רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 16 באוקטובר 2013

בקצרה - מפה ומשם

בית שמש: פילוג בין גור לבעלז בבית שמש. נציג בעלז הרב דירנפלד דורש מנציג גור שיחתום רוטציה לבעלז באם יכנס רק נציג 1 מרשימת גור בעלז למועצה. גור בינתיים מסרבים להתחייב. דובר רשימת גור בעלז הרב יעקב ספרין מגיב : אנחנו נסדר את המחלוקת בינינו בשטיבל ולא בכל דבר חייבת התקשורת לחטט.

דרמה בדגל: באסיפת עסקנים שנערכה אמש ברמות ב׳, הודיעה קהילת האברכים ״בית הקרוואן״ על תמיכה ב׳עץ׳, בגלל טענות על נציגי 'דגל'

בחור ישיבה כבן 15 , נעצר ע"י המשטרה  אתמול אחר הצהריים בהר נוף   בגין שימוש והחזקת  סם מסוג מריחואנה 
חבריו ששהו עימו  הצלחו להימלט 
 המקרה יירא סמוך לשעה 4 אחר הצהריים  בגן שליד רחוב בית יצחק בשכונת הר-נוף בי-ם
   הקטין   , בחור ישיבה של אחד מהמוסדות באזור ,  נלקח לחקירה  לתחנת  המשטרה מוריה 

קול ברמה: לשאלתו של מוטי לביא את אריה דרעי, על הפגיעה האנושה שנפגע אלי ישי שלא נאם ואפי' לא הוזכר בהלוויה ובאזכרות, ענה: "מוטי, אני מבקש ממך, למען מרן וכבוד מרן, אל תשאל על הנושא. יש לי הרבה מה לומר, אבל מפני כבודו של מרן לא אומר מאומה".  זה אותו דרעי שעליו פורסם אתמול שהתנצל לפני אלי ישי ואמר לו שהכל היה בטעות ולא בצורה מכוונת. מסתבר שעל ה"טעות" הזו יש לו נימוקים...

דרעי בקול ברמה: בימים הקרובים ימסור הרב דוד יוסף דברים חריפים ביותר שאמר מרן הגר"ע יוסף ממיטת חוליו נגד מאיר וישראל פרוש.

דרעי בקול ברמה; אני מודה בזאת לעיתון המודיע על שדיווחו באופן הכי מכובד על פטירתו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל בימי השבעה.

אני מפרגן לאריה דרעי שהתאפק  מאד בישיבת סיעה !ולא התיישב בכסא של מרן .

בח"ח: עם מתקפת הרבנים והמחנכים על עץ: מוטקה בלוי: קבוצת שבבניקים ממורמרים. הרב סילמן: איך מעיזים לפגוע ברבן של ישראל? הגרב"ד דיסקין: הגר"ח אמר לי שהמצביע להם בכלל 'נותן יד לפושעים' • הקלטות

בחור מישיבת מיר בירושלים פנה לרבינו שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א שהוא גר בבני בברק האם הוא מחויב ביום הבחירות לנסוע לבני ברק אפי' שזה יגרום לו ביטול תורה. ענה לו רבינו: כן. זה המצווה שלך באותו הזמן מה שייך פה ביטול תורה???

 החשיפות: משה ליאון יצא כעת ממעון האדמו"ר מצאנז בנתניה.
דרמה באלעד: במטה פרוש התגלו מכשירי ציתות בתקרה
ר"ע ביתר מאיר רובינשטיין עם נציגי 'דגל' בעיר, התקבל במעונם של הגראי"ל והגר"ח וקיבל את תמיכתם בו וברשימת גש"ס המאחדת את כל המפלגות.
הגר"ח קנייבסקי לראש ישיבה מוכר בצרפת שנמצא רוב השנה שם, וכתובת מגוריו בבני ברק: יש עליך חובה לבטל תורה ולהגיע לארץ ליום הבחירות, למרות העלות של הטיסה, כדי להצביע ג' ולקדש ש"ש.

