רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 6 באוקטובר 2013

איך העביר הרב ברלנד מחלה מיהודי לערבי?

מאת ברסלבר

בסיעתא דשמיא סיפר אחד התלמידים של הרב אליעזר ברלנד שליט"א, סיפור גדול מאוד:
בסיעתא דשמיא, הגיע אל הרב אליעזר ברלנד שליט"א, אדם אחד עם המחלה. אמר לו הרב: "תאסוף 10,000 דולר ותחזור אלי".
אמר לו אותו אדם: "כבוד הרב איך אני ישיג, אין לי כסף, אני בצמצום וכו'".
אמר לו הרב: "תקיש מבית לבית, ותעבור מדלת לדלת ותאסוף את הסכום".
הלך אותו אדם ועשה כך. עברו ימים מספר, חודש וכו', עד שהשיג את הסכום הנדרש.
הגיע אותו אדם עם הכסף סגור במעטפה, אל הרב.
אמר לו: "כבוד הרב השגתי את כל הכסף"
אמר לו הרב: "קום!, סגור את המעטפה. צא אל החוץ, האדם הראשון שתפגוש תן לו את המעטפה"
הלך האדם בלי לשאול שאלות.
יצא אל החוץ, והנה חולף אל מול פניו האדם הראשון.
עובר האורח שחלף מול פניו, היה ערבי. התחיל להרהר: "מה אני אתן את הכסף לערבי?!. לבסוף גמר בלבו, אם הרב אמר אני עושה"
הלך אל עובר האורח הערבי, אמר לו שהוא רוצה לתת לו מעטפה.
עובר האורח הערבי ראה מעטפה מלאה כסף, הלה לקח את המעטפה וברח במהירות!.
נכנס האדם אל הרב ואמר לו: "כבוד הרב האדם הראשון שעבר היה ערבי, והרהרתי ולבסוף נתתי לו את הכסף כפי שהרב ביקש"
אמר לו הרב: "זה בסדר ראיתי הכל, אין לך מה לדאוג הוא לקח את המחלה!"

16 תגובות:

  1. אני לא יודע אם לצחוק או לבכות המופת היחידי פה שר' חיים שאולזון נותן פירסום לשטות הזאת (אולי המופת אצל ברלנד זה שבגיל המתקדם שלו יש לו עדיין שינויים פיזיולגיים מעניינים שכדאי למדע לחקור א"ז)אין ספק (יכל להיות שהוא לומד ומנסה לעבוד את ד')אבל "הרב" חייב לקבל טיפול...

    השבמחק
    תשובות
    1. מי התחיל את כתבות הדיבה על הרב ברלנד?
      יואב איתיאל, והדס שטייף מגלי צה"ל.

      * מי זה יואב איתיאל, והאם הוא סתם עיתונאי אובייקטיבי ונטרלי,
      או שיש לו קשר אישי לפרשה?
      ומי זאת הדס שטייף, ומה הצד שלה בפרסום הכתבות השקריות על הרב אליעזר ברלנד?

      הכל התחיל בעצם מהסיפור של איתי נחמן שלום. על רמת האמינות שלו והחלק שלו בפרשייה, כבר שמענו. אבל בעקבות הסיפור שלו, עוד כמה שיש להם אינטרס לנקום בשובו בנים בגלל סיכסוכים אישיים, או במטרה לסחוט כסף מהרב ברלנד וקהילתו, הצטרפו לעניין והמציאו גם כן סיפורי עלילות.

      הלל איתיאל הוא אדם ממורמר שירד מנכסיו והמשפחה שלו מפורקת. כיום הוא מעורער בנפשו ולוקח סמים. לאחר שהסתבך בעיסקאות כושלות, והפסיד את כספו, ניסה מספר פעמים לסחוט את שובו בנים.

      כעת תשמעו איך עובדת קנוניה משפחתית.
      הרב ברלנד השתדל רבות לעזור למשפחתו של איתיאל, וביקש מהאחיינית שלו לאה ברלנד לאמץ את בנותיו. הרב חיתן את אחת הבנות של איתיאל, והאחות שלה פייגא (חוזרת בשאלה) קינאה בה ורצתה את אותו בחור. היא התחילה למרר לאחותה את החיים, וניסתה להרוס לה את החתונה. כאשר בתוך החתונה של אחותה, בכתה וצעקה והשתוללה, עד שהביאו לה משטרה שהוציאה אותה בכח. (רבים ראו את זה). מאז היא התחילה לשנוא את הרב ברלנד שחיתן את אחותה.

