רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 23 באוקטובר 2013

נבזותה של גור - אלפיים קולות גזלו מ'יהדות התורה' העבירו למחבלים

עסקנים ב'יהדות התורה' יתבעו דיון מיוחד על חלוקת הייצוג באגודת ישראל בטענה כי גור יושבת על מקומות לא לה, אנשיה הצביעו ל-עץ' ולכן שיבקשו ייצוג שם ולא באגודת ישראל

נכון שזה לא היה בהמונים מדובר באלפיים קולות בלבד מפני שההוראה הזו ניתנה לקבוצות קטנות ובשקט למקורבים ולא לכלל הציבור, ובכל זאת אלפיים קולות לא הולך ברגל

העסקנים מכינים מפות של תוצאות הבחירות בעבר והפעם באותן קלפיות להוכיח כי חלק גדול מחסידי גור הצביעו עץ ולא ג ולא יתכן שדבר שכזה יעבור בשתיקה, גור תובעת ייצוג ועתה תבקש עמדות חזקות בעיריה על פי 'כוחה', ולמעשה זה לא מגיע לה, הם גרמו שחיים אפשטיין יכנס לעיריה שיתחלקו עמו ולא עם מי שהצביעו ל'יהדות התורה'

5 תגובות:

  1. לר חיים היקר מעולם לא הגבתי כאן לבלוג שלך אבל הפעם החלטתי לצאת מגדרי לאחר הבחירות הסוערות שעברו כאן בירושלים .. היום אני כבר סב לנכדים ועברתי את גיל ההתלהמות .. אני רואה שאתה יצאת למלחמת חרמה בחסידות גור ובתור ילד ובחור שגדל במשפחה מקורבת ביותר לחסידות וביליתי את רוב שנותי בחסידות רציתי להסביר לך .. חסידי גור והפולנים בכלל היושר והצדק זה לא הדבר הראשון שמנחה אותם ובגלל קרבתי הגדולה לחסידים ולחסידות אני מסביר את זה בתור "רמאות עצמית" הם מתחילים להאמין לשקרים שלהם ולתרץ את הרבי בק"נ תירוצים והסבא שלי ז"ל שנפטר לפני 3 שנים בגיל מבוגר ביותר (כל גור היתה בהלוויה ) כששאלתי אותו על זה הוא ענה לי " אצלינו בלודז המצב היה הרבה יותר גרוע היו גנבים וכייסים בחסידות"ובקיצור הוא כאילו אמר לי המצב היום הרבה יותר טוב ואין חשד שתשב בבית המדרש של גור ומישהוא יגנוב לך את הארנק מהכיס...אני באמת מאמין בכל ליבי שבדור הבא של מנהיגי החסידות בגור יהיו אנשים יותר ישרים וכנים ויותר אכפתיים עבור כלל ישראל ולא רק לעצמם אבל זה יקח עוד זמן... ולדעתי ר שאול למשל הוא הרבה יותר אמיתי ....אבל תשכח מזה שהוא יריב עם האדמו"ר כי הוא מרגיש את עצמו כבטל ומבוטל לרבי שליט"א ואגב המעלה של גור על החסידויות ההונגריות היא באחדות ...אני זוכר שבצעירותי שמעתי מחסידי חב"ד שדיברו על חסידיות פולין שחב"ד כביכול הם הראש וחסידיות פולין הם הגוף וכו וכו אז ראיתי את זה כגאווה גדולה של חב"ד אבל היום אני רואה שבאמת האדמו"ר חב"ד זצוק"ל הסתכל על כל כלל ישראל מה שאין כן אצלינו בגור שהכל זה אינטרסים של כסף ודאגה רק למוסדות שלנו אבל באמת נראה לי שבהנהגה הבאה אצלינו הדברים ישתפרו כי הדור הצעיר הוא יותר ישר והוגן מהדור שהגיע מפולין

    השבמחק
  2. באמת דברים כדרבונות אותיות מחכימות שנכתבו על ידי סבא שוטה אידיוט חסר שכל ש"מקורב" לחסידות גור

    השבמחק
    תשובות
    1. גערר יקר תענה לעניין על הדברים שנכתבו כאן או שלא תגיב בכלל ... לכתוב שוטה אידיוט... בלי להגיב על תוכן הדברים מוכיח מי כאן השוטה .....

      מחק
    2. כתב הכותב "עברתי את גיל ההתלהמות" . אכן הוא כבר איננו מתנהג בצורה הולמת. וניכר ממכתבו שהוא מתגעגע לסבא שלו - אנחנו בעד , הבעיה שאצלו לא יבואו כנראה חוץ ממנין של ח"ק אף אחד , כי נכדיו שלו יעדיפו שלא יראו אותם שם , אוי לאותה בושה אוי לאותה כלימה.
      אוי לה לזיקנותנו שביישה את צעירותינו .
      האנונימי השני כתב "להגיב על תוכן הדברים" - אתם מבינים . איזה תוכן ? מה האידיאולוגיה המחוכמת כאן חוץ ממירמור ותיסכול פרטיים.
      בושה לענות בכלל.

      מחק
  3. באמת? "גזלו" קולות?

    כלומר, הקולות של אזרחי העיר הם רכושה של ג'? רשומים על שמה בטאבו?

    ואני לתומי חשבתי שהקול שלי שייך לי, ורק אני מוסמך ורשאי להחליט למי לתת את קולי. עכשיו גיליתי שלפי הרה"ג שאולזון שליט"א יש בעלי בית אחרים על הקול שלי. שכוייח.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.