רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 25 באוקטובר 2013

מדוע הרב שטיינמן לא מדבר עם ר' שמואל אויערבך ועל מה פרץ הסכסוך עם הגערער - מנובלים טמאים לא תאמינו הרבי מגור מגן על מי שעשה מעשה מזעזע במקוה עם בחור ליטאי

אם תשימו לב מצד אחד ניצבים מי שמשחקים קנאות ופרישות, ומאידך יהודי פשוט, וההבדל ביניהם שמים וארץ, היהודי הזקן אשר כל כולו פשטות זך וטהור, ואילו האחרים המשחקים קנאות ופרישות שרויים בטומאה שאין דומה לה

מבטיח אני לכם כאן כי אביא פרטים, אתן את זה כאן בקיצור להסביר מה גרם שהרב שטיינמן ניתק את הקשר ולא מוכן להתעסק עימם. את הפרשה הקשורה בשמואל אויערבך אני משאיר לפעם אחרת רק זאת אומר הוא מוקף במנובלים ממש, במי שהם שרויים בטומאה הכי קשה, אי"ה נשתדל לעסוק באחד אחד מהם להוכיח כי ביתו של שמואל אויערבך הוא בית שכל כולו טומאה ממש, האנשים הכי קרובים אליו שטופי זימה מכל הסוגים ולא כאן נרחיב

אעבור כאן לרבי מגור גם כאן ברמז בלבד ובשבוע הבא בל"נ באריכות, מה גרם לפיצוץ בין הרבי מגור להרב שטיינמן ומדוע הפסיקו לשתף פעולה ולטוס יחד. מדובר במי שהוא הכי קרוב לרבי מגור שעשה מעשה תועבה נורא עם בחור ליטאי במקוה בירושלים (יש לי את כל השמות עם מקום המקוה באיזו שכונה), הרב שטיינמן הציב בפני הרבי מגור אולטימטום לסלק את האיש הטמא והמטמא, אחרת הוא לא יסע יותר יחד עם טינופת שכזו. והרבי מגור לא מוכן בשום אופן לקבל את הבקשה, מעדיף שטמא ממש ישרתו יום יום ושעה שעה מאשר לסכן עצמו שמא ההוא יזיק לו

מה קרה במקוה, האבא של הבחור למי פנה, ואיזה רב הוא זה ששמע זאת ורץ להרב שטיינמן ומה התחולל בין הרב שטיינמן לרבי מגור ואיך פרצה המחלוקת על רקע זה, מדובר בסיפור שהוא עסיסי מצד אחד אבל כואב מצד אחר מוכיח שמי שצועק שהוא 'פרוש' למעשה מוקף בטומאה הכי קשה וד"ל

לכבוד הכינוס ביוון נביא לכם כמה סיפורים מדהימים מהם תלמדו על הצביעות הנוראה של קבוצה שמשחקת פרישות והיא שטופת טומאה קשה

16 תגובות:

  1. חיים, אותו סוטה לא עשה את מעשהו עם "בחור ליטאי" בודד, אלא היתה תלונה של הורים לילדים ובחורים קטנים שבמשך תקופה מופיע אדם היוצא ממכונית פלונית וכך וכך תוארו, והוא עושה בהם מעשים, כל פעם במישהו אחר. לאחר מעקבים נודעה זהות האיש.
    הרב שטיינמן בצדקותו ורחמנותו ותמימותו הורה שלא לפרסם הדבר וגם לא לפנות למשטרה, רק פנה להרבי מגור שהבטיחו שמיד הוא מעיף את אותו סוטה [שאגב היה מראשי הלוחמים הצדקניים בהפני מנחם ומראשי רודפיו ומנאציו] לעולם מקרבתו, ובכך כבר לא תהיה סכנה מההוא.

    הרב שטיינמן האמין, אך הרבי לא עשה כלום בנידון, ההוא המשיך ללוות את הרבי תדיר והמשיך לחלוש על כל מה שחלש עד אז והמשיך לרדוף את כל מי שרדף עד אז, והמשיך להטיף חסידות ומופתים של הרבי ושר' שאול מושחת וכו' וכו'.
    זולת דבר אחד שהרבי כן פעל עקב הבטחתו להרב שטיינמן: הוא הורה שבמשך השנה הקרובה יראו שלא יתפרסמו בעיתון תמונות בהם נראה הסוטה עימו יחד.
    לאחר תקופה כנודע להרב שטיינמן שבעל התתן אמת ליעקב שוב רימה אותו, לא ידע את נפשו מכך שאי אפשר לסמוך על "מנהיג הדור" אף בענין אדם מסוכן כ"כ לציבור וענייני "קדושה" שבגור כ"כ מתפארים בהם. הרב שטיינמן לא מבין שסו"ס האיש לא מסוכן כמו ישראל לוין שרחמנא ליצלן מסתובב אצל ר' שאול הנורא, או הרב וקסלשטיין "המוזר" שמתעקש משום מה לפסוק רק עפ"י שלחן ערוך...

