רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 20 באוקטובר 2013

מרן הגאון ראש הישיבה רבי ברוך מרדכי אזרחי חיסל את המחבלים חיסול מוחלט - כנסו וראו לא להאמין


17 תגובות:

  1. אומרים שלכן לא נתנו להגר"ש אויערבאך ברכה בחופת גור כי חששו שיברך "בורא פרי העץ"

    השבמחק
    תשובות
    1. חיים אני מזועזע שמעתי סיפור
      אמיתי על משפחת גוטליב מרחוב רשבי בבית שמש שתלו שלט של כח-מאיר פרוש (מהשלטים הגדולים של כמה מטרים) אתמול בלילה מוצאי שבת דפקו אצלם 3 גערערס וכשפתח להם את הדלת נכנסו 2 מהם לתוך הבית ותלשו לו את השלט וחיים הזעזוע הוא שזה היה 2 צוציקים בני 13 עד 15 גג ראית חוצפה???????? נכנסים אליך לבית ותולשים שלטים מהבית שלך!!!! שלא לדבר על זה שכולם רואים את זה גערערס מנער ועד זקן שתולשים שלטים של פרוש בכל העיר גור העולם לא שייך אליכם ולכל אחד זכות לגיטימית וחוקית להתמודד דייייי למאפית גוררררררררררררררררררררררררררררר

      מחק
    2. אה חיים ושכחתי עוד דבר שזו חוצפה!!!חיים אתה חייבבבבבבבבבבבבבבב להילחם בכיכר השבת הדם עולה לי לראש כשדרעי המושחת וחבורתו כיכר השבת גועל נפש מסירים את הכפפות במלחמתם בפרוש מיום שישי ועד מוצאי שבת 3 כותרות נגד פרוש 1 הרב עובדיה כפוי טובה כשנכנסתי להקלטה שהיה בכתבה ממש לא שמעתי אותו מזכיר משהו כזה ולדעתי הוא יכול לתבוע אותם תביעת דיבה 2 מכה לפרוש ויזניץ הקפיאה את התמיכה 3 מרן הגרח סירב להגיע לאלעד 4 דעה (במרכאות כפולות ומכופלות כי זה הרי דעה של כיכר) אחי הספרדים הפנימו הם בזים לנו דייייייייייייייייייייייייי כיכר השבת להתערבות המאפיונרית המלוכלכת. פרוש ינצח על אפכם וחמתכם!!! ולסיום חיים כמו תמיד כל התגובות שם מ-ס-ו-נ-נ-ו-ת כשאתה מכניס תגובה נגד אלי ישי היא מיד נכנסת כשאתה מכניס תגובה נגד דרעי היא מיד נכנסת אבל כשתכניס תגובה בעד אלי ישי או בעד פרוש היא ב-ח-י-י-ם לא תיכנס לזה קוראים סתימת פיות!!!!!!!!!!!!!!!!!! ולכן צריך חיים שתתחיל להילחם גם בכיכר השבת כי זהנ--מ--א--ס לנו מהשלטת הדעה שלכם ועוד דבר חיים הצביעות של דרעי הנוכל שחכם שלום כהן תקף את קול ברמה איך לא כתבת על זה שהרב כהן אמר שצריך לסגור את קול ברמה זה מגיע לטירוף דרעי המושחת הזה

      מחק
  2. די כבר חרדים חביבים, די לערבב בין תורה ופוליטיקה,בין צידקותו של הרב שטיינמן לתאוות והשחיתות של הפוליטיקאים, השקפה וג'ובים. זה בדיוק מה שהרב שך ניסה והצליח לעשות. מה שאני לומד מדרכו של מרן בעל "איילת השחר" זה שהתורה היא מעל כל זה ואין לרתום אותה למען פוליטיקאים, אלא כל אדם יפעיל שיקול דעת עצמאי (דעת בעלי בתים!!!) ויצביע למי שנראה לו. ונזכה כולנו לבניין בית המקדש במהרה, אמן.

    השבמחק
    תשובות
    1. להגיד על דגה"ת השונאים הרב שטיינמן או הרב קנייבסקי שהם אוחזים אחרת ממה שהרב שך אחז בנוגע לחב"ד, או להגיד שהמחבלים הם הולכים בדרך של הרב שך, או שהם הולכים כפי משהו אחז על חב"ד, זה לא רק שקר וטעות, זה גם התעמולה הכי טובה שאפשר לעשות לטובת המחבלים, והדבר היחיד שח"ו יביא להם קולות מהציבור הכלל ליטאי.
      נאמן.