      הלל איתיאל מצא הזדמנות לסחוט כסף, והסית את בתו להמציא סיפורי עלילות על הרב ברלנד ולהתלונן עליו במשטרה, ודרש משובו בנים 300000$ כדי למשוך את התלונה של בתו. כמו כן ברוב נבלותו העליל במשטרה גם על בתו הנשואה, כאילו היה גם איתה סיפור עם הרב... ואותה בת העידה במשטרה שזה שקר גמור, ושגם התלונה של אחותה פייגא היא שקר עלילה וסחיטה!
      כאשר רואים אדם שמעליל על הבת שלו ומנסה לסחוט כסף, האם משטרת ישראל אמורה להאמין לכאלה עדויות, או לשלוח את המתלוננים ישירות למאסר על עדות שקר וסחיטה?!

      אבל את המשטרה לא מעניינות העובדות, הם מחפשים לתפור תיק לרב ברלנד.
      כאמור שיטה זאת של סחיטת הרב ברלנד ותלמידיו על ידי סיפורי עלילות, נכנסה לתוקף, לאחר שהמשטרה קיבלה את הסיפור השקרי של נחמן שלום, זה נתן תאבון לכל מי שרוצה לסחוט כסף או אפילו סתם להתנקם ברב ברלנד, להמציא עליו עלילות ושקרים, שהמשטרה תקבל אותם בשקיקה..!

      להלל איתיאל יש אח בשם יואב איתיאל שהוא כתב בעיתון "מגזין המושבות" וברדיו חיפה. הלל הביא את סיפור העלילה של בתו לאחיו הכתב, והוא עשה את הכתבות הראשונות נגד הרב ברלנד. אל התחקיר שלו הצטרפה הכתבת "הדס שטייף", הידועה כפמיניסטית העוסקת בתפירת תיקים בנושאי הטרדה ואונס, בעיקר לאישי ציבור בכירים.
      חודש לפני שעשתה את הכתבה על הרב ברלנד, היא פירסמה סיפור שקרי על "אונס של ילדה בבית כנסת במודיעין עילית", ובמשך תקופה דיברו בכל כלי התקשורת על "התחקיר" שלה, ואמרו ש"החרדים אנסים".
      אבל לאחר זמן אותה אשה שהעידה על סיפור האונס, הודתה שבדתה את הסיפור!! כדי להרתיע את החרדים למנוע דברים כאלה בעתיד...!
      כעת כולם תקפו את הדס שטייף, איך היא פירסמה כזאת כתבה, כאשר היא יודעת שאין אונס ואין נאנסת כי הסיפור מהתחלה היה בדוי!!!

      והרבה תקפו אותה וקיללו אותה בדף הפייסבוק שלה. היא ענתה להם בתגובות כמו "חכו חכו"... אני עוד יוכיח לכם שהחרדים אנסים ומחפים על אנסים.
      ...ואז עשתה את הכתבה על הרב ברלנד שהביא לה הכתב יואב איתיאל, ששיתף פעולה עם אחיו ואחייניתו בתפירת העלילה על הרב.
      "המתלוננת פ' " שהשמיעו בגלי צה"ל בעירפול קול, זאת פייגא איתיאל אחיינית של הכתב יואב איתיאל.

      מחק
    2. יש רק ארבעה שמגיבים בכל האתרים נגד הרב אליעזר ברלנד, והם: נחמן איתי שלום. הלל איתיאל. צחי הורביץ (צחי חיות לשעבר). רפאל הורביץ (רפאל אספור לשעבר). כל תגובה שהיא שייכת רק לאחד מארבעתם.

      מחק
  2. אני מציע לך לבכות הרבה אולי ואולי יכופר לך העוון של ביזוי תלמיד חכם....

    השבמחק
    תשובות
    1. תלמיד חכם? אולי. אבל יש תלמיד חכם שנבלה טובה ממנו. יש תלמיד חכם שמוטב שנהפכה שליתו בלידתו. יש גם תלמיד חכם שפרחי כהונה פוצעין את מוחו בגזירי עצים. ויש תלמיד חכם שקנאים פוגעים בו.