    זה הצטרף לפרשיית הקפאת כספי "החינוך העצמאי - שובו" שהם אספו יחדיו, והוקפאו ע"י הרבי מגור אף שגרם להתמוטטות קריטית של מערך ההסעות למתקרבים לתורה, עקב רצונו בהבטחה לשליטה בחינוך העצמאי.

    השבמחק
  2. חבל לשבת ולהפלות כינים ולמיינם. כל הקטע הזה של הגדיילים הוא מקולקל מושחת ומסריח, יושב לו פלויני ומנפח פופיק ושולח שווענץ לפמפם שהוא הוא הדסטיירע וברגע שאסף סביבו עשרה הולכי בטל טרוטי עיניים אז הוא הופך למוקד כח שאם הוא נוח לפוליטיקאים אלה או אחרים הם מאדירים אותו בעיתוניהם למשהו אלהי שעימו תמות חכמה וכל העולם חייב לציית לו כלומר להם ולשחיתותם, ובאותה שעה תורה מונחת בקרן זוית ותלמידי חכמים העולים על הגאדל עשרת מונים ומידותיהם תום יושר והסתפקות במועט מועלמים כלא היו.
    לי אמר בילדותי יהודי רוסי חכם כי בימים שבישראל לא היה מלך הם לא המליכו על עצמם את הבלן או מנהל בית הספר של העיר אלא ידעו שמחובתם להיות מלכי עצמם לשקול עניינם במאזני השכל וכי לפחות יהיה ישר בעיניהם אשר יעשו ולא ינועו כבהמות.
    ולי הקטן דומה שהר' שמואל אורבאך הביא טובה וברכה לעולם כאשר נבעו מצפונות טירוף ההתנשאות והאופי הרע שהוליך אותו לאורך שנותיו. ותן לחכם ויחכם עוד בטבעם האמיתי של 'האישים' האחרים מאחורי התעמולה ומפעלי התדמית.
    כהיום יודע כבר כל ילד נבון שלא רבי שך ולא רבי אלישיב היו מעל לחשבונות האני וטבע האדם הקטן ועושים את ההשוואות לעצמם.

    השבמחק
  3. אני פשוט מרחם עליך שאולזון.
    כל מי שכתבת נגדו לפני הבחירות ניצח(עץ וג בבית שמש)מסכן.

    השבמחק
  4. הרבי מגור לא יכול להתפטר מהנבילה סרוחה משוויץ, משום שהוא מלבין לו את כל כספי הכוללות ועוד כספים שחורים, ופודה לו את כל הצ'קים במזומן, וכל זה על חשבון האיחוד ועוד כמה מסכנים כמובן.
    אוי לדור שכך עלתה בימיו.

    השבמחק
  5. תטנף מוות'ל (בטעות נתנו לך את השם חיים, השם מוות מתאים לך יותר)

    למרות שאף אחד לא קונה את הבובקעס שלך

    אנחנו אוהבים לקרוא את הטינופת שלך

    לרוב חרדים יש מחשב מסונן
    אי אפשר לראות זימה

    לפחות נקרא אצלך כמה סיפורים עסיסים
    נחמד לקרוא גם כשיודעים
    שהכל נוצר במוחך המעוות

    השבמחק
  6. 0548500090 קו נייעס בעלות שיחה רגילה

    השבמחק
  7. לא יאומן כי יסופר מה תאוות הממון יכולה לגרום, ואם בארזים נפלה שלהבת מה יאמרו עזובי הקיר.

    ירחם השם.

