רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 באוקטובר 2013

רשימת 'שגב' (גור-הבית היהודי) בתל-אביב, גייס את המותג של 'שיחת השבוע', ללא הסכמה של צעירי-אגודת-חב"ד

מאת חב"דניק

חצו את כל הקווים: עלון תעמולה הנושא את השם של רשימת 'שגב' בתל-אביב, גייס את המותג של 'שיחת השבוע', ללא הסכמה של צעירי-אגודת-חב"ד.
העלון, הדומה בצורתו ל'שיחת השבוע', אמור להיות מחולק מחר באלפי עותקים לתושבי תל-אביב, במטרה לגייס קולות.
שם הגיליון 'בחירות השבוע', שם זהה למקור - 'שיחת השבוע'. הלוגו 'חב"ד' הוחלף למפלגת 'שגב'. זמני השבוע וכן הפרסומת ל-305 בתי-חב"ד, נשארו על מקומם, במטרה להישאר כמה שיותר צמודים לקונספט המקורי.
השליח לתל-אביב, הרב יוסף-שמואל גרליצקי הופתע לשמוע על הגיליון, בשיחה שקיימנו עמו. "אין לנו שום קשר לגיליון הזה", אומר הרב גרליצקי, "לא שמעתי שהם מוציאים את הגיליון הזה".
הרב גרליצקי מספר כי במערכת בחירות קודמת יצא-לאור עלון דומה. "הזהרתי אותם בעבר, ואני מופתע לראות שעשו זאת שוב", הוא אומר.
דובר חב"ד ועורך 'שיחת השבוע' הרב מנחם ברוד: "זה מעשה נוכלות והטעיית הציבור תוך התחזות ל'שיחת השבוע' בשימוש בכל המאפיינים, כולל בלוגו 'חב"ד', כולל השארת מספר הטלפון של מוקד חב"ד, מה שיוצר רושם כאילו יש קשר בין מוקד חב"ד ובין הרשימה.
"אנחנו נוקטים בכל האמצעים כדי לעצור את הפצת העלון ומקווים שבמטה שגב יתעשתו ויגנזו מיד את הפצת הדפים. בלתי נתפס שרשימה המתיימרת לייצג את התורה ומצוותיה מתנהגת בדרך שאין לה אלא הגדרה אחת: נוכלות".
ממפלגת 'שגב' טרם נמסרה תגובה.

3 תגובות:

  1. צעירי חב"ד ודומיהם צריכים למצוא חן בעיני החילוניים שמהם הם מוצאים מקור להכנסותיהם הגדולות במקום שישמחו שעיש אחדות בין המפלגות הם עסוקים בלומר יש לנו פטנט על העלון ! קחו את הרב גרליצעקי קיבל בית כנסת והיה אמור לנהוג כמו שדרש הגבאי הראשי מר כץ והנה הוא לקח את בית הכנסת והפך אותו לבית חב"ד
    את האולם הגדול ששימש לתפילה סגור לאירועים ופתוח בחגים בקומות העליונות פתח שירותי טלמרקט לעיניניו כמו כן לרב וחבריו מותר הכל ולאחרים אסור ככה נהוג בוודאי בחב"ד מה שמותר להם אסור לאחר.



    השבמחק
  2. ברוד צריך לשמוח שמשתמשים בשיחת השבוע שלו בשביל דברים טובים, זו המפלגה היחידה בארץ שפועלת בדיוק לפי הוראת הרבי מליובאוויטש, להציג חזית דתית מאוחדת של כל שומרי המצוות.

    ואם יחשבו שזו אכן שיחת השבוע האמיתית אז מה? הרי זה באמת נכון שרבני חב"ד קראו להצביע לשגב, כמו הרב ירוסלבסקי ראש רבני חב"ד בארץ.

    השבמחק
  3. איך אמר הרב אליעזר מן שך זצ"ל חבד הכת הכי קרובה ליהדות
    לחב"ד ברשות הרב שמואל גר ליצקי (הקנדי ) מותר הכל להשתלט על נכסים
    ולעשות ככל העולה על רוחם ללא שום פחד ומורא מנהגיהם שונים מרבות החסידויות וכל מעלתם היא חנופה לחילוניים והעלמת עין מהתנהגות בזויה הכל כדי להעשיר את קופת המזומנים ואותו נציג חב"ד הרב גר ליצקי דואג לשנוא את המשיחסטים בעיר ת"א יפו ודואג למנות את בניו וחתניו בכל תפקיד נהולי והוא חסר בושה עשה לתורה והחסידות עסק כלכלי וזה רק מראה את הקטנוניות שלו בזה שפרסמו עלון למען אחדות המחנה המסורתי הדתי והחרדי זה לא מעניין את הרב שמואל גר ליצקי ואת הרב מנחם ברוד פגעו בתורתם (אין להם תורה רק גאוה ושלמונים )

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.