רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 4 באוקטובר 2013

המחבלים מבטיחים תפילות המוניות על קברו של הרב שך להצלחת רשימות עץ

מאת בן תורה

ביום הייארצייט של הרב שך המחבלים מבטיחים תפילות המוניות על קברו של הרב שך במשך 24 שעות רצופות להצלחת רשימות עץ בני תורה ולהוכיח שהם ממשיכי דרכו של הרב שך. המחבלים מדווחים על הכנות לוגיסטיות רבות וארגון אלפי אנשים שיבואו להתפלל למען הצלחת רשימות בני התורה. 

מנגד גם דגל התורה מבטיחה לארגן תפילה גדולה כדי לא להפקיר את הזירה לידי המחבלים. מעולם לא היינו חסידי קבקים ובטח לא קברו של הרב שך אבל כדי להוציא מליבם של צדוקים נוכיח למחבלים שהם לא יהפכו את קבר הרב שך למסחטת כספים וניצול פוליטי, הסבירו אתמול במשרדי דגל התורה.

2 תגובות:

  1. שמוליק אורבך הינו נואף ידוע פדופיל בטיפול על מעשיו בנחלאות יבואו עימו בדין וחשבון כמו הרב ברלנד.
    יום יבוא והאלימות החייתית שבו הגניבות המעילות והשחיתות תיחשף בציבור

    השבמחק
  2. חיים אתה התקווה שלי פירסמתי תגובה בשעה 9 על הצביעות של שס באלעד באתר הצבוע כיכר השבת שקשור למאפית דרעי-ליצמן ועד היום התגובה לא עלתה ולמה? כי זה אתר מטעם אז חבל שהכנסתי שם תגובה אז הנה אכניס את התגובה פה כי הרייטינג פה הרבה יותר חזק מעדת הצבועים כיכר השבת אז את זה ידעתי שזה אתר מטעם,אבל ללכלך בלי לתת זכות תגובה?????? ועל מה כוונתי?כתבה אחת עם הכותרת "אטיאס: פרוש ייצר מחלוקת באלעד - רק בשביל שליטה" וכתבה שניה תחת הכותרת "יהודה אבידן, כינה את התמודדות ישראל פרוש באלעד, במילה די מגונה - נפוטיזם." ( מכיוון שהפרשנים לא ידעו במדויק את פירוש המונח, כיכר השבת נחלץ לסייע ומביא את ההגדרה המילונית של המילה: "העדפת קרובי משפחה או חברים קרובים מעצם היותם מקורבים, ולא בגלל כישוריהם. לרוב משויכת למושג זה משמעות שלילית".) גועל נפש!!!!!!!!!!!!!!!!! מגעיל כל בדץ בית יוסף כולו מורכב ממקורבים ומינוי של חברים הרב הראשי הגרי יוסף הוא לא מינוי נפוטיזם ??????????????????????שסילמדו אותנו מה ז הנפוטיזם?????????? שס 3 קדנציות לא הצליחה כלום!!!!!!! יצחק עידן כמו כל השסים נעצר על שוחד, צוריאל קריספל עוד מושחת שלא הצליח וסיכסך את העיר (ואתה חיים טוען שהוא נבל ומלוכלך ואסור להתייחד איתו אני לא ניכנס לזה) פרוש הוא זה שקרע את עצמו לעזור לכולם וכל תושב אלעד יודע את זה כי כל תושב אלעד פנה לפרוש ולא לאחרים אז מגיע דרעי ומוביל את זה למלחמת אשכנזים ספרדים??? למה? הרי פרוש בזמנו הלך עם אלי ישי יד ביד פרוש נגד הפרנקים?? למה כל הקמפיינים של דרעי הם אנחנו ספרדים מקופחים ??????? אה ועוד קטע תראו את הצביעות של ליצמן בבית שמש הוא אמר מי שהולך עם פרוש קרי אבוטבול אני נילחם איתו ועכשיו מי שהולך עם פרוש קרי ישראל פרוש אני ליצמן נגדו והולך עם שס בקיצור אלי ישי היה איש של אמת שס כמפלגה מושחתת בבית שמש פרוש הביא להם את הניצחון ועכשיו כשמגיע לאלעד הם נגדו ,האמת מה הבעיה שלי? שס עם דרעי זה ענבי הגפן בענבי הגפן מצא מושחת את מינו ועכשיו חיים אני יחזור למה שמרגיז אותי בקיצער הכנסתי תגובה לכיכר השבתולא פורסמה אז אפרסמה אצלך כי כיכר השבת לא יצליחו להשתיק את פיותינו בסינון תגובות!!!!!!!!!!!וזו תגובתי שלא פורסמה! דיייייייייי לא הבנתי למה אחרי 3 כשלונות טוטליים של שס כשהכל לא עובד להם ובקדנציה האחרונה היחיד שטיפל בבעיות היה פרוש אז הנה הוא מתמודד למה דרעי היה חייב שוב להצניח מועמד כשיש מועמד מעולה ומוסכם ומרגיז אותי ששס מדברת על נפוטיזם במשפחת פרוש מה וכי בשס אין נפוטיזם הגרי יוסף גאון גדול אבל הוא לא מונה כי הוא בן של? כל בדץ בית יוסף לא מורכב מחברים של...??????????????????

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.