רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 3 באוקטובר 2013

הצעה מהפכנית עומדת בימים אלו על שולחנה של עיריית בית שמש: רכישת קו טלפון למחלקת הארנונה

מאת תושבת בית שמש

בית שמש לובשת חג, השמחה פורצת גבולות, תושבים מאושרים מתגודדים בקרנות רחוב, הנה כי כן, השמועה עשתה לה כנפיים: "המצאת המאה" הגיעה לעיריית בית שמש.
לא לפני שנים רבות ולא רחוק מבית שמש העיר, קם אלכסנדר גרהם בל ולאחר תקופה של מחקר ונסיונות המציא מכשיר להעברת צלילים בצורת אותות חשמליים, אשר הגדרתו ברישמו כפטנט היתה "שיטה להעביר דיבור או כל צליל אחר בצורה טלגראפית... בעזרת יצירת אותות חשמליים, בדומה לתנודות האוויר המלוות את הדיבור או הצליל".
שבעה טובי העיר ראו כי טוב, ולקראת מערכת הבחירות המתרגשת ובאה עלינו לטובה בי"ח חשוון, רכשו זכות שימוש בלעדית בפטנט, וזה עתה מבטיחים הם כי יתקינו קו טלפון במחלקת הארנונה של עיריית בית שמש.
פרנסי העיר אשר ניחונו ביזמות ושאר רוח נדירים, החליטו לשים את ידם על המצאת המאה במטרה לשפר את השירות, הפיתוח והטיפוח של תושבי העיר.
עם התחממות מערכת הבחירות בעיר, נחשפו התושבים לחזון של ראשי העירייה, ולראייה מרחיקת הלכת שלהם, הצופה פני עתיד ועושה הכל למען שיפור השירות לאזרח הקטן.
עוף השמים הוליך את הקול, ותושבי בית שמש נרעשים ונרגשים מגודל המעמד, ומזכות הראשונים שנפלה בחלקם, לחלוק את ההמצאה המרעישה – מכשיר טלפון – בלב מעברת בית שמש של שנות ה-2000.

תושבי בית שמש מאושרים שהעירייה ביכרה והעדיפה להשקיע בהמצאה מהפכנית זו, במקום הצעה אחרת שעלתה על שולחן הדיונים – לשכור שטחים במגדלי נעימי החדשים (אילוסטרציה בעלמא) ולהעביר לשם את משרדי העירייה.
ראש העיר, הרב משה אבוטבול עשה חושבים והגיע למסקנה, כי הרבה יותר זול לרכוש קו טלפון לתועלת האזרח הקטן, מאשר לשכור שטחים שלמים, דבר הכרוך במשאבים רבים היכולים להיות מנוצלים בצורה אפקטיבית יותר למען תושבי העיר.
בנוסף, התקנת קו טלפון תחסוך לכל אזרח העמל לפרנסתו, ואין בידו יום פנוי לבזבז במחלקת הארנונה, וכיון שיוכל לפתור בעיות באמצעות הטלפון, מתייתר הצורך במשרדים מפוארים, כי אין צורך כלל לגשת אליהם.
מהלך מבריק זה של התקנת קו טלפון במשרדי עיריית בית שמש, חיזק אצל התושבים את האמון במערכת העירונית, באשר סמוכים ובטוחים הם כי מעתה יזכו לשירות טלפוני יעיל ואדיב מעירייה החסה על כספם, ונמנעת משכירת שטחים מיותרים המועילה רק לעובדיה ולא לתושביה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.