתה משוגע?" הקשה האברך השמנמן, "הרי כל תאגיד המים הזה, זה כולה חת'כת ג'ובה אישית של שייע, אז איך בכלל אתה חושב לקחת את זה למקום חיובי?"

"בדיוק להיפך" השיב הותיק, "העוילם הרי גוילם, ואף אחד לא יודע מה נעשה מתחת השולחן, ואל תשכח מהדמות החביבה של "שמשי", מעשי ידיו של שייע, המלווה את כלל התושבים בכל שלב בחייהם! אנחנו צריכים לקחת את החיובי ולהתרכז בו, הרי פרסומאי טוב יודע לקחת ג'ורה ולהפוך אותו לזהב, זה בדיוק מה שנעשה כאן: ניקח את המליונים שגורף מהקופה הציבורית בעקסאות אפילות, ונשווק את זה בתור עשייה ברוכה למען העיר ותושביה..."
- "אוי, אתה גדוללללל" זעק העבדקן, "מה היינו עושים בלעדיך?! אתה ציני שחבל"ז, רק מוח חולני יכול לחשוב בכיוון הזה... אתה יודע מה? אני חושב אפילו יותר מזה, בא ניקח את התמונות של שייע עם הצינורות והתשתיות של "מי שמש" ונמכור לציבור שלשייקה איכפת אישית מכל בעיה, והוא מגיע בעצמו לראות שהכל נפתר כמו שצריך...לדעתי זה יעבוד 10... !"
"אני חושב לקחת את מה שאתה אומר, אבל בסגנון אחר", חזר הותיק לנהל את הישיבה, "אתם הרי מכירים את שייקה, יש לו אומץ ואין לו בעיה עם כלום, אני רוצה לשים אותו עם תמונה מחלק מים לתושבים בערב שבת לפני כניסת השבת, ויש לנו כאן גם הקשר סמוי של שבת מלבד העזרה לתושב באשר הוא..."

- "לדעתי זה יכול לרוץ כמו לחמניות חמות של ויזניץ או שטייעדיגע תורה של בעלזא" התערב הרידנער, "יש את כל הסיכויים שהפרסום הקבוע של שייקה בעיתונות החרדית והכללית יחד עם "שמשי" בתור יו"ר הדירקטריון של "מי שמש", בצורה חביבה ומכובדת, עם תודעת שירות ללא תחרות, תוכל לקדם רציני פירסום של שייקה בהקשר של תאגיד המים".
- "הרי אנחנו יודעים את האמת" צחקק בידענות חברמנית זה עם הווסט באוזני היושב לצידו, "הרי כל הפרסומות הללו בסגנון "בוקר טוב מי שמש" או "לילה טוב תושבי בית שמש" הם ביזבוז כספי ציבור שלא היה כדוגמתו, והוא נעשה כדי לקנות בכסף את כל העיתונים בעיר במטרה שימנעו פירסום תלונות כנגד התאגיד. אבל אני, מה איכפת לי אני, שייקה עושה קצת כסף מהצד בהחזרים מהעיתונים, בסדר לבריאות, הוא משלנו".
"אוקי" סיכם את הישיבה, הותיק, "נכין כמה סקיצות באפקטים שונים ונריץ את זה לכל העיר, זה גם יכסה על כל מיני דברים אחרים שקשה יותר לשווק אותם..."

2 תגובות:

  1. אנשי "כח" ממשיכים במתקפת ההשמצות הפרועות, ובמקום להודות בכישלון, שכל הקהילות החסידיות בבית שמש נשארו באגודת ישראל ג', והם נשארו לבד עם "מתמידים" ו"ברסלב" שרובם לא מצביעים בבחירות, ועוד כמה שבבניקים שמשחררים ספינים באתרים ובוואצפים כל 5 דקות.
    "כח" מפזרים רבבות פשקווילים משמיצים ברחובות, ולצערם ג' לא עונה להם אפילו בפשקוויל אחד חזרה.


    השבמחק
  2. קראתי את הכתבהוזה נראה לי על גבול האנטישמיות

    מאיפה הסגנון הזה של עבדקן וזקן מקורזל?

    הזכיר את אירופה של פעם וכדי ביזיון וקצף על הכנסת כתבות כאלו

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.