רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 6 באוקטובר 2013

בבית דגל התורה בירושלים התכנסו רבני הקהילות בירושלים






מאת בן תורה

ביום שישי התכנסו רבני השכונות הליטאיים בבית דגל התורה בירושלים, הם הבהירו בצורה הכי ברורה כי הם מתנגדים למפלגת שערי חסד וקראו לחזק ולהתחזק במערכה נגד המחבלים שכל מטרתם היא לשבור לנתוץ ולהרוס את כל אשר בנו גדולי ישראל בעבר

השתתפו בין היתר  הרבנים הגאונים (א-ב) רבי משה אורי איזנשטיין שליט"א, מרבני גבעת שאול, רבי יוסף אפרתי שליט"א, רבה של ארזי הבירה, רבי ישראל גנס שליט"א, מרבני בית וגן ומטרסדורף, רבי צבי ובר שליט"א, רבה של נוה יעקב, רבי ישראל גואלמן שליט"א, רב קהילת "שערי תבונה" רמות א', רבי יצחק דרזי שליט"א, מרבני שכונת רמות, רבי בן ציון זילבר שליט"א, רבם של יוצאי רוסיה, רבי ישראל יצחק זילברמן שליט"א, רב קהילת "חניכי הישיבות" נוה יעקב מרכז, רבי דוד אריה מורגנשטרן שליט"א, מרבני רמת שלמה, רבי שלמה ניימן שליט"א, רבה של רמות, רבי יצחק עהרנפלד שליט"א, ראש ישיבת "בית שמואל" ורבה של מטרדסדוף, רבי נפתלי קופשיץ שליט"א, רבה של רוממה, רבי יצחק מרדכי רובין שליט"א, רב קהילת בני התורה הר נוף, רבי ישעיהו פנחס רוטנברג שליט"א, רב ביהכ"נ המרכזי הגר"א ומרבני בית וגן, רבי שמחה שיינברג שליט"א, ראש ישיבת "תורה אור" ומרבני מטרסדורף, רבי אליהו שלזינגר שליט"א, רבה של שכונת גילה, רבי צבי שרלין שליט"א, רבה של רמת אשכול.

תגובה 1:

  1. חיים למה אין כתבה אוהדת על סערט ויזניץ? הבטחת שבוע שעבר כתבה אחרי שבת, כי החתן שפיטץ יהיה בחיפה, תקיים! כשיש מריבה אתה הראשון שיודע ללכלך, וכשעושים סולחה ויושבים יחד, אתה מתמסכן, לא שמעתי לא ראיתי.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.