רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 25 באוקטובר 2013

מרן הגראי"ל שטיינמן על תוקפו שלוחו של השטן שמואל אויערבך: הוא כמעט והרגני

איש לא חלם שדבר שכזה יכול לקרות, בחלום הכי רחוק לא העלינו שזה יקרה אם כי כבר היו דברים מעולם במקומות אחרים, אבל לא חשבתי שמי יקום לפנות בוקר יסע מקרית ספר ישירות לבית הרב שטיינמן ויסתער פנימה על מנת לרוצחו. אם היו אומרים זאת למישהו שעה קודם שזה יתכן הוא היה אומר שזה הרבה יותר מהזוי. אבל עובדה זה קרה וכולנו בתדהמה

בשביל להבין לאיזו מידת רציחה הוא הגיע ואיך רוצח שכזה הכה יהודי זקן שהוא כמעט בן מאה, נעבור למה שאומר אחד מהכי קרובים להרב שטיינמן

הרב משה יהודה שניידר, מקורבו של הגראי"ל, מספר "כששאלתי היום בבוקר את רבינו איך הוא מרגיש, אמר שכואב לו באזור הלב, והוסיף 'הרשע המרושע הזה א געזונטער פערד סוס בריא, כמעט והרגני אלמלא תפסתם אותו וניתקתם ממני'".

7 תגובות:

  1. חבל לשבת ולהפלות כינים ולמיינם. כל הקטע הזה של הגדיילים הוא מקולקל מושחת ומסריח, יושב לו פלויני מחמיץ פנים מנפח פופיק ושולח שווענץ לפמפם שהוא הוא הדסטיירע וברגע שאסף סביבו עשרה הולכי בטל טרוטי עיניים אז הוא הופך למוקד כח שאם הוא נוח לפוליטיקאים אלה או אחרים הם מאדירים אותו בעיתוניהם למשהו אלהי שעימו תמות חכמה וכל העולם חייב לציית לו כלומר להם ולשחיתותם, ובאותה שעה תורה מונחת בקרן זוית ותלמידי חכמים העולים על הגאדל עשרת מונים ומידותיהם תום יושר והסתפקות במועט מועלמים כלא היו.
    לי אמר בילדותי יהודי רוסי חכם כי בימים שבישראל לא היה מלך הם לא המליכו על עצמם את הבלן או מנהל בית הספר של העיר אלא ידעו שמחובתם להיות מלכי עצמם לשקול עניינם במאזני השכל וכי לפחות יהיה ישר בעיניהם אשר יעשו ולא ינועו כבהמות.
    ולי דומה שהר' שמואל אורבאך הביא טובה וברכה לעולם כאשר נבעו מצפונות טירוף ההתנשאות נמיכות הנפש והאופי הרע שהוליך אותו לאורך שנותיו. ותן לחכם ויחכם עוד בטבעם האמיתי של 'האישים' האחרים מאחורי התעמולה ומפעלי התדמית.
    כהיום יודע כבר כל ילד נבון שלא רבי שך ולא רבי אלישיב היו מעל לחשבונות האני וטבע האדם הקטן ועושים את ההשוואות לעצמם.

    השב

    השבמחק
  2. איזה מהסיקריקים האיז להצית והשליך בביזיון את הספרים הקדושים של גדול דורינו שליט"א? רבם דקרו!!! חילול שם שמים ברבים!!! עת שמד ר"ל ? הגרמנים אתו כך. מחריד... מי יודע איזה צרות יבוא עכשיו לנקמת הבזין התורה הקדושה.

    אבל אנחנו חייבים לזכור בכל עת וכל רגע שלא זו הדרך של הקב"ה. למשל דרכו של אהרן הכהן, המנהיג הדור, היה אוהב שלום ורודף שלום… בקש שלו'ם ורדפהו, ורק אז.. עיני ד' אל צדיקים וגו' רק אחרי שיש שלום בעולם.

    זה הרבה שנים שלצערינו הרב, חינכו דור שלם של בני תיירה, לשנוא, לבזות, ולהכות, ולשרוף ספרי צדיקים, ולדבר לשון הרע על כל איש אמת, וחז"ל מלמדים אותנו איך אפשר לידע אם האדם באמת תלמיד חכם או לא? "תלמידי חכמים מרבים שלו'ם בעולם" דהיינו כל מי שהוא תלמיד חכם מרבה שלו'ם ולא מחזיק במחלוקת ח"ו וזה כולל כל יהודי שמזדמן על הדרך…

    אבל עתה נראה שנתקיים בנו "כאשר עשה כן ייעשה לו" אוי לנו מיום הדין שכך בא עלינו להרים יד על מרן הצדיק השרף גדול דורינו, יחי אדונינו מורינו ורבינו צדיק דורינו בזכות תורתו. מראים לנו מן השמים לא לזלזל על שום צדיק לא משנה אם הוא מירושלם או מבני ברק וכו'

    אני זוכר איך הם סיסו בשמות גנאי נגד כ"ק האדמו"ר מליובאוויטש ז"ל , הם עוד מכנים אותו כופר, אפיקורס, עם הארץ, פשרן, ומזרחניק, ועוד כל מיני כינויים בכל השמות הק' ואלו גם שרפו את תמונותיו . למרות שכל זה היה פרי הסתה של יחיד , שהרי גם שאר הרבנים שלא הסכימו עם דרך חב"ד היה זה בבחינת מחלוקת לשם שמיים אבל לא התפרקות ושינאה תהומית חינם.. ובוודאי שלא התבטאו חיצונית נגד כל אותם רבנים שירשו את "מקומו" שתקו בטח לא מחו. העולם הליטאי מתפלג, ולא רוצים שום קשר יותר עם המחבלים תבינו!

