רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 28 באוקטובר 2013

חוגג שנתיים על שהשתחרר מקהילתו של הלברנץ


2 תגובות:

  1. הר"ר נחמיה בן ציון ברודשעווסקי שליט"א צדיק אמיתי בעל מדות תלמיד חכם ובעל חסד גדול וכו" וברוך השם שברוב רחמיו וחסדיו זכה להמלט ביחד עם משפחתו בזמן, ברוב חסדי השם ית' שמו ממקום שמד כפשוטו . והמנהיג שלהם המנובל השייגץ הבאגאבונד הגנב שחייב מיתה בידי שמים, שלמה ארז הלברנז ימ"ש ובנו המטונף נחמן ימ"ש וזכרו בקרוב בתוך שאר רשעי ישראל, הם רשעים גמורים, ערורים נעצים-ממש ועליהם אומר הכתוב "שם רשעים ירקב" כל הכלל ישראל ישמחו כשהם ימותו בקרוב כשיגיע הגאולה!!!!! משום שהם לא יזכו לראות פני משיח. עליהם הכתוב אומר "באבוד רשעים רינה".

    לזכור בכל יום שצריכים לעקור אותם מן השורש. המחנה השמד של לב "לא" טהור הכופרים בהקב"ה ובתורתו. תראו" לא לומדים שם במחנה השמד.. לא הלכה ולא גמרא ולא פירוש הרמב"ן על התורה ועוד ועוד שלא לומדים בשיטה של אפיקורסות, משום שמשפחות המחנה השמד הזה אינן יהודים. ולהמנובל השמן הגראבער הנואף ההיטלאר שלמה ארז ימ"ש צריכים לשים בכלא לעולמי עולמים,ביחד עם נחמן, ואלי אז יסור חרון השם ית'.

    סך הכול הוא (המנהיג השייגץ) עכזר שאין כמוהו בעולם הזה, עכזר כמו פרעה הרשע נבוזרדן הרשע עמלק וחביריהם הרשעים וכו'.
    אני הייתי שם לכמה שבועות ואני מעיד על הנבזה הזה שלמה ארז ובנו אבי אבות הטומאה נחמן ימח שמו וזכרו בקרוב, שהם "לא" מזרע אברהם אבינו, הם מזרע עמלק והערב רב ומזרע שדים שנבראו ערב שבת, אין להם שום שייכות לתורתינו הקדושה אינם מאמינים ב"תורה מן השמים" ומדותיהם יותר גרוע מהיטלער וכל הנעצים ביחד. אין להם שום שייכות לקדושה רק לקליפה.

    הם ממשפחות חילונים ממש, והם היום חיים כחלונים. שלמה ארז לא מתפלל במנין שלא כל השבע, בכלל לא מתפלל, גוי גמור, ומשום שלא היה לשלמה ארז פרנסה התחיל להתנהג באדמורות כדי שיה לו הרבה כסף, ולכולם שם כמעט שלא נותן להם אוכל ובגדים, ומרביצים שם באכזריות הילדים עד שהדם שותת מהם בלי שום רחמנות כמי הגוים השחורים והאנטיתמיתום שהחריבו הבית המקדש

    בקיצור: מימות אדם הראשון עד היום הזה עוד לא היה רשעים נואפים ורוצחים כאלו שלמה ונחמן, אין מילים לתהר הרישעות שלהם ממש ממזרים ואסור לחתחתן אמהם.

    הבן המטונף נחמן יושב כל היום וחושב ועושה חשבונות אין הוא יכול להביא עוד משפחות יהודים שם למחנה השמד לב "לא" טהור כדי להדיכם מהיהדות והתורה.

    השייגץ הזה שלמה ארז כבר הוציא ז"ל מכמה וכמה בחורים ויש שלשה נשים שאומרים שהוא כבר... עימם ר"ל חרפה ובושה ובנו נחמן גם שייגץ יותר גרוע מאביו, מי יודע אם ........

    השבמחק
  2. איך הנבלה סרוחה הזה שלמה הלבראנץ משחק כמו שהוא – רבי אדמור מנהיג משפיע ? הסיפורים קורעי לב כל אחד בפני עצמו, הם מנהלים הכת האכזרית מארס מחריד!!! איזה שפלות?

    קול שועת בת עמי הגיעה אלינו הלא למשמע אוזן דאבה נפשנו אודות האיש הנקרא שלמה העלבראנז מוצאו ממקור ספרדי, "פריינק" הורים חופשים לגמרי, אביו ממוצא כורדי ואמו ממוצא יווני, נולד בקיבוץ חולתא, הוא אומר שהוא בעל תשובה, אבל זה שקר גמור, ממשפחת חפשיים שהתחיל להתנהג באדמורות וייסד קהל בשם לב לא טהור ותחת חסותו חונים בערך 400 אנשים. זה בערך עשרה שנים מתעסקים בגניבות נפשות זנות וכו'

    נחמן שמעון אליהו הלבראנז אכזרי ושפל כמו אביו ארז שלמה הלבראנץ רשע ומנוול נעצי. נחמן שותף לכל הפשעים של אביו שלמה הלבראנז .אחד הדברים הקשים שמתבצעים בכת לב לא טהור…

    תארו לעצמכם שמשהו בא אליכם ומודיע לכם שעומד תוך זמן לא רב לתלוש את ילדיכם מחיקכם, זה נחמן שמעון אליהו הלבראנז הםריינק ימ"ש.

    הם מתגאים שמנהלים הכת האכזרית מארס , מחתן , מגרש , כשבני ובנות הקהילה מגיעים לגיל 12 או 13, הם משודכים ומתארסים על פי קביעתו של הלברנז, ללא עוררין. נישואים של נערים ונערות נעשים בטקס יהודי, בלי רישום במשרד הפנים הקנדי.

    אנחנו חייבים ע"פ תורה לסגור ה"כת" הזאת. ממש מקום אפיקורסוס לא לומדים שם שולחן ערוך, לא לומדים גמרא-לא בבלי-וגם לא ירושלמי וכו' לא לומדים מדרשים, לא לומדים שום ראשונים, לא על גמרא ולא על חומש.
    מקום שמד ר"ל

    מי שהיה שם חודש וחושב שראה משהו והכל נפלא לא מבין מהי כת, כת דואגת להראות רק את הטוב כדי למשוך אנשים, את המכות, הענויים, הנידויים, הכדורים הפסכיאטרים, גירושין וחיתונים, השיעורים לכאלו שהלברנץ החליט שהם חולי נפש, תלישת הילדים מהוריהם המתנגדים , לקיחת הכסף הרכוש ועוד…ועוד…הלברנז ובנו נחמן רשעים ומנוולים חזרים,לא נפסיק לרדוף אתכם עד שתעזבו את המשפחות שלנו.

    גם כעת הבן של העלבראנץ הגה"צ ר' נתן תבע את אחיו נחמן הרודף בבית דין של הג'יבו דיין במונטראל והדבא הראשון שנחמן הרודף ביקש מהבית דין שעד סוף כל הדיונים הגה"צ ר' נתן לא יפנה לתקשורת ולא לגורמי הרווחה לספר מה קורה בכת.

    בנתיים נחמן הרודף מצפצף על הבית דין, וברוך אברהם פרלמטר עוזר לנחמן ימ"ש ומגין על מחנה לב טהור.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.