רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 6 באוקטובר 2013

בניגוד לפרסומים כי ילדי גור שיסעו ליוון הם אלו שיבחנו דפי גמרא רבים, מתברר כעת כי מי שיסעו הם בנים או נכדים של גבירים, שהאיחוד מנסה לסחוט אותם רגשית וכספית

מאת גערער

לאחרונה מתבררים והולכים הפרטים העומדים מאחורי נסיעת ילדי מתיבתות גור (גלאי 13-4) ליוון.
האיחוד מנסה לשמור על עמימות בכל הקשור לבחירת 10-15 ילדים מתוך כל המוסדות בארץ. אך מבירור מאחורי הקלעים נודע כי אין קשר בין הידע התורני או מבחנים כל שהם לבין הטיול ליוון. ומדובר בניצול ציני של הילדים החולמים על נופש ביוון ומשקיעים ימים ולילות לחזור ולשנן מסכתות כדי לזכות בזכייה ההיסטורית של הנסיעה ליוון עם האדמו"ר ועם עשירי החצר.
אך מה שהילדים התמימים הללו אינם יודעים זה שאין בכלל קשר, וגם מי שיבחן 1000 דפי גפ"ת אין לו סיכוי לנסוע, אם אין לו אבא או סבא גביר.
כידוע, יש בגור קבוצה של גבירים עתירי ממון שאינם תורמים סכומים גדולים לאיחוד, וזאת מחמת שיש להם טענות על ההתנהלות של הממסד, ועל הפוליטיקה שמלכלכת את הקהילה ברחוב, וכן טענות על דרך הלימוד במוסדות או על כל מיני סוטים וסטיות שקנו להם שביתה במערכת.
עתה מצא האחוד טריק מבריק לשחד אותם ולהוציא מהם תרומות: הם באים אליהם כהורים או כסבים של הילד ואומרים להם תראו איזה כבוד הבן/הנכד שלכם עושה למשפחה, והכל בזכות האיחוד ומערכת המבחנים, אז מה? לא תתרמו משהו לאיחוד מוסדות גור?!

4 תגובות:

  1. לא דפי הגמרא ולא היחוס. מי שנראה טוב, מי שמושך את המארגנים מינית ושאפשר לפתות אותו באוניה ובמלון ייסע ליוון. כשהנער יחזור מיוון הוא כבר ידע מה עושים עם נערים אחרים בחשכת הלילה...

    השבמחק
  2. יונתן הולך להעביר גם את המקווה בבית וגן ליוון + 12 בחורים ויוכל לחגוג בגדול........

    השבמחק
  3. בנו של ר' אליש ענגלאנדער מכחיש שאביו דורש להיות ביוון וח"ו עוד להביא בחורים לשם, כולם יודעים את החינוך בבית ר' אליש שהוא כרחוק מזרח ממערב ממקומות זרים, ומקפיד כל ימיו שהוא ומשפחתו יהיו אפילו בחופשים רק במקום צנוע עם קהילה יהודית לשם ולתפארת.

    הוא אינו חסיד גור ואינו יכול להכתיב להם מה לעשות.

    השבמחק
  4. מה זה בית וגן מקוה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.