    היהדות החרדית עברה ועוברת טרגדיה / שואה רוחנית, ירחם השם. יש אנשים חכמים, מכובדים ויראי ד' מעדיפים לא להימנות על חברתם, זו היא הבעיה הגדולה של כולנו. ואנחנו מתלהבים אם מעשיהם של הרודפים את הרבנים הצדיקי הדור.

    ברור כחמה שכבודו של אותו צדיק האדמו"ר הנ"ל נר ישראל שבזכותו עדיין יש עוד קצת יידישקייט בעולם היהודי כולו היה למירמס ולמשיסה. אני זוכר במו עיניי את המכות ששכיניי החבדניקים היו חוטפים אך ורק מפני שהם חבדניקים, היו רואים את תמונת רבם נשרפת מולם מידי יום ….אני בכלל לא קשור לחב"ד.

    לשנוא, לקלל, לרדוף, לשרופ ספרים הקדושים, לבזות, וליתן מכות רצח, הרי זה החינוך שאתם הבני תיירה נתתם לדור שלם של בני תיירה … עכשיו פתאום כולם "מגנים ומוחים"… אם המנהיגים והעסקנים נתנו דוגמא אישית כזאת (לשנוא, לקלל, לרדוף, לבזות, ליתן מכות רצח, מוציא שם רע, ולעשות מעשים מזעזעים,) מה יעשה הבן ולא יחטא?????????

    מקווה ששלומו של מרן הגראי"ל שליט"א בטוב, אבל מי יודע אם זה המקרה האחרון שיקרה לצערי הרב ח"ו… ויפה שעה אחת קודם… ממש חילול השם, חילול שם שמים ברבים. לדעתי היהדות החרדית כולה ללא יוצא מהכלל צרכים להתאחד אפ' הבני תיירה, ואח"כ נוכל לנשום קצת ולא להרגיש מטווח תמידית על ידי הסיקריקים הבני תיירה.

    הנה יום הגדול יום הדין בא בקרוב, ואז נראה מי הם הצדיקים האמתים עכשיו צריכים לשוב לשם ית' שמו.

    השבמחק
  3. אמר הרב שטיינמן, אביר הרועים, לאחר תקיפתו:

    המרושע הזה א געזונטער פערד סוס בריא, כמעט והרגני אלמלא תפסתם אותו וניתקתם ממני.

    ולי, הקטן הבור ועם הארץ, אפילו אני, כשהשם נותן לי מכות, אני משתדל לזכור זאת שזה רק השם היכה אותי. ולא איזה רשע פרד.

    השבמחק
  4. 972548500090+ קו נייעס בעלות שיחה לנייד. .

    השבמחק
  5. אוי לשטיינמן על הראש
    את ספרי הגר"ח נשרוף
    את המסיתים נכתוש
    אנו "בני תורה" ו"טוב"

    עוד אצלנו תלמדו
    מה פירוש חילול תורה
    לשאול תחתיות תרדו
    אחריתכם תהיה מרה

    את בנינו תזרקו?
    מי שמכם פושעים נקלים?
    בפניכם שלוחים יירקו
    יעשו אתכם חולים

    אוי לשטיינמן על הראש
    את ספרי הגר"ח נשרוף
    את המסיתים נכתוש
    אנו "בני תורה" ו"טוב"




    השבמחק
  6. רשע מרושע, פערד. סוס בריא,
    למה אתם אומרים שהגדיילים קיידש הקודושים מעתיקי השמועה והמסורה איש מפיש לא יודעים עברית יפה
    קשה עברית שפה, אה....
    זה כנראה העברית של הגערר

    השבמחק
  7. כבר שנים רבות שאתם משפילים את כבוד התורה ומזלזלים ברבנים שאתם קוראים להם (בזלזול מופגן) "מזרוחניקים" וזאת למרות שברור שיש בהם שגדולים (מכל הבחינות) מאותם שאתם קוראים להם גדולים. וכל זאת מסיבות (פסאודו) אידאולוגיות.
    אז מה הפלא שאתם סובלים מאותם תופעות? וכבר אמר הלל הזקן: "על דאטפך אטפוך..." ובלשון העם תאכלו מה שאתם מבשלים, מגיע לכם!
    ולא שחבל על הרב שטיינמן אבל הוא הרי מגדולי המזלזלים...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.