רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 10 באוקטובר 2013

הצד השני - אריה דרעי הקים את ש"ס ורק הוא יכול להחזיקה במצבה הנוכחי

לכבוד הר' שאולזון
 
שלום וברכה!
 
לצערי באתר אתם מביאים רק את הגירסה של רודפי הרב אריה דרעי ואני חושב שטוב תעשה אם תביא את הגרסא הנכונה של דרעי.
 
אריה דרעי קשור למרן זצוק"ל בלב ובנפש לפני שכל אנשי ישי והוא עצמו המציאו את עצמם. לולי הרב דרעי מעטים מאד האנשים שהיו מכירים את גדולתו של מרן.
 
זה נכון שבתקופה מסוימת שדרעי לא יכול היה לשוב לפעילות ציבורית מרן הביא את אלי ישי להיות יו"ר, אבל לאחר שתמה התקופה מרן עמד בהבטחתו ערב הכניסה לכלא שישוב למלוך כמו יוסף על כל ארץ מצריים, והחזיר את דרעי לעמוד כיו"ר התנועה.
 
מרן קיים את ההבטחה, ובפרט בתקופה הרגישה הזאת רק הרב דרעי יכול לנווט את הספינה הסוערת ורק עליו סמך מרן במצבים רגישים כאלו.  בימים אלו יש לאחד את כולם ולא להביא לפילוג.
 
רציתי להעיר גם על הסגנון האלים והבוטה נגד הרב דרעי כאילו הוא הולך למסור שטחים. מי שמכיר את דרעי יודע שכיום הוא רחוק מהשמאל והדמויים עליו בעניין פשוט אינם נכונים, ואני כותב זאת מידיעה ברורה)  והוא נגד מסירת שטחים לערבים וביטא את הדברים בצורה מפורשת בכל הראיונות שנתן ערב הבחירות. וגם הסכסוך עם הבית היהודי לא יביא לשינוי בעמדתו.
 
בתקווה שתפרסם את מכתבי
 
שלום ע.

4 תגובות:

  1. "הרב" אריה דרעי מושחת! מנצל את תמימותם של הספרדים ומשכנע אותם להצביע עבור השחיתות שלו והכל בחסות מרן! אנשים תתעוררו! עובדים עליכם בעיניים! גונבים מהקופה הציבורית, פועלים נגד האינטרסים של הדת והיהדות ורגע לפני הבחירות, מוציאים תמונה של מרן וכולם כמו עדר שוטים שמים ש"ס. זה לא רצונו של מרן! זה לא רצונו של הקב"ה!

    השבמחק
  2. אריה דרעי הינו אדם מוכשר, מבריק, שהביא במעשיו הרבה כבוד והערצה לעולם התורה, והחזיר עטרה ליושנה, במלא המובן!
    בל נשכח את המחזה המרהיב של ההלוויה ההמונית, שהפסיפס האנושי המדהים שהורכב מכל גווני הקשת! הנותנת איזושהי הצצה והבטה פנימה להערצה חוצת קהלים, לעולם התורה הספרדי האדיר,
    בכל אלו, לאריה דרעי חלק מכריע.
    וכמו כל ילוד אישה, אין הוא חף מטעיות, אם כי תרומתו אינה שנויה במחלוקת.
    פועלו הרב של אריה דרעי בכל זאת היא עצומה

    השבמחק
  3. עזבו אתכם מדרעי, הגעתי לסוף הבלוג והופתעתי מכמות הגולשים ביממה.
    מעל 100,000, אתם רציניים???????? חיים, חתיכת אחריות!!!!!!!!!!!!

    השבמחק
  4. אריה דרעי סחט את מרן באמצעות סקרים מפוברקים ואיים לפצל את ש"ס עם מפלגה ספרדית-מעורבת דתיים חילוניים. היהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו? פתאום דרעי אוהב כל כך את מרן? הרי בלי למצמץ היה יכול להקים מפלגה שתתחרה בש"ס בבת עינו של מרן. האם היה ממש איכפת לו עוגמת הנפש של מרן? לא מיניה ולא מיקצתיה. ההצגה שדפק דרעי בהלוויה, שחקן מקצועי בהבימה לא יכול לנפק. צאו שחקנים ולימדו מהי הצגה. ממש אבל נוטף צוף.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.