רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 4 באוקטובר 2013

מעשה ניסים נורא חזיתי במו עיני, ופותר אין

מאת איש מחשבים

לפני כשנה הצטרפתי לחברה סלולרי וותיקה, למסלול כשר, תמורת מחיר קבוע וסביר לחודש ותמורת כספי קיבלתי שיחות ללא הגבלה.
כעת מתברר, לאחר שנה בדיוק, כי המסלול נגמר וכי עליי לשלם מחיר לא ריאלי כלל עבור אותה החבילה. (מעל 100 ש"ח לשיחות בלבד...)
נכנסתי לכל האתרים של החברות החדשות (רמי לוי, יופון, הוטמובייל, גולן) ותחזינה עיניי כי לכל החברות הנ"ל יש מסלולים ללא הגבלה זולים כל כך, עד כי למרות שאינני מתכוון להשתמש כלל בSMS ובגלישה אלא לשוחח בלבד, עדיין המחיר זול להפליא. 
כיוון שכך, פנה פניתי לכל אחת מהחברות הנ"ל, ובפי שאלתי:
"האם ניתן לנייד אליכם קו כשר (לא אכפת לי לשלם את מחירה המלא של החבילה הגם שהSMS והגלישה יהיו סגורים בפניי)??"
ותתפלא רוחי עד למאוד, כי הנה כל החברות הנ"ל ענו לי כהאי לישנא ממש: "לא ניתן לנייד אלינו מספר כשר"
וכאן אני שואל, מי חולל את הנס וגרם לחברות הסלולר לוותר כל כך בקלות על אלפי אלפי חרדים הנסחטים ע"י חברות הסלולר הוותיקות (פלאפון סלקום אורנג')? איפה ההיגיון העסקי שלהם? כיצד קרה נס גדול כ"כ?!...
או שמא לא מעשה ניסים היה בדבר, אלא מעשי ידי בשר ודם שהלך ואיים עליהם?
בציפייה לתשובות מגולשים יודעי הח"ן!
נתי, אברך פשוט מן המניין.

5 תגובות:

  1. לחברות האלו אין מסלול כשר מה שיקרה אם תצליח לנייד אליהם שלא הסים שלהם ולא המכשיר שלהם יהיה חסום לגלישה וכ"ו ובכל זאת יהיה לך מספר כשר שזה בעצם מה שאתה רוצה. בעבר היה ניתן וישנם כאלו שאני מכיר שיש להם בחברות האלו מספר כשר והכל פרוץ אבל הדבר נחסם

    השבמחק
    תשובות
    1. כמו שכתבתי, לא איכפת לי להיות בלי גלישה ואסאמאס. אני רק רוצה מחיר זול לשיחות בלי הגבלה.

      מחק
  2. אני רוצה לנייד מספר לא כשר אני זקוק גם לשיחות לחו"ל גלישה פחות מעניינת אותי על מי ממליצים חברי.

    השבמחק
  3. היו לי מספר מנויים כשרים במירס. כשהחלטתי להתנתק מהם לקח לי כחצי שנה. לא ניתן היה ליצור קשר עם השרות לקוחות שלהם לצורך ניתוק. אם רצית להתחבר היית נענה תוך כ-שבע שניות. להתנתק?? שבעה חודשים. לא גוזמה!!!!!!!! הייתי על הקו שבועות. מספר שעות ביום. ועוד כמה חודשים של ניסיונות כל כמה ימים. בסוף מצאתי את האתר "נתק" וכך התנתקתי.

    עם הקוים הכשרים נראה לי שסיימתי.

    השבמחק
  4. תנייד להוט מובייל. אפשר לנייר עליהם מספר כשר ויש להם מסלולים זולים מאוד

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.