רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 28 באוקטובר 2013

חסידי גור מכים בבעלזא בחיפה וקובעים כי הבעלזאים שפלים ונבזים

מאת חיפאי כואב
לכבוד ר' חיים, שלום רב
אני רוצה שתתייחס למעשה הנבזה והשפל של חסידי בעלז בחיפה. חסידות סרט ויז'ניץ שהיא החסידות המרכזית בחיפה והכי וותיקה בעיר, הלכו יחד עם חסידי גור, והצביעו ליונה יהב, ראש העיר המכהן. לא ניכנס כעת לוויכוחים מה היו שיקולי הדעות למהלך זה, דבר אחד ברור, הסקרים הראו רוב מכריע לטובת יהב מול בורובסקי, ולכן לא היה עניין להיכנס לחמש שנים נוספות של חרמות מצד יהב שידוע בנקמנותו לכל מי שלא מצביע לו.
מלבד זאת, בסרט ויזניץ היתה הוראה ברורה מאד בנושא ההצבעה לראשות העיר. האדמו"ר מסרט ויז'ניץ הבטיח ליהב מספר פעמים במהלך חמשת השנים האחרונות, שבפעם הבאה סרט ויזניץ תבחר בו לראשות העיר. הדברים נשמעו מפי האדמו"ר הלוך ושוב, ואין על כך חולק. ואכן בהודעה רשמית של נציג החסידות, בהששתפות בן האדמו"ר, רבי יעקב הגר רב הקהילה בחיפה, הודיעו לכל החסידים להצביע ליהב.
לעומת זאת חסידי בעלז בחיפה, ששבעו מרורים מהתנהלותו של יהב, במריבות פנימיות שלהם אתו על בית כנסת הגדול בחיפה שהם פלשו לתוכו ללא רשות ריבונית מהעירייה, החליטו להצביע ליעקב בורובסקי המתחרה, כדי להפיל את יהב. הם לא בחלו בשום ספין ואמצעי פרסום, כל חיפה קושטה במודעות ובפשקווילים נגד יהב.
כל זה לא הפריע לאיש, עד שהם חצו קו אדום ברוב חוצפתם היהירה. ליד הקלפיות שיועדו לחסידי סרט ברח' בן בבא בעיר, עמדו מספר בעלזאים ושכנעו להצביע לבורובסקי, כשהחסידים אמרו להם בעדינות שהם מקיימים את מצוות רבם שאמר להצביע ליהב, אמרו להם הבעלזאים שהרבי מסרט כבר סנילי והוא לא יודע מה שהוא אומר. כך הם עמדו משך זמן רב לנסות לשכנע חסידים תמימים ובחורות צעירות שלא מבינות הרבה במהלכי הבחירות. היה גם נסיון מצידם לפסול את הקלפי המרכזי של סרט, כדי שייפלו קולות רבים ליהב, למרות שהפסילה היתה פוגעת גם בסיעת שס"ג שהתאחדה והיתה גורמת לנזק גדול ועצום. אך המטרה מקדשת את כל האמצעים השפלים.
חסידי סרט נדהמו על החוצפה הנוראית בכבוד הרבי הישיש, שלמרות כל התחזיות, ב"ה הוא חי ונושם ולאחרונה אף התחזק ביותר. זוהי חוצפה שלא ניתנת לשתיקה, יש לחסידי בעלז הללו בנים ובנות המתחנכים במוסדות של סרט, כי אין להם עדיין מוסדות משלהם, והם מעיזים לבוא לקלפיות של סרט ולומר שהרבי סנילי ולא יודע מה שהוא אומר. חסידי סרט דורשים למחות בכל דרך שיש, על הנבזות הבעלזאית נגד הרבי הצדיק שכל דבריו אמת וצדק. אם היה הפוך, שסרט היו מתערבים לבעלז בהודעות רשמיות ומפורשות שיוצאות מבית האדמו"ר, אין צורך להרחיב אלו מלחמות היו פורצות בין הצדדים. 

5 תגובות:

  1. אפשר להבין את כאבם של חסידי בעלזא שאכלו מיהב מרורים 5 שנים, והולכים לאכול ממנו מרורים עוד 5 שנים.

    יהב ידוע כאיש רע וגס רוח המטיל אימה על כל סביבתו. לאור הרקורד השלילי שלו עם הציבור החרדי, אסור היה לתמוך בו, חרף הסקרים שחזו לו ניצחון. עפ"י הצדק והיושר הציבור החרדי היה צריך לכל הפחות להימנע מההצבעה לראשות העיר.

    השבמחק
  2. דבר אחר !!!
    הריני מוסיף אות ה על שמך,
    לא יקרא שמך עוד שאולזון,
    כי אם שאולזונה,
    מדחציף כולי האי ש״מ ממזר הוא...

    השבמחק
  3. רואים את השקרים בפרצוף שלפחות הכותב יכתוב ויכניס דברים שאי אפשר להפריכם בקלות, אני לא נכנס לויכוח בין שני חסידיות מכובדות כל אחד בדרך שלה עם כל הכבוד ההדדי, אבל כתושב חיפה כידוע לכל שלבעלזא יש שם קהילה ומוסדות מבוססים ואינם צריכים לשום טובות של חסידות ומוסדות סערט, אז בבקשה לשמור על פרופיל של אמת

    השבמחק
  4. חסידות גור בחיפה וחסידות סערט וצאנז הם הובילו את הכתרתו של ראש העיר יונה יהב. והם יגזרו את הקופונים על כך.מה לעשות שהליטאים בראשותו של החובבן והשקרן מר אלפר והבלזאים בראשותו של לייזר נחמן לא קראו את המפה נכון ועל כך הם ישלמו 5 שנים של יובש. אלו הם החיים יש תמיד מנצחים ויש לוזרים(מפסידנים).

    השבמחק
  5. 1. כולם חתמו ודברו בעד יונה ואף אחד לא בחר בו. רק סערט שהם פחדנים.
    2. אם מדברים על פחד מיהב, אז אולי תענה ממתי הכסף מדבר? אותנו למדו שבשביל יהדות "נלחמים"!!!
    ולמה יוסי בם וישראל קאן התנשקו עם יהב כשניצח?
    3. עד לרגע זה "אך ורק ישראל קאן אישר את הטענה של "יונה יהב" שהדמו"ר הבטיח לו, ואף אחד אחר לא יודע מזה!!!
    4. הפצ'קווילים וכל הספינים היו של ע.ג. "חסיד גור" שהוא פתח לבורובסקי מטה, ולא של בעלז.
    5. אף אחד לא אימת שהם אמרו שהרבי..., זה הומצא ע"י מישהו.
    6. בעלז פלשו למקום שלא שייך לאף אחד (עיין בפסיקת השופט), ויונה בשם גור התעלל בהם ועשה להם צרות.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.