רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 17 באוקטובר 2013

גפני ומקלב על המחבלים: קבוצת שקרנים בשביל אינטרסים איישים הם מחריבים את עולם התורה והיהדות החרדית - הם מסירים את המסווה מעל פני מנהיגי המחבלים

מאת בן תורה

בכינוס סגור בו השתתפו חברי הכנסת וחברי העיריות מירושלים, בני ברק ומודיעין עילית, שברו חברי הכנסת הליטאים שתיקה ומשיבים אש ליוסי פטרוב - ח"כ אורי מקלב אמר: "הסיפורים שהוא מספר הם שקר, עשרות פעמים התקשרנו אליו והוא פשוט לא הרים לנו לטלפונים ולא חזר אלינו, תמיד כשר' שמואל קרא לנו הגענו". חבר הכנסת משה גפני אומר: "כל דגל התורה כפופה מאז ומתמיד לגדולי התורה, הרב אלישיב תמיד שאל אותנו מה דעתו של מרן הגראי"ל שטיינמן ומעולם לא שלח אותנו למישהו אחר, מדובר כאן בחבורה של שקרנים שבשביל אינטרסים אישיים הם מחריבים  את כל עולם התורה והיהדות החרדית"
הגאון ר' יואל מקלב מראשי ישיבת בית מדרש עליון תוקף בשיעורו בישיבה את הדברים שנאמרו ע"י אחד הרמי"ם בישיבת הרב מרקוביץ וקובע: הסיפור שסיפר עליי לא היה ולא נברא והוא מסתמך על סיפורים שקריים בלא לבודקם.
מרן ראש הישיבה הגאון הגדול רבי אהרון ליב שטיינמן בהקלטה בלעדית שהגיעה ל'קו החרדי': "יש להצביע רק לג',  אי אפשר לסמוך על שום מפלגה אחרת".

2 תגובות:

  1. גפני ומקלב לא רק שהם מחבלים. הם כמעט המציאו אותם. זה שהם הפכו את עורם אחרי שהרב אלישיב נפטר זה כבר סיפור אחר.
    בלוף. הם מחבלים גמורים.

    השבמחק
  2. Without getting involved in disgusting politics of the Bnei Brak politicians who some idiots decided they are the gedolei hador, but this "gaon" Maklev from Yeshivas BME mentioned Rav Lefkowitz zl who fought the ideas of Chazon Ish 5 and it contradicts the BAAL HACHALOMOS KAKANEVSKY

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.