רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 11 באוקטובר 2013

בן ג'ורג'יה זצ"ל

מאת איש הקנאים בלונדון

בס"ד
פה לאנדאן עיר הבירה.

חודש אדר תשע"ב.

אודות בן ג'רג'יה.



איתא בסוף ספר שו"ת פני לוי שנת תרס"ד, נדפס מחדש בא"י. הימים ההם היו ימים של טשטוש מוחות שנבעו מטשטוש תחומים ומושגים. קמו ועלו זדים הרוצים לפרוץ פרצות בכרם בית ישראל, אומרים על טמא טהור ולהפיך, על אסור מותר ועל הכיעור הדר. היו אלה מבשרי הציונות וגרוריהם ודומיהם שהביאו דעות כוזבות שעל ידם זממו לבקוע בקיעים באמונת חוסן, לחולל שמות בעם, לפלגו ולהרסו חלילה.  

ורציתי לפרסם את בן ג'רג'יה בחייו, כדי שלא להכשל בדברי הגמרא ברכות דף י"ט בממרא דרב יצחק. וראה בסוף פרשת בלק כ"ה ד' והוקע אותם.

טוב לדעת שמעידים בניו עליו, על בן ג'רג'יה, שאוהב ונהג לשמוע שירים מזמרת גויה מצרית אום קולקום שאביה היה שייח' איברהים סעיד אל בלטג'י האימאם של המסגד המקומי.

וראיתי מובאה בעלון מספר ע"ט פרשת שמות י"ח טבת התשע"א היוצא לאור ע"י מוסדות "אך טוב וחסד" בשם בנו הרב יצחק יוסף על ידי הרב אברהם כהן. בענין האם יש לאסור לשמוע זמר שמרקיד מעורב. וזה לשונו. ביום ראשון האחרון נסענו למו"ר הרב יצחק יוסף שליט"א והרב עצר את לימודי הישיבה על מנת להרחיב את הדיבור בעניין והביא ראיות להקל ונתבקשתי מהרב שליט"א לפרסם את דעת מרן שליט"א ואת דעתו בנושא המדובר של שמיעת שירים של זמרים ששרים מעורב:

והעיד הרב עדות נאמנה שמרן שליט"א במשך שנים נהנה מהשירים של "אום כולתום" וודאי שהיא לא היתה מרקידה רק בהפרדה.                 

וכן ראיתי בשם בנו אברהם יוסף שבספרו יביע אומר חלק א' סימן ו' התיר בו בן ג'רג'יה לשמוע לקול אישה ברדיו וכדומה, לא שנא פנויה או אשת איש, לא שנא בת יהודית או גויה.

ומי ידע מה טיבו הרי הוא מקיים בזה בעצמו לפחות חצי הפסוק בספר מלאכי ב' י"א כי חלל וכו' אשר אהב וכו' בת אל נכר.  

ונראה שאולי לא רוצה להיות מצורע מחוץ למחנה אלא רוצה לטמאות את המחנה כולה ולהיות בתוך המחנה.

נמצא שהוא מומר לדבר אחד לתאבון ומסלף את דת משה. ומחטה את הרבים.

וכבר לקח על עצמו לפסוק בימינו שהפאלאשים השחורים מארץ אטיאופיה הם הם מעשרת השבטים, משבטי י'ה, במקום שחלקו אליו צדיקים ידועים. וכן בפרשת התרת נישואין עם הקראים. ולשנים שנה בחטיו והסכים על קבלת גרות מזויפת של אלפי גוים מרוסיה וכדומה. וע' במסכת בכורות ל' ע"ב עובד כוכבים שבא לקבל דברי תורה חוץ מדבר אחד אין מקבלין אותו ר' יוסי בר' יהודה אומר אפי' דקדוק אחד מדברי סופרים. וברש"י דקדוקי סופרים, חומרא דרבנן.

ורוצה בן ג'רג'יה להפוך ארנבת לתרנגול.

וכן נתן את הכח מפלגתו לחילונים ומנע את עצמו מלהציל והיה שותף בגירוש היהודים מחבל גוש קטיף. ובשעת מבחן עמד על דם רעהו ולא הצילם.  

אוי מה בן בני לבן דודי, למשל ר' משה התנגד למסיבות בת מצווה בגלל חוקת הגוים של "שיוויון זכויות של בנות", ודוקא מאותו סיבה בן ג'רג'יה היתיר. וכן ידוע שר' משה לא טעה מימיו בהתר עגונות בגלל שלא קרא מימיו עיתון. ובן ג'רג'יה ראשו כולו אומר פולוטיקה וכח.

וצריכים יהודים החרדים לדבר השם לידע כי הרב המדובר לא שייך לבית מדרשנו. וערכו ביהדות הצרופה דומה למשל לערך של פילוסוף יווני מתמיד עם ראש נפלא וגאוני. ואולי דומה לערכו של בן מנחם מדעסא ותלמידיו או אולי להרב גורן ותלמידיו או של כל ראבאיי רפורמי.

ועל הכיעור אומר הדר.

ואוי לדורינו שכך עלה לנו בימינו. והשם ירחם.
ה"ק משה דוד פיין

2 תגובות:

  1. איך אפשר לכתוב את כל שנכתב ולפתוח בכותרת זצ"ל, אלא אם כן ה-צ זה צרצר, או צוויבל, השם ישמור ויציל ויסלח.

    תגובה לכתבה קודמת שבאה לטעון ששירת אשה מותרת בשאינו מכירה, השם יציל אותנו מריבוי הרמאים בעלי התאוה של דורנו, מפורסמים של שקר, שעשו תורתם קרדום לחפור בו, מרדו בדרכי החסידות של האר"י ז"ל וברבם הבן איש חי, ולא נשמעו מדברים מעולם על תפילה יראה צניעות וחסידות.

    באינו מכירה מותר??? גם לשפוך זרע לבטלה מותר וגם להפוך שולחנו מותר. אולי בגלל זה העדיף את הבית יוסף על דרך אבותיו שהלכו על פי הארי ז"ל. אבל זו לא דרכם של הרוצים לדבוק בשם. וודאי לא מה שמצופה מגדול בישראל. שירתה כולה זימה ועגבים.

    ומי שהיה רב מספר שנים במצרים לא הכירה?? היו תמונות של הזונה המצרייה בעיתונים ופרסומות למופעיה ברחובות. והמחשוף של אשתו היה זהה למחשוף של הזונה.

    היה כרוך אחר מוצאותיה הטמאים וקרוב לודאי שהרהר במבואותיה.

    היה ניכר בכעסו ומי שיש לו עיניים לראות ולא הלך שבי אחר הנטייה האנושית להתלות באילן גבוה, בבחינת יש על מי לסמוך, יכול היה לראות שהאיש הוא לא מציאה גדולה.

    אז אין לנו על מי לסמוך. כתוב כבר אלפיים שנה. ודאי שלא על הכעסן הקפדן והתאוותן הזה. היה אולי למדן. אך לא נשמע מדבר על תפילה, אמונה וביטחון בשם, שהם המביאים יהודי לרצות לקיים את ההלכה.

    השבמחק
  2. א אלטע גראב-יאן.
    א קנאפע מציאה.
    א גרויסע פאליטיקאנט.
    ער מיט דער בני-בראקער מחוצף פאסען גאר גוט צוזאמען.
    אן איראקער בעל כללות.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.