      מחק
  3. עצם העובדה שמנצלים את ההתרגשות למשמע הברכה המיוחדת הזו לטובת ההצגה שאותה מנהל בעל הספודיק שמאחור, מוכיח את השקר שכולנו חיים בו בכל הקשור לדעת תורה והנהגה, או כמו שאמר בנו של הרב עובדיה: "צוואתו הרוחנית של אבא היתה להצביע למשה ליאון".

    השבמחק
  4. לראות ככה את הגאון הגדול רבי ברוך מרדכי שליט"א אשרינו שזכינו שיש כאלה ענקים בדורנו

    השבמחק
  5. שנאתו של חיים שאולה את גור מעבירה אותו על דעתו ועל דעת קוראיו.
    המקום היחיד בו נפגשו אי פעם בפרהסיה ניר ברקת ויאיר לפיד זה ב"בעולמם של חרדים".
    חוץ מזה לא ידוע לנו על מפגש ביניהם.
    מה שאינו כן לגבי משה ליאון ויאיר לפיד, הם נפגשו גם נפגשו. והרבה פעמים.
    כי משה ליאון האיש הוא זה אשר ארג וטוה את הקשר הקואליציוני בין מפלגתו של יאיר לפיד יש עתיד לבין הליכוד ונפתלי בנט – הבית היהודי.
    במוחו שלו ועל פי תיווכו נחתם הסכם זה והייתה הקשר הזה.
    משה ליאון ארג את הקשר עם החבל אשר שימשה מאוחר יותר לחבל ההדק שנכרכה סביב צאוורו של הציבור שלנו הציבור החרדי על עולליה וטפיה ומוסדותיה. מדוע מוכן חיים שאולזון בעד חופן דולרים למכור לנו איש רע מעללים שכבר גרם לנו רעות רבות וצרות כטלית שכולה תכלת? האם מה שליאון כבר עשה לנו משתוה אפילו בתיאוריה למגרעות ניר ברקת?
    אם החיסרון היחיד של ניר ברקת הוא שהצבעה בשבילו זה כמו הצבעה ליאיר לפיד שברקת לא נפגש איתו מעולם ולא הזדהה איתו מעולם ולא מצאת חיסרון אחד אחר בכהונתו כראש העיר(אתמהה?) אני משלשל את הפתק של ניר ברקת לקלפי אפילו אם האדמור מגור יורה בסוף אחרת.

    השבמחק
  6. לא חיסול ולא בטיח,במעשיו הוכיח אזרחי כי הוא זקוק למחלקה סגורה.

    השבמחק
    תשובות
    1. הרב אזרחי - - בשבילך .

      עדיין לא יגעת בתורה כמוהו

      מחק
  7. בושה וחרפה!!! אוי לדור שאלה הם מנהיגיו.

    השבמחק
  8. ברוך מרדכי אזרחי נראה בסרטון הזה נדוש ומגוחך. הוא אמנם נרגש מאוד אבל נאומו אינו אלא אוסף קלישאות והבלים.

    השבמחק
  9. ברכה לבטלה בשם ומלכות? בשביל תעמולת בחירות זולה?
    די כבר. תפסיקו עם תעמולת השקר של "גדול הדור" וכי"ב. יהדות זה לא נצרות. אין בהלכה מושג של "אפיפיור" שאינו טועה לעולם והכל חייבים לסור למשמעתו ללא עוררין. זה לא יהדות אלא נצרות, ומהסוג הנחות יותר (קתוליות).
    פוליטיקה היא פוליטיקה, וכל אחד יצביע על פי צו מצפונו, ועל פי צו מצפונו שלו בלבד!!! כל הקללות, האיומים (בסקילה וכו') הם בושה וחרפה וממאיסים את היהדות על המוני עם ישראל. אף אחד לא אדון על חברו, ואינו מוסמך להורות לו את מי לבחור כמייצגו במוסדות השלטון, בין השלטון המקומי ובין השלטון המרכזי.

    השבמחק
  10. עלובי נפש הגדולים שמתערבים בבחירות ונוקטים בדרכים מבישות כדי לכפות על אנשים להצביע כרצונם. האם בחירות הן מתרי"ג המצוות?! למה שאדם לא יצביע בבחירות לפי צו מצפונו ולפי ראות עיניו?!

    השבמחק
  11. #8. Wow! NOW i see that KAKANEVSKY is not a simple gaon in stupidity but a TOFACH AL MENAS LEHATFIACH, it's obvious that this Ezrachi who made a BROCHO LEVATOLO in public all for dirty politics should excuse me but according to his appearance he should be placed in a mental institution ASAP if this kookoo is a giant of a leader than that's exactly what chazal said PENEI HADOR KIPENEI HAKELEV HE DEFINITELY BARKED LIKE A DOG!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.