רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 24 באוקטובר 2013

ידיעות - בקצרה


ברקת בראיון ראשון. קומבינטורים רצו להשתלט על ירושלים
הפרטים של החשודים בזיוף ת.ז מבית שמש:
אברהם בילר 16/08/1977
אהרון שמואל לונדנר 13/1/84
שמעון זיידל בריכטא 25/3/90
יצחק מנשה רוזפלד  6/9/95
אברהם וינברג 13/10/86
אברהם איבר 12/1/82
שלמה וולף 21/12/82
חוץ מהראשון שאין מיקום של מגורים כולם תושבי בית שמש.

***************************
אחים ואחיות ‼️כשהייתי ילד  (תקופת שיא המחלוקת של לטאים וחסידים) , חזרתי פעם לבית משולהב ואמרתי משפט ששמעתי את מנהיג הדור אומר על אדמור מסויים , משפט חריף מאוד , אבי הגאון שליט״א קרא לי לחדר מדרגות ועמד איתי למטה והסביר לי ! ילד יקר , אתה רואה את המדרגות האלה ? כן עניתי! תבין יש מדרגות מעולם הזה עד גן עדן , וכל משפט שאתה מוציא תחשוב האם זה מעלה אותך לגן עדן או מוריד אותך ‼️ יהודי יישפט על כל מילה ומשפט שאמר , וחוקר לב יבדוק האם המשפט היה באמת כי נלחמת על כבוד שמים, או ח״ו יצר המחלוקת , ילד הייתי ומאז כל פעם שאני רוצה לדבר על רב שמתנגד לרב שלי אני מצייר לפניי מדרגות לגן עדן , ומיד סותם את הפה , שומר פיו ולשונו שומר מצרת נפשו ‼️

***************************
הודעה לעיתונות – פרשת "אוצר לאומי"
היום הותר לפרסום כי חוקרי ובלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים בשיתוף שלוחת ירושלים של היחידה הארצית לחקירות הונאה בביטוח הלאומי בניהולו של אבי מינץ עצרו בתחילת החודש שלושה גברים חרדים, תושבי ירושלים החשודים כי במהלך השנתיים האחרונות פעלו כרשת שהונתה את רשויות המדינה.  הרשת,  זייפה וסיפקה לצעירים ולבגירים חרדים אישורים, המעידים על נכות נפשית בעבור וועדות רפואיות בביטוח הלאומי לצורך קבלת ביטוח חודשי וכן אישורים לצעירים חרדים המבקשים להתחמק משירות צבאי . האישורים על הנכות הנפשית סופקו  ממספר פסיכיאטרים.
השלושה נעצרו, מעצרם הוארך עד ליום-  והמשטרה מתכוונת להמליץ להעמידם לדין.
הפרשה החלה בעקבות מידע מודיעיני אשר התקבל ביחידה המרכזית ובעקבות כך, הוקם צוות חקירה משותף ליחידה המרכזית, לביטוח הלאומי ולגורמים שונים בצה"ל.
צוות החקירה המיוחד החל בחקירה סמויה והתחקה אחר עקבותיהם של השלושה.
בחקירה הסמויה עלה כי השלושה היו מציעים (מפה לאוזן)  לצעירים  חרדים להשתחרר משירות צבאי על סעיף נפשי לאחר שיקבלו אישור מפסיכיאטר המאשר כי הם סובלים מנכות נפשית. תמורת כל אישור קיבלו ראשי הרשת  כ- 1,500 ₪. חברי הרשת היו מפנים את הצעירים לפסיכיאטרים, שהיו מעניקים להם אישורים פיקטיביים אותם היו מציגים בפני רשויות צה"ל. 
בנוסף לאישור, קיבלו המשתמטים לכאורה, אישורים לזריקות הרגעה פסיכיאטריות אותן היו אמורים לקבל בהזרקה מהאחיות בקופות החולים.
חברי הרשת היו מחליפים את התרופה הפסיכיאטרית באמפולת 12B, עמה היו ניגשים לאחיות בקופות החולים ולאחר ההזרקה היו מציגים את האישור שניתן  מהאחיות בפני שלטונות הצבא
וזאת על מנת להשתחרר מהשירות הצבאי.
חברי הרשת הציעו כאמור גם לחרדים בגירים מכל הארץ אישורים פיקטיביים בגין נכות נפשית גם כן מפסיכיאטרים תמורת תשלום חד פעמי אשר נע בין 1,500-50,000 ₪.
את האישור מהפסיכיאטרים היו הבגירים מציגים בפני וועדות הביטוח הלאומי ומקבלים אישור לקצבה חודשית הנעה בין 4,500-7,000 ₪.מחישוב, שנעשה בביטוח הלאומי עולה כי תשלומים חודשיים אלו היו מגיעים לעשרות מיליוני ₪  בשנים הקרובות.
 הכסף אותו קיבלו ראשי  הרשת החשודים הולבן על ידם בהשקעות  בחברות קש. השלושה נעצרו כאמור בתחילת החודש (3/10/13 ) אחד מהחשודים הודה בחשדות המיוחסים לו והשניים הנוספים שו

3 תגובות:

  1. לא יאמן עד כמה מטומטמים הסערטערס בחיפה. עיניכם רואות, איך עומד לו בחדר הקלפי עדר שלם של בהמות ומתבונן בסדר העבודה של ר' יענקלה כיצד זה אומרבכוונה וביחודים את ה"יהי רצון" ומברך על מצוות ההצבעה ומטיל את פתק ההצבעה לקלפי אשר בק"ק רמת ויז'ניץ תובב"א.

    השבמחק
  2. חיים, אני מעריך בד"כ את הכתבות שלך, אבל למה לפרסם את שמות העצורים, תן להם להעביר את העניין בשקט עד יעבור זעם, מספיק המשפחות נמצאות במצב קשה בגלל כל הסיפור הזה ואתה רק זורה מלח על הפצעים.
    (כמו בעבר שהיה עם הסיפור באשדוד עם הבחורה שאתה הרסת את כל המשפחה בגלל סיפור פרטי הפרטים...)
    אתה יכול עדיין להשאר המוביל בסקופים גם אם לא תפרסם את שמותיהם.
    יש לי הרבה מה להגיד לך בנושא הסיפור שלהם, (מי האלופים בזה? איפה זה התחיל לפני 15 שנה כבר? ומי המלשינים?) אך אני לא רוצה לפתוח את זה כאן

    השבמחק
  3. הפרטים של החשודים בזיוף ת.ז מבית שמש:
    אברהם בילר 16/08/1977
    אהרון שמואל לונדנר 13/1/84
    שמעון זיידל בריכטא 25/3/90
    יצחק מנשה רוזפלד 6/9/95
    אברהם וינברג 13/10/86
    אברהם איבר 12/1/82
    שלמה וולף 21/12/82
    חוץ מהראשון שאין מיקום של מגורים כולם תושבי בית שמש.

    אחד חסיד ויז'ניץ-מאנסי והשאר סלאנים

    מה מספר הנעלים?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.