רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 25 באוקטובר 2013

ידיעות - בקצרה

הרב אברהם פרוליך איש 'העדה' ומקורבו של הגרמ"ד סולובייציק במכתב ב'הפלס': יש לנו מסורת מאבותינו - אין כזה מושג לזרוק אברך מכולל, גם לא לאיים עליו המושג הזה לא קיים! רבותי עשו סוף להתעללות הזו באלו ההולכים בדרך רבותיהם. החתום מטה הוא שלוחא דרבנן של גאוני בריסק שליט"א
הרב אברהם פרוליך איש 'העדה' ואיש אתרא קדישה. נציג ועדת החמישה במירון. איש האם. המרעיבה. ונציג של הרב ליאור חן.  ומקורבו של הגרמ"ד סולובייציק במכתב ב'הפלס': יש לנו מסורת מאבותינו - אין כזה מושג לזרוק אברך מכולל, גם לא לאיים עליו המושג הזה לא קיים! רבותי עשו סוף להתעללות הזו באלו ההולכים בדרך רבותיהם. החתום מטה הוא שלוחא דרבנן של גאוני בריסק שליט"א
הוא האיש הקרוב של הפושע שמידל והמטומטם טוביה וייס
הוא וכל חבורת שמידל עבדו במטה של עץ בירושלים
הוא ניתפס שגנב את הסורגים מצוין הרשב״י במירון שמשפחת אבו תרמו לפני 100 שנה ומכר תמורה מליונים רבים לבית כנסת בפלדלפיה של ספרדים
הנבל פרוליך גנב עתיקות ממוזיאון ישראל ונחקר

******************************
שבת שלום חברים
האירועים במגזר החרדי מכוננים. יש שם רעידת אדמה שכמוה לא הייתה מעולם. ימים ושעות ארוכים הסתובבתי בשכונות החרדיות בירושלים בימי המערכה הפוליטית על העיר וגם ביום הבחירות עצמו. אני זוכר בעיקר את מה שאמר לי ידידי הממולח אברהמ'לה, אברך עם פאות ארוכות שפגשתי ליד ישיבת מיר. "החרדים היום הם כמו החילונים. אין אצלנו מרות של רבנים. כל אחד עושה מה שבא לו. אני רואה את הסכסוכים, היריבויות וההשמצות בין הרבנים והחצרות ולא מאמין. אם רב אחד הוא כזה והשני כזה, למי אני צריך להאמין?"
(מתוך כתבה של שלום ירושלמי על ההפסד של ליאון בירושלים)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.