רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 באוקטובר 2013

נצחונם של החרדים העובדים שברו את המערכת ונציגם שובץ ברשימת 'יהדות התורה' בבני ברק

מאת בני ברקי

אין ספק שעד לא מזמן ציבור כמונו יצא מחוץ למחנה כולנו זוכרים את ההתקפות נגדנו ביתד נאמן נעשה מהלך שנעשה מהרבה סיבות אבל אחת מהסיבות זה כדי להסביר ולהבהיר שגם אנחנו חלק מהציבור החרדי

הרב שטינמן עשה מהלך גם ביתד ולא רק ביתד מהלך שאנחנו רואים בשטח מה קרה ומה הוא ספג על זה מפלגות הוקמו וכו' וכו' אבל אחת מהסיבות זה היתה מה שאני יודע מאנשים שקשורים לרב שטינמן שזה לבוא ולומר שגם הציבור העובד הוא גם חלק מהציבור החרדי
כשפנו אלי לפני חצי שנה ואמרו לי בוא ותכנס לרשימת ג' התגובה הראשונה שלי היתה חברה אתם טועים בכתובת אתם לוקחים פה עו"ד קצין בצבא הבן שלו בחורב חולצה כחולה בלי ציציות בחוץ זה לא הולך אני לא מתאים למקום אני מסכים להצביע אני ציית דינא אני משתדל ללמוד וללמד לשמור ולעשות אבל אני בחוץ אני חרד"ק אמרו לי זה מה שהרב שטינמן רוצה גם אתה חלק מהציבור החרדי אז נכון לא קיבלתי כסא בכנסת אבל נאמרה פה אמירה וזה מגיע מהדרגים הכי גבוהים שיכול להיות שזה אמירה ברורה גם הציבור הזה הוא חלק מהציבור החרדי אז נכון יש פה בעיות יש המון דרך לעבוד בנושא היה פה בעיה פוליטית מסוימת
למעשה עד יום שלישי בשעה 7 היה צד שאני יהיה במקום ריאלי היתה אמורה להיות החלפה של אחד ואני היתי אמור להכנס במקומו היה פה בעיה מסוימת שאני לא יכול לדבר עליה שהיא גרמה לכך שאני לא יהיה במקום ריאלי היה סיבה צדדית שחברי המעוצה של ג' ישארו כמו שהיה אבל אני יגיד עוד דבר ואני ישתדל לומר את זה בצורה לא ברורהכי אני לא יכול לחשוף אבל מה שמעל לפני השטח זה לא מה שמתחת לפני השטח בעז"ה יהיה לטובה ומהיום אני חלק מהמערכת ואם תצטרכו משהו אז נעשה הכל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.