רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 20 באוקטובר 2013

המאבק הפעם אינו על יצוג אלא על כבוד התורה ואין ברירה אלא להתייצב כאיש אחד למלחמה באותם פושעים שקמו על התורה ומנהיגה


2 תגובות:

  1. להגיד על דגה"ת השונאים הרב שטיינמן או הרב קנייבסקי שהם אוחזים אחרת ממה שהרב שך אחז בנוגע לחב"ד, או להגיד שהמחבלים הם הולכים בדרך של הרב שך, או שהם הולכים כפי משהו אחז על חב"ד, זה לא רק שקר וטעות, זה גם התעמולה הכי טובה שאפשר לעשות לטובת המחבלים, והדבר היחיד שח"ו יביא להם קולות מהציבור הכלל ליטאי.
    נאמן.

    השבמחק
  2. תַּחַת שָׁלוֹשׁ רָגְזָה אֶרֶץ, וְתַחַת אַרְבַּע לֹא תוּכַל שְׂאֵת: תַּחַת עֶבֶד כִּי יִמְלוֹךְ, וְנָבָל כִּי יִשְׂבַּע לָחֶם; לא עת לצחוק ח"ו, המשיח כבר בפתח אבל אנחנו כולנו צריכים לשוב בתשובה, לשם יתברך שמו, ולא לישון. אך ורק – ותשובה ותפלה וצדקה מעבירים את רוע הגזירה. נא לשפר הצניעות !!!.

    המביט לארץ ותרעד – השם מרעיד את הארץ כדי שאנחנו נתעורר בתשובה מהר. בארבעת ימים האחרונים הורגשו שלושה רעידות אדמה בצפון. כנראה שהקב”ה כועס ובוכה על עמ”י ועל ההתנהגות שלהם, ועל הצניעות שלנו שצריך שיפור גדול!!! הוא מרעיד את הארץ כדי שtbjbu נתעורר בתשובה שלמה מהר מהר מהר.

    בקיצור – רק תשובה וה' יחוס עלינו. וכן אומר לנו דוד המלך ע"ה (עליו השלום והברכה ) והוא (השם) רחום יכפר עוון ולא ישחית, וְהִרבה להשיב אפו ולא יעיר כל חמתו (תהילים,מזמור ע"ח,פסוק ל"ח).

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.