אבי בלום ברשת ב': דרעי בפאניקה ולחץ ומאיים על הציבור החרדי בנקודות הרגישות שלו. בחירת ליאון לא תשנה כלום בממשלה. מלשכות ליברמן וליאון הכחישו דברי דרעי תוך כדי שידור והתנערו מהם
דרעי בקול חי על ליאון: הוא לא מועמד שלנו בלבד, הוא של כולם. עד מחר כל גדו"י מכל החוגים יוציאו תמיכה.
דרעי אצל פרסטר: אני מדבר איתכם מאלעד, אני פה מהבוקר ומקוה שנצליח, לא הגיב על השאלה: מדוע קריספל שהודח מש"ס באלעד הוחזר שוב.
בפעם השניה פעילים של מטה קריספל היכו אברך חסיד ויזניץ שפונה לבית החולים לאחר ש- ז.פ. מויזניץ תלה שלטים למען פרוש בעיר
ניסים פרץ בכיכר; הרב יונה זלושינסקי המשתייך לישיבת פוניבז' המזוהה עם הפלג הירושלמי, התייחס לדברי הגר"ח קנייבסקי כי "המבזה תלמיד חכם חייב סקילה", ואמר: "אנחנו חייבי סקילה? אנחנו מבזי תלמידי חכמים? הלב נקרע לשמוע את הדברים האלה".

ערוץ 7: חברי מרכז ליכוד שיגרו הערב מכתב בהול לנתניהו, בו הם מבקשים להסיר את תמיכת הליכוד במשה ליאון, החותמים מנמקים את הדרישה בדברי דרעי לפיהם בחירת ליאון תפרק את ממשלת ליכוד - לפיד - בנט.
לדעת: הרב אליהו שלזינגר במכתב חריף בחומרתו: חוסר המקומות בקבורה בירושלים, מביא לחשש מפני נוול המת, הממשלה החליטה להקפיא קרקע ליד מעלה אדומים בגלל סיבות מדיניות.

לדעת: "ניפטר מן הצביעות ואחיזת העיניים ותוסר המסכה, ונקווה שגם יוחלף השם שמפלגה זו נושאת בשקר", כותב הרב צבי טאו על 'הבית היהודי' ונחרד מהכוונה להצביע למועמד חילוני בבי"ש שמולו מועמד חרדי.

הסקופים: אורי בוסו יו'ר ש"ס בפ"ת בראיון: עיתוי הודעת הפרקליטות לפני הבחירות זה נס.מנקה אותי טוטאלית ויעזור לנו בקלפי

אלי ישי ביקר הלילה בבית הגר"ש בעדני חבר מועצת חכמי התורה.

כעת שמחת האירוסין לבנו של המקובל הרב איפרגן הרנטגן, (הבחורה בת 16 וחצי) השמחה בביתר עילית.

ווינט: ביהמ"ש גזר 5.5 שנות מאסר על חרדי שביצע מע"מ בגיסתו בת ה-14, ומתח ביקורת על רב שהכיר את המקרה ולא דיווח לרשויות. "התפלצתי ולא ידעתי מה לעשות" העיד הרב. המועצה לשלום הילד: "זה חמור, לחקור אותו".

אתר כיפה: סגה"ש בן דהן יאובטח באופן צמוד באירועים פומביים בעקבות ההתקפות באירועים במגזר החרדי.

פינדרוס בקול חי: יש סיכומים ברורים עם ליאון מכל הפלגים, בימים הקרובים התמיכה החרדית תהיה מקיר לקיר.

המועצה הדתית בירושלים הוציאה את הגאון רבי דוד יוסף לחופשה ללא תשלום מתפקידו כרב שכונת הר נוף בעקבות מינויו לחבר מועצת חכמי התורה

דרעי אצל פרסטר: בקרוב אני מוציא הקלטות של מרן נגד המועמד פרוש, לאחר דקות חזר בו והודיע שההקלטה תהיה של בן מרן הרב דוד.

