רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 9 באוקטובר 2013

המחבלים מקדשים את המלחמה גם בבית שמש

מאת בן תורה

אמש בכינוס של מטה בני תורה בבית שמש התכנסו ראשי הקהילות הממושמעות לנציגי הפלג הירושלמי בבית שמש תחת שלטונו של ר'
אליהו טומבאק להתאגנות לקראת הבחירות.
בכל הערב נשמעו טענות קשות במיוחד על יו"ר   "ר רשימת חן של דגל התורה ר'
שמואל גרינברג, אשר לדברי הנוכחים מלבד לדאוג לעצמו ליחצנות בעיקר על רקע ההתפתחות הטבעית של התחבורה הציבורית שגם בלעדיו הייתה גודלת, הוא לא עושה כלום למען הציבור ובעצם לא מייצג אף קהילה ונשב אכזבה גדולה שתופס את מקומו אך ורק בזכות קשריו עם גפני ואנשי חזו"א 5.
הכינוס התקיים בבית הכנסת ברכת אליהו של ר' בצלאל קהן אשר מאחורי הקלעים ידוע כאיש הפלג הירושלמי ורק תפקידו כמנהל החדשות של רדיו קול חי מונע ממנו להזדהות בגלוי ככזה, אולם גיסו וחברו הטוב ר' אליהו טומבאק אשר שולט ביד רה בגרמ"מ גולדשטיין רב שכונת משכנות יעקב, מזוהה בגלוי עם הפלג הירושלמי והיה אחראי לכינוס.
בכינוס הוחלט על הקמת מטה בני תורה שניצגם הוא ר' ישראל סילברסטין אשר מחוייב להיות כפוף לר' אליהו טומבאק בלבד.
בכינוס דובר לעשות הכל בכדי למחוק את רשימת טוב בבית שמש ולחשוב איך מושכים קולות של חרדים עובדים להצביע לרשימת חן כדי להניס את הנציג שלהם לעירייה וזאת למרות שהוחלט לא להזמין לכנס את גבאי בתי הכנסת של החרדים העובדים בשכונה ישועת דוד ובית אברהם בהוראה מפורשת של ר' אליהו טומבאק.
עוד הוחלט כי מיד לאחר הבחירות יופעל על אבוטבול לחץ חזק לתת את התפקיד הבכיר לר' אליהו טומבאק באמצעות נציגו ר' ישראל סילברסטין שבעצם כפוף אליו ישירות כמו הגרמ"מ גולדשטיין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.