רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 28 באוקטובר 2013

בקצרה - מפה ומשם

מעצרו של החשוד בתקיפת מרן הגראי"ל שטיינמן הוארך עד ליום שני הבא (04.11.13) בתנאי אשפוז.

להודיע בשער בת רבים ובזה יבינו גם מדוע הואכותב ככה
הכתבה שפורסמה ב'משפחה' תחת שם עט יאיר וסרמן הלוא הוא אברך מקולקל חסיד גור ששמו  יהודה רוטשטין בן המסית ומדיח הידוע נחום רוטשטין, כל מילה מיותרת

ר אהרן שיף באנטוורפן החליט להתנקל למנהל בית חינוך ר' אלי פריד, וזאת מכיון שאינו מוכן להיכנע תחת המקל של מחזיקי הדת! ר' אהרן מה לך ולבית חינוך? כלך מדרך זו!!

פרקליטו של התוקף פילץ בביהמ"ש: "הוא קיבל 'הארה' משמים שהרב שטינמן הוא המשיח בן דוד והמשיב הוא משיח בן יוסף". החשוד בביהמ"ש "בבית חולים הביאו מלקחיים ורצו לחתוך לי איברים ונתנו לי כדור סם המוות"

ישי כהן בכיכר: הרב עובדיה היה בדרגת 'ראשון'. כך אמר הראשל"צ הגר"ש עמאר בשיעורו השבועי, וקשר בין פטירת הגר"ע יוסף לרעידות האדמה שהורגשו לאחרונה, ואמר כי לימודו של הגר"ע יוסף היה כמו ה'ראשונים'.

 תעודת זהות של רב בכיר - נתפסה בדירה בבית שמש

ניסים זאב בקול חי דורש מדרעי להתנצל בפני אלי ישי

דיווח: אבא של אבי זרקי נהרג בתאונת דרכים עכשיו

ח"כ ליצמן מתייחס לבחירות בי-ם בביקורו במד"א: היה לליאון יועצים גרועים, אני לא נבהל לא מליברמן ולא מאף אחד אחר, כל מה שאני אומר בנושא הבחירות הכל אמת לאמיתה, אם היה מוריד את אפשטיין הכל היה שונה.

הג"ר משה ברנשטיין מר"י נחלת דוד כתב מכתב בו הוא מגולל את השתלשלות פרשת התקיפה "אחייני נסע עם אשתו(ממתינה ללידה) למעייני הישועה בהוראת רופא, כשרעייתו בבדיקות הוא צעד לבית מרן שליט"א אותו הוא מעריץ"

בדיון בביהמ"ש על התוקף פילץ התברר כי אשתו של התוקף בהריון וצריכה ללדת בכל יום

ניסים זאב בקול חי: דרעי צריך להתנצל ברבים בפני אלי ישי בעקבות דבריו אמש בערוץ 2

זעם בדגל התורה על מאמרו של ח"כ אייכלר היום בהמודיע על "שריקת העדרים של עסקנים שסגרו עם ליאון". גורם בכיר בדגל התורה: "קול קורא מנומק של מועצת גדולי התורה לא מכנים 'שריקת העדרים של עסקנים'. יתכבדו נא העסקנים אייכלר ובריסק ויחשפו לציבור את הנסיבות שהובילו לתמיכה בברקת".

אלעד: פעולה ראשונה של צוות 100 הימים בראשות יעקב אשר. יהודה וצלר מונה לראש אגף ההנדסה.

יהודה רובינשטיין בטוויטר: מחר תתקיים ישיבת סיעת ש"ס השבועית במשרדי ש"ס בהר חוצבים, הרחק מעיני המצלמות והזרקורים. דרעי מקווה שאולי כך הוא יצליח להסתיר את הקרע הגד

מי שראה את דרעי אתמול ב'פגוש את העיתונות' והקשיב למוטי לביא הבוקר, מבין את הקושי של ש"ס לבלוע הפסד, ההפסד צורם ואני לא מאחל לאף אחד הפסדים מסוג זה, מצד שני אני יכול להבין במידה מסויימת את ש"ס, התקשורת הכללית בעיקר, קורעת אותם מבפנים ויחד עם זאת כשמאיר פרוש הפסיד בירושלים, למרות ששני המקרים זהים-יריבות פנים חרדית, פרוש ואנשיו לא יצאו לתקשורת כלל ובטח שלא בסגנון הזה.

שלום ירושלמי: אלי ישי עצמו שותק בשלב הזה. הוא משאיר לפעילים לעשות לו את עבודת המרד. "ברגע זה אין לו את האומץ הנדרש לקום ולעשות מעשה. הפעילים המזוהים עמו: "דעת הקהל הציבורית בש"ס איתו".
              
אביעד פוהורליס במעריב: הלך הפלא: הגיע אתמול אריה דרעי לאולפן "פגוש את העיתונות" כפוליטיקאי עייף, עצבני ונרגן. השטיקים שלו, שפעם היו הדבר המרענן בפוליטיקה, איבדו לגמרי מקסמם. משאגת אריה נותר עכבר ששאג.

בלום בקול ברמה: השתמשו בצורה צינית במרן הגר"ע יוסף זצ"ל, כולם יודעים שזה לא הייתה צוואתו האחרונה של הגר"ע, ידוע מה קריספל עשה למרן בחייו, הציבור לא קנה את זה, זה לא עבד.

ברוך דיין האמת: רחל גרינפלד אישה חרדית בת 65 נפגעה בערב שבת מאוטובוס במארסי אבניו בויליאמסבורג. הצלה פינו אותה במצב קשה לא יציב לביה"ח ובמהלך השבת היא נפטרה מפצעיה. ~~|~~

 בלום בקול ברמה: כשאריה דרעי זעק מעשה שטן על גדול הדור מרן הגר"ח קנייבסקי, הוחלט לא להדליק את הרוחות, לעומת זאת דרעי החליט להסית ולהוציא את השד העדתי.

הכחשה: מקול ברמה נמסר: בראיון עם ריבלין ובלום לא נאמרו המילים "הסתה" על תוכניתו של לביא. ~~|~~

צאנז: האדמו"ר המריא למסע של 4 ימים במנצ'סטר. הערב מעמד סיום הש"ס וקבלת פנים בעיר. ~~|~~

גורמים בש"ס ל'הארץ' על דברי דרעי בערוץ 2: חשבנו שיתרכז בחשבון נפש, צר לנו שבמקום זאת הוא בוחר להשתלח בלשון גסה ולגולל הכישלון על אחרים. ~~|~~

ח"כ אייכלר מתייחס ב'המודיע' לקריקטורה ב'יתד' וכותב: "כל מי שתוקף את הנמנעים, על ששמעו לדעת רבותיהם ולא הצביעו למועמד 'הליכוד ביתנו', משמיט את הקרקע מדרישתו לשמוע בקול גדולי ישראל".

קרוב לעשרים אברכים הלומדים בכולל סורוצקין במודיעין עילית קיבלו הוראה לא להגיע יותר לכולל בשל הצבעתם למפלגת 'זך'

תגובה 1:

  1. דבר אחר !!!
    הריני מוסיף אות ה על שמך,
    לא יקרא שמך עוד שאולזון,
    כי אם שאולזונה,
    מדחציף כולי האי ש״מ ממזר הוא...

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.