רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 28 באוקטובר 2013

כתב האישום נגד הרוצח המחבלי

בתאריך 23.10.13 בסביבות השעה 5:00 בבוקר, הגיע הנאשם לדירת מגוריו של הרב אהרן שטיינמן יליד 1914 בבני ברק, פתח את דלת הכניסה שלא הייתה נעולה ונכנס לדירה.

באותן הנסיבות, הסיג הנאשם גבול בכך שהתפרץ לחדרו של המתלונן אשר ישב באותה העת על מיטתו, כדי לעבור עבירה בכך שבאותו מועד תקף הנאשם את המתלונן שלא כדין וללא הסכמתו בכך שהתנפל על המתלונן בשתי ידיו, אחז את כתפו השמאלית באיזור צוארון חולצתו ומשך את המתלונן בחוזקה תוך שמטלטל אותו עד כדי הטייתו לכיוון המיטה בעודו צועק; "אני נגד הרב שטיינמן".

בסמוך לאחר מכך הגיע השוטר חיים טקויה (להלן: חיים) למקום וביקש לעצור את הנאשם. באותו המועד תקף הנאשם את חיים שלא כדין וללא הסכמתו כשהוא ממלא תפקידו כחוק, בכך שתפס את ידו השמאלית של חיים וקרע את חולצתו תוך שמתנגד לכבילתו.

באותן הנסיבות ובהמשך, כאשר הגיעו כוחות נוספים למקום האירוע, בעת כניסת הנאשם לניידת, תקף הנאשם את השוטר, יוגב אונונה (להלן : "יוגב") שלא כדין וללא הסכמתו כשהוא ממלא תפקידו כחוק בכך שבעט בעזרת רגלו הימנית במשקפיים של יוגב, תפס בידו ושרט אותה. כתוצאה מתקיפה זו נחבל יוגב ונשרט בידו השמאלית.

בהמשך, ומשהגיעו לתחנת המשטרה, הכשיל הנאשם את יוגב כשהוא ממלא תפקידו כחוק בכך שסירב לצאת מהניידת. לצורך הוצאת הנאשם מהניידת נדרשו למקום שוטר נוסף ושני פקחים עירוניים אשר אחזו בנאשם והובילו אותו לתחנת המשטרה.

בתחנת המשטרה, בחדר העצורים, קם הנאשם המכיסא עליו ישב והחל להתקדם במהירות לעבר השוטר רותם חמאם (להלן: "רותם") תוך שצועק: "אני לא מאמין בכס" ותוך שמנסה לתקוף את רותם שלא כדין וללא הסכמתו כשהוא ממלא תפקידו כחוק ולתפוס בחולצתו. מאחר והנאשם היה כבול בידיו וברגליו איבד את שווי המשקל ונפל ארצה.

עבירות החיקוק: הסגת גבול פלילית, תקיפה סתם, תקיפת שוטר בעת מילוי תפקידו, הפרעת שוטר במילוי תפקידו, תקיפת שוטר בעת מילוי תפקידו.

עדי התביעה: יוגב אונונה - סייר משטרה, מלסאו טקוייה - סייר משטרה, רותם חמאם - מתנדב, אילן וסקו - חוקר משטרה, הגראי"ל שטיינמן, הרב משה יהודה שניידר, הרב אברהם שיינין, הרב גדליהו הוניגסברג, אמיתי עצור, דוד שפירא והרב נחמיה פרידלנדר

4 תגובות:

  1. בה' שהרב ניצל מאותו משוגע והוא אכן משוגע המשך ההתנהגות שלו מוכיח שהוא לא שפוי ואני בטוח שאם יובא בפני פסיכיאטר הוא ישלח מיד לבית החולים גהה .
    מה יצא לו מזה ? בושה לעצמו למשפחתו ואם מישהו שלח אותו זה כבר סופר פלילי והמשטרה תחקור ותגיע לאלה ששלחו אותו והחילול השם יצמח ויעלה
    להרים יד על יהודי קשיש אפילו על סתם אדם על אחת כמה וכמה על גדול דור אדם ירא שמים אמיתי ואוהב ישראל גדול רפו"ש לרב

    השבמחק
  2. דבר אחר !!!
    הריני מוסיף אות ה על שמך,
    לא יקרא שמך עוד שאולזון,
    כי אם שאולזונה,
    מדחציף כולי האי ש״מ ממזר הוא...

    השבמחק
  3. האם מותר למסור יהודי כשר, העושה דעת רבו, לידי הציונים? כבר עתה הוא נאנק במרתפי כלאם, כמו גם יהודים כשרים אחרים, שגם הם הלכו אחרי דעת גדולים, וזייפו תעודות זהות בבית- שמש?

    השבמחק
  4. הו סוף סוף הסיפור קיבל את הפופורציה הנכונה כמו שטענו כל הזמן שדגל סוחטת את הסיפור פוליטית
    אז זה נגמר במשיכה חזקה בצווארון, יופי.
    העיקר הנפחנות שלכם על מכות בחזה, בלב, שבר ביד, ספר על היד וכו' וכו' כיד הדימיון הטובה של הגדיילים הקדיישים שלומדים איתו לפנות בוקר ועושי דברם הפוליטקאים הבזויים
    אגב, חיכינו הרבה שהסיפורים על פילגשיך חיים יצאו, והנה הם מתחילים להתפרסם, והם נראים אמינים לגמרי כמסיח לפי תומו בספר שאין לה חשש מתביעת דיבה, יופי של טינופת, מה שמסביר את להיטותך להאמין בקלות בלתי נסבלת שכולם סוטים בקלות

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.