      הברלנד הזה, עד לא מזמן מוקף בעשרות בריונים החשודים על שפיכות דמים, שבכללם גויים רוצחים של ממש כשהוא נמצא באומן, מאויים על ידי הגפרורון איתי נחמן. אז נכון, גם גפרור קטן יכול להדליק אש גדולה, אבל בכל זאת, פרופורציה.

      ולעצם הענין:

      צפו וראו, רוב הרמאים שנתפסים על ידי כלבוטק מדברים עם תנועות ידיים רחבות נמרצות ומוגזמות ביותר. אחת הדרכים לרמות אנשים, לשכנע אותם בהבלים ואף לכשף אותם, היא בנפנוף ידיים נמרץ שכזה. כמובן שעם הזמן בא הנסיון.

      בזוהר מספר רבי שמעון לבנו שמשכן הנשמה הוא בלב. וכשאדם מדבר ומנענע איברים תוך כדי דיבור, זה בגלל שהנשמה נתגרשה מהלב אל אותם איברים בגלל חטאיו עם אותם איברים. אבל אם יראה צדיק שמנענע איברים תוך כדי דיבור, זה אולי בגלל ששורש הנשמה של אותו צדיק הוא באותו איבר.

      תנועות הידיים של הרב לייזר הם מוגזמות עד גרוטסקיות. הוא ממש מכשף עם הידיים. ועם צורת הניפנוף שלו החלק שזז הכי הרבה בידיו הם הציפורניים. אז אולי שורש הנשמה שלו הם הציפורניים. ממש כמו תחנת רוח. על פי הקבלה, בכלל אסור להרים את הידיים מעל הראש, גם לא בתפילה. בפרט לא בתפילה.

      הרב לייזר הוא קריקטורה עצובה ומגוחכת של רבני מרוקו, קדושי עליון, פרושים צנועים וענווים.

      מה לזבוב האשכנזי הלבנבן מנפנף הציפורניים הזה אצל נשרים שבשמיים.

      מחק
    2. מספר הוכח לחכם סגולה נפלאה להרחיק כישוף הברוברלנדיזיס
      לירוק לצדדין ולומר ז' פעמים
      "משביע אני אתכם הקליפין לילין ושידין הסובבין ומקיפין ממלאין את ההולל המשוגע והמשטה אליעזר בן לאשה הדוה עטיה שתפרשו תסורו ותתרחקו מממני ומנפשותיהם של מבקשי תורה גדולים קטנים בחורים וגם בתולות.," אז ינופף בזרועות וכפות הידיים כדרך שאותו הולל משוגע מנופף ולומר: "כרע בל קורס נבו לך לך חררטטהו סור סור אוונטייל רחק בולשיטייל ולא תקרב אלי ולדילי מעתה ועד עולם.
      בו בול בול בולל קו קוקי קוקיקי קקקרוקה"

      מחק
    3. קבוצת הפייסבוק: חשיפת האמת בפרשת הרב אליעזר ברלנד6 באוקטובר 2013 בשעה 16:40

      מתברר שלשונאי ורודפי הרב אליעזר ברלנד אין שום בסיס משפטי או הגיוני לטענות שלהם, ולכשהדברים יצטרכו להידיין בבית המשפט - לנו יהיה יתרון עצום לגביהם, והמשקל העובדתי והראיתי מבחינה משפטית נוטה בצורה מכרעת לטובתנו.

      נחמן שלום והלל איתיאל, ביססו בעצם את עיקר משקל הטענות שלהם על אחת מתלמידותיו של הרב אליעזר ברלנד, בטענה שהוא (נחמן איתי שלום) ראה מהחלון את שניהם (הרב והיא) ביחד (כפי שהתפרסם בהתחלה בעיקר בתקשורת החרדית ואח"כ גם הכללית).
      ומה שמפליא ומדהים הוא, זה שאותה אישה שנחמן שלום טוען שראה עם הרב טוענת מצידה שנחמן איתי שלום חולה נפש ומעליל עליה עלילות, ומה שמצחיק פה זה שכך ממש פרסמו בערוצים השונים, בלי לבדוק מה היא עצמה אומרת ושהיא בכלל טוענת שהוא חולה נפש שמעליל עליה עלילות ומוציא עליה שם רע בציבור ובתקשורת.

