רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 10 באוקטובר 2013

מי שרצח את חמותו החורגת בשביל להנצל מן הכלא מסוגל לקצר את ימיו של מרן פוסק הדור

מאת ש"סניק

רב בכיר בש"ס מגיב בחומרה רבה להתנהלותו של אריה דרעי שלפתע הפך את עצמו לחסיד של רבינו והזיל דמעות של תנין בהלוויה שניצל את כל ההלוייה רק כדי להאדיר את שמו, כשרק לפני שנה הפציץ בעזרת חבריו מהרשות הפלשתינית והשמאל הרדיקלאי את כותרות העיתונים נגד מרן ואיים במפלגה חדשה והרס תנועת ש"ס, תוך איומים מרומזים וישירים נגד "רבינו" בעזרת אורי אבנרי והחברים הטובים של דרעי מאש"ף.
 
רק אדם נאלח ומושחת חסר מצפון איש עולם תחתון כמו אריה דרעי ששלח שלוחים לרצוח את חמותו החורגת אשה ניצולת שואה רק בגלל שלא הסכימה להעיד עדות שקר לטובתו רק אדם כזה מסוגל היה לקצר את ימיו של מרן ולאיים שיפליל את משפחת יוסף.
 
אריה דרעי הוא זרע משחית אדם הכי מושחת שהכרתי מעודי. כידוע מרן סלד מהייצור הזה, וכמה פעמים התפרץ מרן בחמת זעם וכאב שנזכר מה עוללו לאלפי יהודים שנרצחו בגלל הסכמי אוסלו, וסיפר כיצד אריה דרעי ניצל את תמימותו ושיקר אותו ואנס אותו ביחד עם חיים רמון להסכים להסכמי אוסלו, וגם לפני הפטירה ציער אותו דרעי את מרן וקיצר את חייו.
 
רשע מרושע צא טמא מבית מרן צא רשע מבית ישראל כן יאבדו כל אויבך ה'.

תגובה 1:

  1. הבכיר בש"ס הוא כנראה עוד ראש בוטן ספרדוד במידה והוא לא שם ספרותי נוסף של ר.שאול בעל האתר.

    באופן אישי אני מתעב את דרעי כמו בעוונותי גם את רבו. אבל צורם לי אישום ברצח ללא בדל של הוכחה. ר.שאול חוזר ומאשים את דרעי הקוף השחצן והגאוותן ברצח של חמותו מבלי שיהיה לו שמץ של ראיה. אם היה נתבע על לשון הרע היה משלם הרבה כסף.

    בנוסף, מגוחך בעיני להאשים את דרעי בכל גחמותיו של הרב עובדיה. היה בניהם שיתוף פעולה פורה, בחינת מצא מין את מינו וניעור. משהו מעלה בדעתו שדרעי היה יכול לשכנע את (להבדיל) הרבי מלובביץ' למסור חלקים מארץ הקדוש לידי הגמד הטמא ערפאת ולהכניס אליה עשרות אלפי רוצחים חמושים על נשקם??

    הרי אפילו הדיוט שהתבוסתנות וחוסר האמונה השמאלנית לא השחיתו את מוחו, לא היה מכניס את אויבו אל ביתו. הרי הרב עובדיה לא התיר להכניס אל ביתו מי שהתנגד לו אפילו פעם אחת בחייו. ופעם אחת כשהיה איום קלוש על חייו מצד ערבים התמלא ביתו במאבטחים והוא החל להתפלל רק בצד האחורי של בית הכנסת שבביתו. אבל אלינו הוא שלח חמישים אלף רוצחים ערבים על נשקם?? וחוץ מזה, מה פירוש שכנע אותו?? על פי דבריכם הוא גדול הדור. ולא איזה בהמה עירקית חמת מזג ושלוחת רסן עם פה מלוכלך ג'ורה תאוותן עם שגעון גדלות שמרגיע את העצבים עם מוצאותיה של הזונה המצריה אום כולתום. גם אם היה רוצה דרעי לבוא על אשת איש או לחלל שבת היה מאפשר לו לשכנע אותו?? מה הרב הוא בתולה בת 15 שמשכנעים אותו??!

    התשובה פשוטה. הלך זרזיר אצל עורב ואמר לו. אוסלו יעבור קרוב לוודאי בלעדינו. אז בוא נוציא מהם לפחות כמה מאות מליוני ₪ איתם נוכל לממן עוד אלפי משכורות לאנשים שיביאו לנו עוד עשרות אלפי קולות בבחירות וכן הלאה. ואם משהו ישתבש, תמיד נוכל להגיד שזו לא הייתה כוונתנו. מקח טעות.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.