רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 20 באוקטובר 2013

תל אביב הוכיחה לפוליטיקאים בכל הארץ שאפשר להתאחד בלי אינטרסים קטנים

מאת תל אביבי

בתל אביב נוצר לראשונה בכל הארץ מחזה של קידוש ה'. יש שם שיתוף פעולה מאוד מוצלח של כל הגורמים שהדת יקרה להם. בלי שום קשר למה שקורה בפוליטיקה בכל הארץ.
מה שקורה בתל אביב, יש שם את הרב נתן אלנתן שהוא נציג של ש"ס שפועל גדולות ונצורות בדרום תל אביב.
 יש שם גם את הרב נפתלי לוברט שהצליח לחולל מהפכות בתחום היהדות בעיר, והרבה יהודים חייבים לו את חייהם הרוחניים. גם בתחום שמירת השבת וגם בתחום שמירת היהדות. הרב לוברט הוא נציג של יהדות התורה וזוכה לאהדה רבה בעיר.
יש שם גם את אלדד מזרחי שמקורב לבית היהודי (שלא קשור למפלגה הארצית) אדם שהיה פעיל במאבקי השבת בעיר והוציא מבג"ץ את הפסיקה המפורסמת נגד פתיחת עסקים בשבת, וגם אחראי על כך שהרבה חנויות התחילו לשים כשרות, ואנשים מהקהילה של הרב מרדכי אויערבך שיש לו קהילה יפה מאוד של בעלי תשובה, וגם קהילת חב"ד בעיר. בקיצור, אחדות שלא קיימת בשום מקום אחר בארץ.
הלוואי שכולם ילמדו מתל אביב

תגובה 1:

  1. שכחתם את הצמד אלדד מזרחי הי"ו ואברום מרדכי מנלה השנים הללו גאונים מלידה הדרך שלהם נקי'ה והם אדריכלי החזית הדתית בעיר העברית הראשונה דבר מאוד לא פשוט ומורכב מולם עומדים אליהו אמינוף ובנימין בביוף שקשה להאמין שיצליחו להביא יותר ממנדט ומחצה ויגרמו לבלבול גדול בקרב הבוחרים הבוכרים שהרי ידוע שנתן אל נתן גם הוא ממוצא בוכרי . מאוד חבל לפצל כוח שעלול לצמצם את כמות המנדטים של החזית הדתית
    כמו כן מאז הקמתה של המועצה הדתית בתל-אביב לא עמד ראש מועצה שנלחם בעבור כבוד הרבנים ,ועושה הכל כדי לשמר בתי כנסת עזובים ונטושים,
    ועשה מהפכה בתדמית המועצה הדתית מול התושבים וקרוב משמעי במתן שירותי דת בעיר כלפי הציבור החילוני ללא שום פוליטקה
    לא הופתע שבעתיד אלדד מזרחי יכהן כחבר כנסת וכנ"ל לגבי אברום מרדכי מנלה הם יפגשו בעתיד בכנסת ישראל

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.