      נחמן שלום והלל איתיאל בנו עליה והוציאו כבר גרסה לתקשורת. אם התקשורת תדע שאותה אישה שהם מספרים עליה - שנחמן איתי שלום ראה עם הרב - טוענת שהוא (נחמן שלום) חולה נפש ומוציא עליה עלילות ושם רע ולא היו דברים מעולם, הם היו מתייבשים וקופאים במקומם מרוב בושה.

      כשנחמן שלום הבין שלא ממש ניתן לסמוך על אותה אישה, אחר שזאת טוענת שהוא משקר וממציא עליה עלילות שלף שפן בדמות "אודל שלום", אשתו כיום, שהרב אליעזר ברלנד בעצמו חיתן אותם.
      להלל איתיאל יש שתי בנות: אחת פייגא והשנייה נקרא לה נ'. (הבת השנייה שלו "נ'" לא משתפת אתו פעולה ולכן ראוי שלא לפרסם את שמה מפאת כבודה. לגבי פייגא, פרסמנו את שמה ובנוסף גם את תמונתה משום שהיא כן משתפת פעולה עם אביה בעלילה על הרב אליעזר ברלנד).
      אז כך היה: הלל איתיאל התלונן במשטרה בשם שתי בנותיו, והבת (נ') לא שיתפה אתו פעולה,
      היא טוענת שאחותה סתם מתלוננת ולא היו דברים מעולם, היא לא מאמינה לאחותה ולא לאביה, אך זה לא מפריע לתקשורת להשתמש בה כמתלוננת וגם לא מפריע ליאחב"ל לקבל את טענות אביה, זאת על אף סירובה לשתף פעולה בתלונה בטענה: שלא היו דברים מעולם, ואביה מעליל עליה עלילות שווא!
      מבינים את האבסורד פה??? מנסים לרתום אותה לעלילה והיא מודה בפה מלא שזו עלילה וגם בעלה מבין כך ואף-על-פי-כן אף אחד מערוצי התקשורת לא התייחס לזה, ולא רק אלא עוד השתמשו בה כעוד מתלוננת והוסיפו עוד מספר פיקטיבי לשתי המתלוננות הקיימות (פייגא איתיאל ואודל שלום).
      דבר נוסף שחשוב מאוד לתת לו תשומת לב, ואודל עצמה מודה בזה בראיון שנתנה לערוץ 2 והוא: שהמשפחה שלה והאבא שלה לא מאמינים לה והם עד היום חסידים של הרב ואוהבים אותו מאוד.
      בקיצור, רואים ומבינים מכאן שכל הפרשה מצטמצמת לשני אנשים:
      1. הלל איתיאל. 2. נחמן איתי שלום. שניהם הסיתו: האחד (הלל איתיאל) את בנותיו - והשני (נחמן איתי שלום) את אשתו. לשניהם חשבונות אישיים ופרטיים עם הקהילה, וזה בעצם היה המניע שעמד מאחורי המעשים שלהם לרתום כל אחד את קרוביו להתלונן ולהעליל בתקשורת ובציבור החרדי על הרב אליעזר ברלנד.
      בכל אופן רואים שאף המשפחות שלהם לא מאמינות להם וגם האישה שהם רצו להניח עליה את כל המשקל המשפטי והתקשורתי בכלל מכחישה כל אפשרות לקשור אותה למה שנחמן שלום (החולה נפש שמעליל עליה לטענתה) אומר.

      שני האנשים הנוספים השותפים אליהם בהסתה הם:
      1. צחי הורוביץ (צחי חיות לשעבר) חבר טוב של הלל איתיאל.
      2. רפאל הורוביץ (רפאל אספור לשעבר) חבר טוב של נחמן איתי שלום.
      ביחד כולם זו קבוצה של ארבע אנשים שעומדת בראש התעמולה והפצת השקרים האלו: באינטרנט, בתקשורת, בפייסבוק ובציבור החרדי.

