רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 21 באוקטובר 2013

גדולי ישראל: שמואל אויערבך הוא כיוחנן כהן גדול ששימש שמנים שנה ונעשה צדוקי

מזעזע - גדולי ישראל החליטו לסיים את הסאגה של שמוליק אוירבך שגילה את עצמו ברבים והחליט להמריד נגד גדולי ישראל ולבטל את התורה כולה. הבוקר נכנס אברך לאחד מענקי ראשי הישיבות והוא אמר לו שדינו של שמוליק אוירבך הוא כיוחנן כהן גדול ששימש שמונים שנה ונעשה צדוקי. ואותו ראש ישיבה אמר שדינו כצדוקי לכל דבר וספריו הם ספרי מינות ויינו יין נסך וכל מי שהולכים בדרכיו דינם ככת שפרשה רח"ל מהיהדות לגמרי. מה שעשה שמוליק אוירבך לא עשו המזרחי, והסכנה בו התבטא אודות ראש ישיבה שהוא מנסה לשחק קנאי בו בזמן שהאיש וסובביו הם אנשים רקובים וחלולים לגמרי. 

אותו ראש ישיבה אמר שכל ההולכים בדרכיו של שמוליק אוירבך יוצאו ממוסדות התורה וההתייחסות אליהם תהיה ככת שפרשה מהיהדות לכל דבר.

11 תגובות:

  1. הרב שך גם התחיל עם הליטאים ואח"כ עבר לחסידים. כנראה באמת דגל ממשיכי הרב שך

    השבמחק
  2. נא להיזהר קצת בגחלתן של תלמידי חכמים ולקרוא לר' שמואל- ר' שמואל אוירבך- זה קצת חוצפה.
    אני אומר זאת בתור מצביע ג' ושומע להרב שטיינמן.

    השבמחק
  3. אוי, מה אומר אותו נביא, בסוף הם יהיו כמו לובביטש רחמנא ליצלן?

    השבמחק
  4. לא אזיל דמעה כששמוליק ימצא ירוי כמו האיציק קיסוס

    השבמחק
  5. מה קרה אז הרה"ג שמואל אוירבעך חושב שאין להצביע ליהדות התורה מה קרהההה?
    מה זו ההתנהגות הפראית כלפיו הוא לא חייב לאף אחד כלום !
    מה מלחיץ את כל המתנגדים שאולי באמת יש לו כוח עצום והמונים יבחרו במפלגה שהוא ממליץ . הרי אותם המקללים זה יחזור אליהם כבומרנג מה הפחד שתקף את הרבנים התוקפים את הרב שמואל אוירבעך אתם הרי תתחרטו על ההתנהגות
    זה רק בחירות הלוואי שהייתם מוסרים עצמכם ככה ליתומים ואלמנות ולחולי נפש הזרוקים בבתי חולים
    מתי אותם גדולים לקחו את הנהג ונסעו לבקר חולי נפש?
    מתי קראו אותם גדולים לנציגים שלהם שילכו לבקר אנשים סעודיים
    הייתי מציע לכולם תתעסקו בחסד אמיתי ולא ברפש

    השבמחק
  6. בקרוב יבקרו כולם את שמוליק אייערבאך באברבנאל

    השבמחק
  7. מה שאני לא מצליח להבין, הרב עובדי' הלך לעולמו וירשו אותו רבנים ליטאים בכל הקשור לאיומים וקללות, מה קורה לעולם הזה?

    השבמחק
  8. אני קורה וחייב למחות על זילזול בת"ח... אני קורה כמה ימים את הבלוג שלך, הרבה כתבות מעניינות אבל אתה יורד עכשיו לרמה של אותם שאתה נלחם בהם (ובצדק) !
    אסור להם (וכמובן לך) לדבר סרה על גדולי ישראל ולא על אף ת"ח !
    ובגלל זה לבין וחבריו נזרקו לעזזאל, אבל אתה יודע שהגר"ש אוירבעך נמשך לעצתם בגלל הכח הרטורי החזק שיש להם כאילו הם נלחמים לשם שמיים... אלא האמת שהגר"ש לא יודע שהם עושים מלחמה על הכיס ועל הכיסא שאיבדו בגלל השתוללותם עשרים שנה בראש עיתון הרב שך זצוק"ל וחושבים שאין גבול למניפולציה שלהם בעולם החרדי בכלל ובבתי הגדולים בפרט ודו"ק
    אני מציע לכל אחד לעשות כדיברי הגר"י עדס שליט"א אתמול ולבכות על המצב הנורא שנוצר, על הקטרוג בת"ח, על האש המחלוקת שאוכלת אותנו מבחוץ ומבפנים, לשמור את פינו מלדבר על אף ת"ח חלילה פן נספה...

    השבמחק
  9. צר איני חרדי ואיני משומעי לקחו של רבי שמואל אוירבך שליט"א אבל לזלזל כך שמי שאינך מסכים לדעתו אין לזה מקום מותר וראוי להגיד שאינך מסכים שדעתו אינה מקובלת עליך אך מכאן ועד לזלזול בוטה המרחק רב ויש למחות

    השבמחק
  10. היהדות החרדית ירדה מהפסים (ולא מהיום) והפכה לאוסף של כתות פנטיות-מטורפות. כדאי שמישהו במנהיגות החרדית יתעשת לפני שיקרה אסון.

    אין בישראל סנהדרין, ואין ביהדות מושג של "אפיפיור" שהכל חייבים לסור למרותו ללא עוררין. מותר לכל אחד, גם לרב שמואל אוירבך, לחלוק על כל אחד, גם על הרב חיים קנייבסקי!!! זה לא הופך אותו לא לצדוקי, לא לקורח ולא לחייב סקילה. אלה דיבורים מטורפים ועוד עלול איזה חמום מוח לקחת אותם ברצינות. (ע"ע הרב ביסטריצקי מצפת).

    בסך הכל מחלוקת פוליטית. לגיטימי לתמוך בצד זה או בצד זה. לא לגיטימי לקבוע שמי שלא במפלגה שלך כאילו פרש מהיהדות וכו'. אלה דיבורים פסולים ומגונים. מי שאומר כדברים האלה - "גדול" - הוא בוודאי איננו.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.