רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 3 באוקטובר 2013

העוזר של 'מרן' רבי ליאון לוי שליט"א פותח ת הפה באסיפת בחירות של המחבלים

מאת בן תורה


יוסי פטרוס, המקורב הבכיר ביותר למרן חלילה וחלילה רבי ליאון לוי שליט"א, פתח אתמול את הפה בכנס בחירות והדליף את כל השחיתות של כל בכירי המדינה וש"ס המשחרים יום יום אחריו ואחרי הבוס שלו - מרן רבי ליאון לוי שליט"א.

 
להלן חלק מהציטוטים הפיקנטיים שנאמרו באסיפה:

"
ראש הממשלה בנימין נתניהו כבר רודף אחרי מספר חודשים, יום אחרי יום, אתמול בשעה 11:25, בפגישתנו ליד קניון ממילא, בסמטה הדרומית הפונה לכיוון הרובע, שאלתי אותו, האם במבצע הגדול בעזה, הוא התייעץ גם עם מרן רבי ליאון לוי שליט"א, או שמא הספיק לו לשמוע רק את עמדתו של מרן רבי עובדיה יוסף? מה זו החד צדדיות הזו, שאלתי, מה עם המושג של נהרא נהרא ופשטיה, שאלתי, כמובן, שלא היה לו מה לענות לי"

"
המפלגה שלנו "הספרדים האמתיים" אמונה על היסוד של אמונת חכמים, לכן מאיתנו לעולם לא תשמעו מילה אחת רעה על מרן הרב עובדיה יוסף שליט"א, אבל הצד השני, ש"ס, כל פעם שמזכירים את שמו של מרן רבי ליאון לוי שליט"א, כולם מתפקעים שם מצחוק מתגלגל. על הצחוק הזה לבד אמר לי מרן רבי ליאון לוי שליט"א, היום לפנות בוקר, בשעה 03:12, שצריך להקים מפלגה חדשה שתתן כבוד לכל המנהיגים בשווה ולא תעשה חלילה וחלילה אפליות פשרות מתווים ופיתויים בין מנהיג למנהיג".

"
בשבוע שעבר התקשר אלי אריה דרעי, זה היה ביום ג' אחה"צ, אם תרשו לי, אני לא זוכר את השעה המדוייקת. הוא היה מבוהל מאוד מאוד, וביקש לקבוע איתי פגישה בתל אביב כדי שאיש לא יראה אותנו יחד. טוב, נפגשנו בת"א. ואז הוא אומר לי את המשפט הבא: בזמנו, כשיוסי כדורי הקים מפלגה שתתחרה בש"ס, מרן הגר"ע יוסף כמעט וחטף התקף לב, הוא פחד מאוד להפסיד את קולות החברים של יוסי כדורי. אתה רוצה שוב פעם לגרום לרב התקף לב? אתם יודעים מה עניתי לו? אמרתי לו כך: "כשעשית עצרת בחירות ברחוב שמואל הנביא בירושלים, האם התייעצת גם עם מרן רבי ליאון לוי? האם ידוע לך שמרן רבי ליאון לוי מתנגד מאוד מאוד חלילה וחלילה לעצרות בחירות ברח' שמואל הנביא? העז פנים הזה כמובן החוויר ולא הייתה לו שום תשובה עניינית לענות לי".

"
רק שעה וחצי לפני האסיפה הנוכחית, מנדנד לי בטלפון אלי ישי, משלא עניתי לו להטרדות הוא השאיר לי הודעה בתא קולי. אתם יודעים מה הייתה ההודעה? אצטט לכם מילה במילה: "שלום הרב פטרוס, די, תענה כבר, תפסיק לייבש אותי, אני ממתין לך בקוצר רוח במסעדת הדגים של אבוטבול, הכוונות שלי טובות, אני רק רוצה ליישר את ההדורים בין מרן הגר"ע יוסף למרן רבי ליאון לוי. עד כאן לשון ההודעה. אתם מבינים מורי ורבותי? אלי ישי רוצה ליישר את ההדורים בין שני מנהיגי ישראל אבל הוא לא מתבייש להזמין אותי למסעדת דגים בו בזמן שכל ילד אצלנו יודע שמרן רבי ליאון לוי שליט"א מתנגד בכל מאודו למסעדות דגים! אצל מרן שליט"א, מסעדה שחלילה וחלילה אינה נותנת ממש בשרים על האש ומסתפקת רק בדגים, זה ממש ממש בבחינת "פשרות מתווים ופיתויים". כמובן שאפילו לא חזרתי לחצוף זה. אתם מבינים? התעלמות מלאה מדרישותיו של מרן שליט"א".


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.