      מחק
  3. רב שאנס את נכדתו בתו של צוקר (שחטף מכות כשאיים נגד ברלנד שהוא פונה לעדה החרדית)
    ואתה מספר עליו אותות ומופתים

    השבמחק
    תשובות
    1. מה תעשה שבתו של צוקר טוענת שזה שקר וכזב? ואולי תפסיק להוציא שם רע על נשים נשואות גם אם יש לך מטרה קדושה ועליונה להוציא שם רע גם על הרב ברלנד על הדרך?!!!
      חולה נפש, זה מה שאתה וחבריך הרודפים את הרב ברלנד!

      מחק
  4. Oddly enough, the story does not mention whether the man was cured. Glad Rabbi Berland is raising money for random Arabs

    השבמחק
  5. מחבר ספר השיאים והנפלאות ואטלס..... מרחוב עידו הנביא בירושלים! חשבנו אתה תלמיד חכם וכעת מתברר שאתה רק יושב מבוקר עד ערב על האינטרנט ומחפש רק היכן אפשר עוד להשמיץ את הרב ברלנד... אל תנסה למכור כאן לוקשן לקוראים התמימים כאן!! מאוד מעניין איך זה שכל בניו ובנותיו של צוקר טסו במיוחד לרב ברלנד במרוקו רק לאחרונה, איך זה מסתדר עם הדמיונות שכתבת?! לצחי פתרונים!! אל תגרום לנו בכוח שנתחיל לפרסם את כל הסיפורי זוועה שיש עליך ועל ידידך צוקר!! אנחנו מתאפקים לא לעשות זאת כי אנחנו מרחמים על בניך (שלא אשמים שאבא שלהם נהפך לחסיד משומד) הלומדים במוסדות של הרב ברלנד ומשחקים עם ילדינו מידי יום,חבל מאוד שאתה לא מצליח לשלוט על יצריך!!! עדיין בניך צעירים ויש לך ב"ה שיירה ארוכה ואתה צריך עוד למצוא להם שידוכים, חבל שהם יסבלו בגללך!! אם זה קשה לך להתאפק כדאי מאוד שתלך לטיפול אצל פסכיאטר שיתן לך כדורי הרגעה... ולכל הנואפים החוליגנים שמגיבים ומשמיצים פה השכם והערב את הרב ברלנד, עדיין לא ניגבתם את הבשר חזיר שאכלתם אתמול בקיבוץ ואתם כבר מחווים דעה נגד יהודי שקירב אלפים בתשובה??!! שבו בשקט ותעשו תשובה על עוונות ראשונים לפני שאתה נהיים בעלי דעה נגד צדיקים!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אתה זורק קקה על אויביו מדמיוניים של אלוהיך כי הברברלנד צדיק וקדוש.. ואחרים אומרים אותו איש צבוע חולה נאפופים מושחת מנוול וחלאת אדם, ובינתיים הוא נמלט מאימת המשטרה המבקשת אותו על עסקי זימה ותועבה ונראה בקרב כרישי העלם התחתון.

      מחק
    2. וקורח מה ראה לשטות זו?19 באוקטובר 2013 בשעה 16:05

      צחי הורביץ זה אברך שהרב ברלנד עצמו החזיר אותו בתשובה בחיפה, כשלפני כן היה אוכל חזיר ומעשן סמים. הכפוי טובה הזה חייב את היהדות ואת החיים שלו לרב ברלנד.
      כעת הוא כל היום יושב על האינטרנט ומפיץ שקרים והשמצות נגד הרב ברלנד ותלמידיו, והכל בגלל שהוא כועס שהוציאו אותו מההנהלה.

      מחק
  6. בינתיים ה"רב" ברלנד מעביר אלינו מחלות מן הערבים.ניאוף,גניבה, שקר. ועוד לא דיברנו על השגעון.

    השבמחק
    תשובות
    1. יש רק ארבעה שמגיבים בכל האתרים נגד הרב אליעזר ברלנד, והם: נחמן איתי שלום. הלל איתיאל. צחי הורביץ (צחי חיות לשעבר). רפאל הורביץ (רפאל אספור לשעבר). כל תגובה שהיא שייכת רק לאחד מארבעתם.

      מחק
  7. זו סגולה לא כל כך מוכרת אבל קראתי עליה בספרי האחרונים (סגולות) למכור מחלה לגוי

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.