רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 באוקטובר 2013

מנהלת בי"ס מהרשת של ש"ס זומנה ל "שימוע"

מאת אשדודי

לאחר שפירסמנו על חקירתה של מנהלת בית הספר תומר דבורה באשדוד על כך שבניגוד לחוק שלחה מכתב להורי התלמידות בו היא מודיעה להם להצביע למפלגת ש"ס שזו כמובן טפשות בהיותה עוברת על כמה סעיפי אישום והן מבחינה אתית זה לא מעשה חכם אך כמובן זה שיקולה האישי וכאמור היא אמורה ליתן את הדין על כך.

עתה נודע שהחקירה מסתעפת והיא זומנה למשרד החינוך בירושלים ל"שימוע" וכפי הנראה הולכים במשרד החינוך לנקוט בהליכים דרסטיים נגד בית הספר הנ"ל בפרט ונגד מפלגת ש"ס בכלל.
בנוסף לכך השמועה אומרת כי גם הרב ברוך ביטון המנהל של אגף החינוך החרדי עתיד להיחקר על כך ועל עוד שורה של עבירות הכרוכות בכך מהיותו ממונה היאך זה שהוא נתן יד לכאורה לעבירות אלו להתבצע היה לו להוציא "חוזר" על כך מבעוד מועד.
יש אומרים שאכן הוא כן הוציא הוראה על כך שלא להפיץ חומר תעמולתי בבתי הספר ומי שהתנגד לכך זהו דווקא עמרם כנפו יו"ר מפלגת ש"ס באשדוד ובכן במידה והדברים נכונים הרי שהולכת חקירה זו להסתעף יתר על המידה מאחר וזו כבר הוראה מגבוה מה שעתיד לסחוף אף את יו"ר המפללגה הארצית אריה דרעי ועימו את מנכ"ל רשת החינוך של ש"ס וכל הקודקודים.
נודע לנו ממקורבים שבעלה של אותה מנהלת קיבל פסק דין בבני ברק בו הוא מתיר לו ואף מחייבו לומר את האמת ולהטיל את האשמה על האחרי על כך שלטענתו אשתו אולצה על ידי עמרם כנפו לפעול כפי שפעלה וזה בכלל פיקוח נפש שמחוייבת היא לומר את האמת.
כאמור כנפו כבר התנער מכל הפרשיה ואמר שאין לו שום מושג ושכל מנהל מוסד ידאג לעצמו.
בנוסף עמותה שמתעסקת בתחום מבקשת גם לתבוע לדין את כל מנהלי המוסדות שחתמו על קריאה מצידם לתמוך במפלגת ש"ס שזה כאמור גם כן נוגד את החוק במקרה זה עתידים ליתן את הדין כל מנהלי המוסדות שחתמו על ההוראה הזו והנה לפניכם רשימה חלקית הרב גבריאל ריבוח הרב יקותיאל אבוחצירא הרב אבנר עמר הרב יצחק יעקב הרב מאיר מויאל הרב שמעון כהן הרב אשר קרסיינטה הרב פנחס קרספין הרב יעקב אמסלם וכו' כולם כאמור פעלו ופועלים נגד החוק לכאורה.
אגב רבים מהם טוענים שהם גם כן אולצו על ידי עמרם כנפו לחתום שזה כבר עדות של יותר מאדם אחד מה שמעיד על עבירה מתמשכת וצפצוף על החוק ומערכת המשפט.
חקירה זו כמובן הולכת ומסתעפת ויש הטוענים שאפשר והיא תביא לכדי הוצאתה של מפלגת ש"ס באשדוד לגמרי ותבוטל מה שבהחלט יגרום לסערת רוחות ולזעזוע חזקה במערכת הפוליטית .         פרטים נוספים בהמשך....


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.