    השבמחק
  8. כולם יכולים לצחוק לזלזל לקלל לכעוס להתעלם מתופעת שאולזון
    אבל את המציאות אי אפשר לשנות. ואי אפשר להתכחש לעובדות. וגם אם לא הכל נכון במדוייק. זה מספיק מזעזע גם אם רק 10% ממה שכתוב כאן נכון
    פני הדור כפני הכלב
    ואם האדמור של החסידות הגדולה ביותר מתנהג כמו ראש מאפיה
    ומסביבו נמצאים סוטים שרלטנים חילונים עם תלבושת גורית
    עדיף כבר להיות בחברת הכיפות הסרוגות
    כואב הלב
    זה הרי פשוט בדיחה מאוד מאוד עצובה לראות את הדפים עם דבריי תורה שרוטשטיין הכין לרבי.
    שכאילו בדברי תורה אלה הרבי היה עסוק
    כאשר כל מי שקצת קרוב יודע גם יודע שהרבי כבר כמה שנים לא פתח ספר
    אוי לדור שאלה הם רוענו

    השבמחק
    תשובות
    1. אגלה לך סוד. לצערי הגדול כל מה ששאולזון כותב זה אמת ועדיין לא חשף עשירית מהאמת. ואם שאולזון בעד הרב שטיינמן סימן שהוא באמת צדיק הדור. ותאמין לי ששאולזון לא עושה הנחות לאיש ואי אפשר לשחד אותו.

      מחק
    2. אפשר וגם אפשר לשחד אותו. כל ימיו לא כתב כלום על באבוב כי בנו של האדמו"ר זצ"ל העביר לו מדי שבוע עשרת אלפים ככר כסף בדרך עקיפין, כמדומה שאשתו של ר' חיים היה הנהגת של הרבנית.

      מחק
  9. זה לא הוגן לכתוב בלי מקורות תהיה גבר ותכתוב מקורות מדוייקים
    אף שאני נגד אנשי הפסל אבקש ממך לכתוב תארים חיוביים על ר' שמואל ולא לזלזל בגדולי תורה אל תכניס עצמך במקום כזה
    חבל

    השבמחק
  10. עד לאיפה היגענו עם המושחתים האלה? איזה מהסיקריקים המנובלים האיז להצית והשליך בביזיון את הגליונות וספרים הקדושים של גדולי דורינו האדירים שליט"א? רבם דקרו!!! חילול שם שמים ברבים!!! עת שמד ר"ל ?

    הגרמנים אתו כך, וכשהנאצים החלו בשריפת ספרי יהודים, אמר מי שאמר "במקום ששורפים ספרים בסוף ישרפו שם אנשים יהודים" מחריד... יש דין ויש דיין, מי יודע איזה צרות ח"ו יבוא עכשיו מהשמים לנקמת הבזיון התורה הקדושה. אני הקטן שבקטנים מוחה בכל תוקף, לקדש שם שמים.

    אבל אנחנו חייבים לזכור בכל עת וכל רגע שזו לא הדרך של הקב"ה. הדרך בחסד כדרכו של אהרן הכהן, המנהיג הדור במדבר, היה אוהב שלום ורודף שלום… כדכתיב בקש שלו'ם ורדפהו, ורק אז.. עיני ד' אל צדיקים וגו' רק אחרי שיש שלום בעולם.

    זה הרבה שנים שלצערינו הרב, חינכו דור שלם של בני תיירה ובפרט בבני ברק, לשנוא, לבזות, להשמיץ, לרדוף, ולהכות, ולשרוף ספרי צדיקים, ולדבר לשון הרע על כל איש אמת, וחז"ל מלמדים אותנו איך אפשר לידע אם האדם באמת תלמיד חכם או לא? "תלמידי חכמים מרבים שלו'ם בעולם" דהיינו כל מי שהוא תלמיד חכם מרבה שלו'ם ולא מחזיק במחלוקת ח"ו לא משנה באזה מקום בעולם, וזה כולל כל יהודי שמזדמן על הדרך…

    אבל עתה נראה שנתקיים בנו "כאשר עשה כן ייעשה לו" אוי לנו מיום הדין שכך בא עלינו להרים יד על מרן הצדיק השרף גדול דורינו, יחי אדונינו מורינו ורבינו צדיק דורינו בזכות תורתו. מראים לנו מן השמים לא לזלזל על שום צדיק לא משנה אם הוא מירושלם או מבני ברק וכו'

    אני זוכר איך הם סיסו בשמות גנאי נגד כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש ז"ל , הם עוד מכנים אותו כופר, אפיקורס, עם הארץ, פשרן, ומזרחניק, חבדניק, ועוד כל מיני כינויים בכל השמות הק' ואלו גם שרפו את תמונותיו. למרות שכל זה היה פרי הסתה של יחיד , שהרי גם שאר הרבנים שלא הסכימו עם דרך חב"ד היה זה בבחינת מחלוקת לשם שמיים אבל לא התפרקות ושינאה תהומית חינם.. ובוודאי שלא התבטאו חיצונית נגד כל אותם רבנים שירשו את "מקומו" שתקו בטח לא מחו. העולם הליטאי מתפלג, ולא רוצים שום קשר יותר עם המחבלים תבינו!