בלאגן באלעד: פורוש הוריד 15 רכבים עמוסים בעבריינים, שלושה פצועים כבר ברחוב, כוחות משטרה רבים הוזעקו למקום

תושב העיר אלעד הוצא מרכבו והותקף במכות רצח עי מאפיית קריספל את דרעי

הרב שעייה אדלר דיבר בענין הבחירות בכולל של סורוצקין בצעירי פוניבז אברך קם למחות בו מהומה היתה במקום התפתחה תיגרה

ורדיגר תוקף בקול חי: פינדרוס מחזיק תיק חינוך חרדי בעירייה, בכל הקדנציה בנה בית ספר אחד בלבד! כמו כן, הוא אחראי על שירותי הניקיון, ותראו איך השכונות שלנו נראות.

מכות בישיבת חיים עוזר בבני ברק לאחר שכמה בחורים פיזרו חומר של ג' באיזור הישיבה וקרעו פלקתים של עץ באו חברה מישיבה שמשתיכים עץ ושברו את הארון שבאו היה החומר של ג' ואף הרביצו מכות כאות נקמה רבני הישיבה אמר שכנראה יזרקו את אותם הבחורים ג'

מהדורת 12 בקו החשיפות: גירא בפרסום ראשון! הרב בעדני מציב תנאים להמשך חברותו במועצת. הרב דוד יוסף מבסס מנהיגותו, יוזם פגישה עם אלי ישי, וצפוי לקבל רכב. ומדוע לא מונה עדיין נשיא למועצת? | 

ר"ע ביתר מאיר רובינשטיין בראיון נטול כפפות: רסיסי המפלגות המתמודדות, מאגדים סביבם את כל הממורמרים ומהווים בזיון לעיר כשמתמודדים ללא תמיכת אף רב, הם לא יצליחו להבעיר את העיר ולהחזירה 6 שנים לאחור. | 

אטינגר מ'הארץ' בראיון: דגל תפרסם קול קורא עם תמיכה רשמית בליאון, דרעי עושה חריש עמוק בקרב הפלג הירושלמי והחסידויות הגדולות לגייסם לתמיכה פומבית בליאון.

דיווחים מאלעד: בשעות האחרונות מלחמת עולם על המודעות באלעד .לאחר שאיש התנזים עוזי כהן שכר את שירותיו של החייל שלו בוזגלו שיתחיל לקרוע מודעות לפרוש. הוחלט במטה פרוש להוריד צי של 30 רכבים עם גורילות משובו בנים ולכסח את אנשי קריספל אחד אחד ולשים סוף לקריעת המודעות ב24 שעות הקרובות. עוד אומרים במטה פרוש שאנשיו של מולנר יגיעו לעיר בתזמון מיידי אם לא יספיק התגבורת משובו בנים.

בפעם השניה פעילים של מטה קריספל היכו אברך חסיד ויזניץ שפונה לבית החולים לאחר ש- ז.פ. מויזניץ תלה שלטים למען פרוש בעיר

כל האמת: האם האריה דרס את ליאון? האם דרעי הוא זה שפגע אנושות בסיכוייו של ליאון להיבחר??

התרגשות בביתר: הערב פורסם חתימתו של מרן הרב עובדיה יוסף ותמיכתו בר' מאיר רובנשטיין, יש לציין, שזה חתימתו הראשונה מאז הלך לעולמו בשבוע שעבר.


האחראי בכולל עטרת שלמה בבית הכנס 'תורת ותפילה' בנוה יעקב מתקשר הערב לאברכים ומאיים שמי שמצביע עץ מועף מהכולל, [וכמובן מי שתולה על ביתו] בתגובה חברי בית הכנסת הודיעו שמתנגדים להימצאות הכולל בביהכנ"ס. 


2 תגובות:

  1. מנחם זיידה בשם רב העיר ביתר הרב אורנדליך
    שהרבנים בביתר אסור להם לחתום לשום מתמודד בעיר מכיוון שכל המתמודדים חרדים וכל אחד הרשות להחליט לעצמו
    ורובישטיין שלא הצליח בביתר עבר לאדמורים וכדו לחתימה
    ואם האדמורים היו יודעים את רמת השחיתות לא היו חותמים לו

    השבמחק
  2. "בור ששתית בו מים אל תזרוק בו אבן" מי ששותה ממימי "עטרת שלמה" שבראשות הגראי"ל שליט"א לא יתכן שיזרוק עליו אבנים

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.