רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 27 באוקטובר 2013

בן ביתו של הרב שך: נתי גרוסמן נוכל ופושע ההתקפות שלו נגד רבנים היו נגד הרב שך

מאת שכיסט

האמת מתגלה. בכיר מאד בבית הרב שך שאי אפשר להאשים אותו בשקרים ובמניפולציות טוען בצורה וודאית שכל מסע ההתקפות שניהל נתי גרוסמן בעיתון לא היה לרוחו של הרב שך וכי שמואל אוירבך ושמואל דוייטש הם אלו ששלטו שליטה מוחלטת ונתנו את הטון. 

נתי גרוסמן היה תלמיד שהחכים את רבו והביא לקרע הגדול בציבור החרדי ובאותם שיטות שפעל לפני כשלושים שנה להרס הציבור החרדי הוא פועל כיום. לא תהיה ברירה אלא להחזיר את הגלגל אחורה ולנתץ את כל מה שגרוסמן בנה כדי להבהיר לנוער שדרך בני התורה היא נגד האלימות והשנאה. 

אנחנו כעת במסע של התרפאות מנגעי נתי גרוסמן ועוברים תקופה קשה של ריפוי אבל בסוף נגיע אל המנוחה ואל הנחלה

תגובה 1:

  1. איני בכלל קשור:
    לא- ל"ג" ולא- ל"זך" ולא- ל"עץ" ולא- ל"טוב" ולא ל"רע",
    אני שונא הטיפשיות שלהם. אני לא מצביע בבחירות שלהם. אני שונא אלימות צביעות וקנאות. הישועה לא תצא מהבני ברקים החזונישיקים ולא מהאשדודים הצבועים ולא מהסיקריקים ולא מהבני תיירה שלכל אחד מהם יש דעת תורה עצמי. יש שם רעידת אדמה שכמוה לא הייתה מעולם, בלי שום אמונה ובטחון בשם ית' שמו לעד. כל אחד עושה מה שליבו חפץ.

    זה הרבה שנים שלצערנו הרב, חינכו דור שלם של בני תיירה ובפרט החינוך הליטאי במקומות כמו בבני ברק, קרית ספר וכו', לשנוא, לבזות, להשמיץ, לרדוף, ולהכות, ולשרוף ספרי צדיקים, ולדבר לשון הרע על כל איש אמת, וחז"ל נותנו לנו סימן לידע אם האדם באמת תלמיד חכם או רק נראה כך מבחוץ: "תלמידי חכמים מרבים שלו'ם בעולם" דהיינו כל מי שהוא תלמיד חכם אמתי מרבה שלו'ם ולא מחזיק במחלוקת ח"ו (ולא מקלל) יודעים שהוא באמת ת"ח, לא משנה באיזה מקום בעולם.

    ועתה לצערנו נראה שנתקיים בנו "כאשר עשה כן ייעשה לו" אוי לנו מיום הדין שכך בא עלינו להרים יד על מרן הצדיק השרף גדול דורנו מירושלם עיה"ק, יחי אדונינו מורינו ורבינו צדיק דורנו בזכות תורתו. מראים לנו מן השמים שאנחנו לא נזלזל על שום צדיק לא משנה אם הוא מירושלם או מבני ברק וכו' ליטאי, חסידי, ספרדי, תימני וכו'

    אני זוכר איך הם היססו בשמות גנאי נגד כ"ק האדמו"רים ז"ל, הם בכינוים כמו כופר, אפיקורס, ספרדי,עם הארץ, חסיד, פשרן, פריינק, ומזרחיניק, חבדניק, ע"ה, וכל מיני כינויים בכל השמות הק' וגם שרפו את תמונותיהם ברבים. למרות שכל זה היה פרי הסתה של יחיד, שהרי גם שאר הרבנים שלא הסכימו עם דרך הרבנים-אדמורי"ם האלו היה זה בבחינת מחלוקת לשם שמיים, אבל לא התפרקות ושנאה תהומית חינם.. ובוודאי שלא התבטאו חיצונית נגד כל אותם רבנים שירשו את "מקומו" שתקו בטח לא מחו. עכשיו העולם הליטאי מתפלג, ולא רוצים שום קשר יותר עם המחבלים תבינו!

    שומו שמים!!!

    עד איפה הגענו עם מושחתים האלה? איזה מהסיקריקים המנובלים העז להצית והשליך בביזיון את הגיליונות וספרים הקדושים של גדולי דורנו האדירים שליט"א? רבם דקרו!!! חילול שם שמים ברבים!!! עת שמד ר"ל? הבני תורה של היום הם 'פירות' החינוך הליטאי של אתמול! על מי יש להתלונן? (רק על המחנכים) הגרמנים גם שרפו ספרי קודש, וכשהנאצים החלו בשריפת ספרי יהודים, אמר מי שאמר "במקום ששורפים ספרים בסוף ישרפו שם אנשים יהודים" מחריד... יש דין ויש דיין, מי יודע איזה צרות ח"ו יבוא עכשיו מן השמים לנקום הביזיון של התורה הקדושה. אני הקטן שבקטנים מוחה בכל תוקף, לקדש שם שמים ואינני לוקח שם צד להצדיק, בשמים כולם אהובים כולם ברורים כולם קדושים כולם גדיילים.

    חייבים לזכור בכל עת וכל רגע שזו לא דרך התורה של הקב"ה. הדרך הנכון רק בחסד ורחמים, כמו אהרן הכהן, "אוהב שלום ורודף שלום"… כדכתיב בקש שלו'ם ורדפהו, ורק אז.. עיני ד' אל צדיקים וגו' אבל זה אך ורק אחרי שיש שלום בעולם. היהדות החרדית עברה ועוברת טרגדיה / שואה רוחנית, ירחם עלינו השם.

    לשנוא, לקלל, לרדוף, לשרוף ספרים קדושים, לבזות, ולתן מכות רצח, זה החינוך שהבני תיירה נתחנכו לדור שלם של היום … עכשיו פתאום כולם "מגנים ומוחים"… אם המנהיגים והעסקנים נתנו דוגמא אישית כזאת (לשנוא, לקלל, לרדוף, לבזות, מכות רצח, מוציא שם רע, ולעשות מעשים מזעזעים,) מה יעשה הבן ולא יחטא?

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.