    היהדות החרדית עברה ועוברת טרגדיה / שואה רוחנית, ירחם השם. יש אנשים חכמים, מכובדים ויראי ד' מעדיפים לא להימנות על חברתם, זו היא הבעיה הגדולה של כולנו. ואנחנו מתלהבים אם מעשיהם של הרודפים את הרבנים הצדיקי הדור.

    ברור כחמה שכבודו של אותו צדיק האדמו"ר הנ"ל נר ישראל שבזכותו עדיין יש עוד קצת יידישקייט בעולם היהודי כולו היה למירמס ולמשיסה. אני זוכר במו עיניי את המכות ששכיניי החבדניקים היו חוטפים אך ורק מפני שהם חבדניקים, היו רואים את תמונת רבם נשרפת מולם מידי יום ….אני בכלל לא חסיד חב"ד.

    לשנוא, לקלל, לרדוף, לשרוף ספרים הקדושים, לבזות, וליתן מכות רצח, הרי זה החינוך שאתם הבני תיירה נתתם לדור שלם של בני תיירה של היום … עכשיו פתאום כולם "מגנים ומוחים"… אם המנהיגים והעסקנים נתנו דוגמא אישית כזאת (לשנוא, לקלל, לרדוף, לבזות, ליתן מכות רצח, מוציא שם רע, ולעשות מעשים מזעזעים,) מה יעשה הבן ולא יחטא?????????

    מתפלל ומקווה ששלומו של מרן הגראי"ל שליט"א בטוב, אבל מי יודע אם זה המקרה האחרון שיקרה לצערי הרב ח"ו… ויפה שעה אחת קודם… ממש חילול השם, חילול שם שמים ברבים. לדעתי היהדות החרדית כולה ללא יוצא מהכלל צרכים להתאחד אפ' הבני תיירה, ואח"כ נוכל לנשום קצת ולא להרגיש מטווח תמידית על ידי הסיקריקים הבני תיירה.

    הנה יום הגדול יום הדין בא בקרוב, ואז נראה מי הם הצדיקים האמתים עכשיו צריכים לשוב לשם ית' שמו. והוא רחום יכפר עון ולא ישחית וגו' ד' הושיעה, ויעננו ביום קראינו אליו.

    השבמחק
  11. אין שום נזק בשריפה של ה"ספרים" כביכול של אותו האיש קנייבסקי (אה"ק). בישיבה שלנו היו שורפים מיד כל דף נייר החשוד שהיגיע מהכנופייא של אה"ק כדי להגדיל חסד וצדקה בעולם.

    השבמחק
  12. חיים שי', אני אגיד לך מה שאני חושב. נניח שכל מה שאתה כותב היא אמת. עצם הדבר לכתוב או לפרסם שחלק גדול או קטן ממקורבי האדמו'ר מגור, או מר' שמואל אויערבך, הם שטופי זימה או סתם נואפים זה יגרום להרבה ליכשל בעבירות.וכך היא דרכו של יצר הרע...אם להם מותר לי בודאי מותר.תחשוב קצת על זה

    השבמחק
  13. כל מי שניפגע יגיש תביע משפטית ומי שלא מגיש מצדיק את חיים

    השבמחק
  14. אדם שקופת שרצים תלויה על גבו אינו ראוי לכבוד שהוא זוכה בתור תושב אבן שפרוט הרחוב בו שוכנים הוא והישיבה יש לציין שישנו מידע מיהמן שהוא נוטל כדורים פסיכיאטים לדיכוי היצר מאחר ויש לו נטיות פדופיליות הוא אישית אדם אלים גס רוח צעקן ששולח אנשים להכות ולאיים כמו במאפייה אז בבקשה נא לא לשקר לגביו כל זה הינו טיפה מהים לא תורה .לא מידות טובות. מגולמניה הינה מחלה של אנשים קטנים וכידוע לשמוליק יש שמוליק קטן ולכן אין לא ילדים הוא עקר. זה לא רב זה בן מגולמן של רב גדול הרב שלמה זלמן אוירבעך אדם דגול אוהב ישראל.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.